Jump to content

2007.03.18 Everton B


Birger

Recommended Posts

etter sånn som jeg har forstått det så kommer ikke walcott på banen ett sekund til denne sesongen??

 

orakelet sinn:

Hoyte -- Toure - Gallas -- Traore.

 

--------------Gilberto----------------

 

Hleb --- Ljungberg -- Fabregas -- Rosicky

 

-------------- Baptista ---------------

 

støttes :D

 

håper vi klarer og spille en bra kamp i dag, sist mot aston v var bare blodslit, vi har en lei tendes til og gjøre ting alt for spennende..

 

putt på sjansene i dag!! lei inkompetente avsluttere

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

 

"Helsiken C.Ronaldo søg i kampen i dag, goallet ikke selv om han var spiss og greier, og folk snakker om at han liksom er i form :D "

Nå hører du hvor dumt det er å dømme en spiller etter antall mål, hverken Walcott eller Hleb har vel bøttet inn mål denne sesongen de heller. Ljungberg har vel strengt tatt prestert greit de siste årene, ikke som han kan men jeg tror det kan komme neste sesong.

For Ljungberg så er antal mål faktisk eit relativt viktig mål for kor god sesong han har hatt. Kva anna bidreg han med? Innsatsvilje. Han er ikkje teknisk (arsenal-standard), kreativ eller den som er flinkast til å spele fram andre. Det er forskjell på å dømme en spelar fordi han ikkje goallar i EIN kamp, og fordi han ikkje scorar (mange) mål på mange sesongar... Om Ljungberg har prestert greit, så er det med eit nødskrik. Ein har vel hevda at han vil komme tilbake neste sesong heilt sidan 02/03.

 

Eg håpar sjølvsagt han skal spele fantastisk, og kan han fortsette på sporet frå Villa-kampen så kan det byrje å likne på noko.

 

etter sånn som jeg har forstått det så kommer ikke walcott på banen ett sekund til denne sesongen??

 

Operasjonen hans blei vel utsett etter Diaby si skade, og kanskje ytterlegare etter alle suspensjonane og Titi si skade?

Link to comment
Share on other sites

Lehmann, Toure, Silva, Gallas, Hoyte, Ljungberg, Fabregas, Diaby, Rosicky, Julio Baptista, Aliadiere.

 

 

Howard, Neville, Yobo, Stubbs, Lescott, Osman, Carsley, Fernandes, Arteta, Johnson, Vaughan.

 

Almunia, Senderos, Hleb, Denilson, Walcott.

 

Wright, Hibbert, Naysmith, Beattie, Anichebe.

 

3.plassen er vår!!!! :D

1.png til Pool bare,mot Villa :D

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende kamp til nå. Gilberto trives ikke som midtstopper, han har hatt 4-5 stygge feilpasninger til nå. Ljungberg klarer ikke å utfordre noen, Rosicky mister ballen hele tiden og det er ikke bevegelse på topp med Aliadiere som står i ro og Baptista som aldri er venn med ballen. Det eneste positive til nå må være de strålende løpene til Toure.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig tamme fremover og når Fab først får den store sjansen så går det som det så ofte gjør. Vi mangler evnen til å drepe en kamp og utnytte mulighetene. Samme melodien gjennom hele sesongen.

Godt skuddet til Carsley gikk som det gikk. For et treff!

Link to comment
Share on other sites

Nervøs 1.omgang, men har troen på at vi klarer det. Vi må bare få hull på byllen og ikke la dem score, for da er det kjørt. 1. mål vinner! Vinner vi nå og på Anfield er 3.plassen vår. Vi har de 3 poengene av de 9 nå (Villa, Everton og 'pool på utebane), 3 til i dag og uavgjort på Anfield er også perfekt, men har troen på seier om vi vinner idag. Kan også bli kamp om 2.plassen, men russerne viser unormal god form... Come on you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er en spiller som har spilt bra i dag så er det Diaby! Han har virkelig imponert med flere dribleraid og herlig spilleforståelse. Etter han kommer vel Toure som har imponert kraftig på sin høyreback posisjon. Ellers har så og si hele laget skuffet i dag, så jeg har ingenting i mot å se at Hleb kommer på banen.

Link to comment
Share on other sites

T-Y-P-I-S-K det er ordet! Alltid dødballer vi slepper inn målet. Men dette kan jeg ikke si mer enn fortjent. Everton har vert best!

 

Edit: Christian: Venta på enn skulle legge skylda på enn eller 3 da, spillerer. Vi vinner som ett lag, og taper som ett lag. Det er ikke bare å legge skylda på tre spillerer. Greit, noen har enn dårlig dag på jobb, mens andre har enn veldig god dag. I dag hadde Gilberto, Bapista og Ali enn dårlig dag på jobben , etter din menig! Men at noen skal få skylda for ett tap, det blir bare tåpelig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

Jeg ser ikke hvordan det går an å bruke Gilberto som midtstopper, hent heller opp Connoly, hvis han ikke er ute på lån.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

 

 

Hold kjeft din idiot.

 

Flaut at du kaller deg Arsenalfan.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

 

Nå skal de sies at midtbanen vår ikke skaper all verden for Ali/Julio i dag, men du har et poeng. Savner bidrag fra midten fremover og offensive løp som skaper litt "kaos" hot motstanderen. Vi spiller relativt og stillistående rundt Everton's 16 meter. Noe som vi har sett gang på gang tidligere.

Er faktisk ikke så veldig skuffet etter å ha sett kampen da det slett ikke er ufortjent at vi taper. Mannskapet vi mønstrer i dag er rett og slett ikke bra nok, samt at fantasien offensivt er totalt fraværende. Everton kjemper hardere og vinner dueller som resulterer i to i treverket og til slutt Johnson's scoring.

Link to comment
Share on other sites

Spillemessig best igjen, men tannløst foran mål.

Everton har de farligste sjansene tross bare 3-4 skudd på mål og jeg ble ikke akkurat sjokkert når de fikk overtidsmål...naturligvis på dødball.

 

Uflaks og inneffektivt av oss.....story of the season! :D

Link to comment
Share on other sites

Må da være mulig å sette iallfall en av de sjansene som har blitt skapt i dag.

Har vi egentlig hatt noen sjanser idag da? Velfortjent Everton seier. Helt latterlig å se hvor lite framdrift det er. Istede for å fly rett på mål så skal vi absolutt stå og spille ball etter ball etter ball. Eneste som prøver å gå mot mål et par ganger er Diaby. Frustrende å se på. Nevnte Diaby og Gallas får pluss, resten skuffer

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

 

 

Hold kjeft din idiot.

 

Flaut at du kaller deg Arsenalfan.

 

FORDI?

Kanskje jeg overdrev med Gilberto, men se på pasningene og skuddene til alle tre. I tilleg er Gilberto alt for treg til å følge johnsen, vaughan eller anichebe!

Eller hva med at DU holder kjeft!

Link to comment
Share on other sites

Spillemessig best igjen, men tannløst foran mål.

Everton har de farligste sjansene tross bare 3-4 skudd på mål og jeg ble ikke akkurat sjokkert når de fikk overtidsmål.

 

Uflaks og inneffektivt av oss.....story of the season! :D

Skal ha temmelig tykke arsenalbriller om du synes vi var best

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

Hold kjeft!

Du skal ikke klage på Gilberto, han er i en posisjon han ikke er vandt med og spille der, og det er ikke han som bestemmer hvor han skal spille, det er Wenger!

Aliadere blir bare bedre og bedre og spilte ikke verre enn noen andre.

Baptista var på likt nivå med Ali!

 

At det er de tre som ødelegger for at vi taper er det dummeste jeg har hørt!

Edit: Støttes, Rocky

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

Hold kjeft!

Du skal ikke klage på Gilberto, han er i en posisjon han ikke er vandt med og spille der, og det er ikke han som bestemmer hvor han skal spille, det er Wenger!

Aliadere blir bare bedre og bedre og spilte ikke verre enn noen andre.

Baptista var på likt nivå med Ali, og var på samme nivå som andre.

 

At det er de tre som ødelegger for at vi taper er det dummeste jeg har hørt!

 

Sorry, men se på det innlegget jeg har edita.

Ali og baptista har vært på det nivået i hver eneste ligakamp, så de har ikke akkurat imponert meg!

Jeg mener ikke at det er de tre som ødelegger for at vi taper, men at de utmerket seg spesielt, sammen med Ljungberg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

 

 

Hold kjeft din idiot.

 

Flaut at du kaller deg Arsenalfan.

 

FORDI?

Kanskje jeg overdrev med Gilberto, men se på pasningene og skuddene til alle tre. I tilleg er Gilberto alt for treg til å følge johnsen, vaughan eller anichebe!

Eller hva med at DU holder kjeft!

 

Selg alle tre??

 

selg, selg, selg etter et tap??

 

Du er en skam, jeg skal holde kjeft. Bare fortsett med pratingen, la verden se hvor liten supporter du er.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...