Jump to content

2007.03.18 Everton B


Birger

Recommended Posts

Everton - Arsenal

Søndag 18. mars 2007 kl. 17:00, norsk tid - Goodison Park, Liverpool

 

TV-kanaler:

channel_2_h10_06.gif

Canal+Sport 2

Canal+Sport HD

 

Streams:

MyP2P.eu

Forumets stream tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

Myp2p.eu

 

 

Skade-info:

Injury News

Da var turen kommet til Goodison Park. De siste sesongene har Everton hatt eit lite overtak på Goodison Park. Tidliger i sesongen endte de 1-1 på Emirates. Og sist sesong da vi møttest på Goodison Park tapet vi 1-0. La oss glemme det som har skjedd, og heller konsentrer oss om kampen på søndag. Vi får håpe på det beste!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Gutta fikk nok en stor bøtte selvtillit i Aston Villakampen så dette er nok innen rekkevidde.

Vi får vel Toure og Clichy tilbake tror jeg så det kommer til å styrke forsvaret merkbart.

Laget blir vel mye av det samme som startet kampen i går.

Vi vinner 2, 3-0 tipper jeg.

 

COME ON YOU GUNNERS!!!

Link to comment
Share on other sites

Enig at Villa-kampen sikkert virker litt på selvtilliten men spillerne ser vel og at de ikke gjorde en særlig god kamp. Noen som gidder å sjekke hvem som er tilbake fra karantene til denne kampen? Kanskje Hleb er tilbake men ellers er det vel ingen flere som kommer tilbake fra skader. Blir tøft men med ungguttene som kan stille seg selv litt i underdog-posisjon tror jeg vi kan klare det. Håper virkelig Toure er tilbake, ikke fordi da slipper vi denilson på sentral midt, men fordi da slipper vi Gilberto på midtstopper. Har sett i de siste kampene grunnen til at han spiller midtbane, ikke trygg nok med ballen i beina + får jo heller ikke brukt løpskapasiteten sin der bak.

Satser på tre nye poeng som vil gjøre at vi KAN tape på Anfield og likevel avgjøre alt selv om tredjeplassen.

Link to comment
Share on other sites

Toure og Clichy er tilbake til denne. Eboue og Adebayor er suspendert i enda ein kamp. Blir spennande å sjå kven som speler spiss i denne. Det såg ut som Freddie og Ali hadde eit bra samarbeid. Dette laget bør slå Everton:

 

Jensemann

 

Hoyte - Kolo - Whiny - Clichy

 

Hleb - Gilberto - Fabregas/Diaby - Rosicky

 

Ljungberg - Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Kall heller Gallas Winner enn Whiney. Å ha slike negative kallenavn på en av våre beste spillere kun fordi han var misfornøyd med å ryke ut mot PSV er direkte latterlig.

Ja, for det er jo einaste gongen Gallas uttaler seg negativt. Viss han ikkje snakker om kor dårleg Chelsea behandla han, så er det noko anna. At han er ein god spelar, gjer det ikkje vanskeligare å kritisera han.

Link to comment
Share on other sites

Toure og Clichy er tilbake til denne. Eboue og Adebayor er suspendert i enda ein kamp. Blir spennande å sjå kven som speler spiss i denne. Det såg ut som Freddie og Ali hadde eit bra samarbeid. Dette laget bør slå Everton:

 

Jensemann

 

Hoyte - Kolo - Whiny - Clichy

 

Hleb - Gilberto - Fabregas/Diaby - Rosicky

 

Ljungberg - Aliadiere

Enig i dette laget bortsett fra Ljungberg. Så treig som han er blitt nå holder han rett og slett ikke det nivået som trengs i PL. Det er mye bedre å prøve og få igang Baptista. Jeg tror Baptista kan bli veldig god og da er det idiotisk å bruke middelmådige spillere som Ljungberg som vi vet ikke kommer til å prestere.

Link to comment
Share on other sites

Håper på at dette laget slår Everton med et par mål:

 

Jens

Hoyte-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Gilberto-Diaby/Denilson-Freddie

Baptista-Ali

 

Cesc fortjener å få hvile denne. Han kan komme til å bli veldig viktig i kampen mot Pool

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke Ljungberg er en "middelmådig"spiller... Han spiller med hjertet utpå drakta, og gir 100% uansett. Han er en spiller som skaffer oss farlige frispark gang på gang pga sine raske touch. skal være med på at han ikke er like god som for 4-5 sesonger siden, men han holder lett nivå. Om han skal spille spiss, er en helt annen sak. er enig i at Baptista burde få tillit istedenfor, også heller bruke Ljungberg på venstre hvis Hleb fortsatt er ute.

Link to comment
Share on other sites

Ettersom Clishy er ute føler jeg meg temmelig sikker på dette laget:

 

Lehmann

Hoyte-Toure-Gallas-Traore

Ljungberg-Gilberto-Fabregas-Rosicky

Adebayor-Baptista

 

Evt Hoyte venstre og Djourou høyre.

 

Tror dette blir nok en tøff bortekamp hvor vi vinner 2-1. Scoringer av Baptista og Gallas.

Link to comment
Share on other sites

Toure og Clichy er tilbake til denne. Eboue og Adebayor er suspendert i enda ein kamp. Blir spennande å sjå kven som speler spiss i denne. Det såg ut som Freddie og Ali hadde eit bra samarbeid. Dette laget bør slå Everton:

 

Jensemann

 

Hoyte - Kolo - Whiny - Clichy

 

Hleb - Gilberto - Fabregas/Diaby - Rosicky

 

Ljungberg - Aliadiere

Enig i dette laget bortsett fra Ljungberg. Så treig som han er blitt nå holder han rett og slett ikke det nivået som trengs i PL. Det er mye bedre å prøve og få igang Baptista. Jeg tror Baptista kan bli veldig god og da er det idiotisk å bruke middelmådige spillere som Ljungberg som vi vet ikke kommer til å prestere.

hææææ?????

Ljungberg var jo en av Arsenals beste mot Villa!! for å trekke frem noe jeg syns var veldig bra, så var det evnen hans til å holde på ballen høyt i banen, så resten av laget kunne komme etter, han mista jo ballen utrolig sjelden, å for å ikke glemme INNSATSEN..La meg gjette, du likte vel ikke ade heller, eller kanskje ali??begge de har blomstra, å det har jammen Ljungberg gjort også..men enkelte her på forumet er alltid missfornøyd med noe/noen helt uten grunn og mening..alt bra som er gjort blir plutselig glemt fordi de gjør en feil, er ute av form, eller spiller en dårlig kamp, bare se alles mening om senderos..

Link to comment
Share on other sites

Vises kampen både på Canal + Sport 1 og 2? :)

Hørtes merkelig ut, men hvis det stemmer så er det jo bare positivt dette B)

 

Edit: Ser at kampen går 17.00 på søndag ;)

Ja, kampen vises på begge kanalene: http://www.canalplus.no/grid.asp?guid=7A51...07-03-18&nlim=0 B)

 

Faktisk på tre :P

Konge at de satser på Arsenal men hadde vært bedre om vi fikk se alle, er vel noen som ikke Canal+ ikke viser. Er jo forsåvidt naturlig at de sender kampen på to kanaler da, i og med at en av kanalene den sendes på er HD. Håper dette betyr at vi kan velge om vi vil ha engelsk eller norsk kommentator.

 

Håper Wenger satser på Traore på v.back og Hoyte på h.back isteden for Djourou på høyre og Hoyte på venstre. Riktignok litt mer rutine med Djourou men da vil vi få to backer som ikke egentlig spiller på den plassen mens med Traore og Hoyte får du riktig spiller til riktig plass.

Link to comment
Share on other sites

Toure og Clichy er tilbake til denne. Eboue og Adebayor er suspendert i enda ein kamp. Blir spennande å sjå kven som speler spiss i denne. Det såg ut som Freddie og Ali hadde eit bra samarbeid. Dette laget bør slå Everton:

 

Jensemann

 

Hoyte - Kolo - Whiny - Clichy

 

Hleb - Gilberto - Fabregas/Diaby - Rosicky

 

Ljungberg - Aliadiere

Enig i dette laget bortsett fra Ljungberg. Så treig som han er blitt nå holder han rett og slett ikke det nivået som trengs i PL. Det er mye bedre å prøve og få igang Baptista. Jeg tror Baptista kan bli veldig god og da er det idiotisk å bruke middelmådige spillere som Ljungberg som vi vet ikke kommer til å prestere.

hææææ?????

Ljungberg var jo en av Arsenals beste mot Villa!! for å trekke frem noe jeg syns var veldig bra, så var det evnen hans til å holde på ballen høyt i banen, så resten av laget kunne komme etter, han mista jo ballen utrolig sjelden, å for å ikke glemme INNSATSEN..La meg gjette, du likte vel ikke ade heller, eller kanskje ali??begge de har blomstra, å det har jammen Ljungberg gjort også..men enkelte her på forumet er alltid missfornøyd med noe/noen helt uten grunn og mening..alt bra som er gjort blir plutselig glemt fordi de gjør en feil, er ute av form, eller spiller en dårlig kamp, bare se alles mening om senderos..

Hvis du seriøst mener at Ljungberg har spilt bra i år kan du ikke ha sett mange kamper denne sesongen. Jeg skriver ikke en sånn kommentar uten mål og mening. Jeg er enig i at Ade og Ali har blomstret i år, men å si at Ljungberg har gjort det slår meg som veldig rart. Greit nok, det er ikke noe i veien med innsatsen hans, men han er treg, mister lett ballen....han er rett og slett mye dårligere enn han var. Det ser du også gjennom at han bruker veldig mye tid på å kjefte på dommeren. Han er nok over the hill dessverre. Når det gjelder Ali skal han ha mye skryt for at han kommer seg til sjanser, men han må lære seg å putte dem også.

Link to comment
Share on other sites

Toure og Clichy er tilbake til denne. Eboue og Adebayor er suspendert i enda ein kamp. Blir spennande å sjå kven som speler spiss i denne. Det såg ut som Freddie og Ali hadde eit bra samarbeid. Dette laget bør slå Everton:

 

Jensemann

 

Hoyte - Kolo - Whiny - Clichy

 

Hleb - Gilberto - Fabregas/Diaby - Rosicky

 

Ljungberg - Aliadiere

Enig i dette laget bortsett fra Ljungberg. Så treig som han er blitt nå holder han rett og slett ikke det nivået som trengs i PL. Det er mye bedre å prøve og få igang Baptista. Jeg tror Baptista kan bli veldig god og da er det idiotisk å bruke middelmådige spillere som Ljungberg som vi vet ikke kommer til å prestere.

 

hææææ?????

Ljungberg var jo en av Arsenals beste mot Villa!! for å trekke frem noe jeg syns var veldig bra, så var det evnen hans til å holde på ballen høyt i banen, så resten av laget kunne komme etter, han mista jo ballen utrolig sjelden, å for å ikke glemme INNSATSEN..La meg gjette, du likte vel ikke ade heller, eller kanskje ali??begge de har blomstra, å det har jammen Ljungberg gjort også..men enkelte her på forumet er alltid missfornøyd med noe/noen helt uten grunn og mening..alt bra som er gjort blir plutselig glemt fordi de gjør en feil, er ute av form, eller spiller en dårlig kamp, bare se alles mening om senderos..

Hvis du seriøst mener at Ljungberg har spilt bra i år kan du ikke ha sett mange kamper denne sesongen. Jeg skriver ikke en sånn kommentar uten mål og mening. Jeg er enig i at Ade og Ali har blomstret i år, men å si at Ljungberg har gjort det slår meg som veldig rart. Greit nok, det er ikke noe i veien med innsatsen hans, men han er treg, mister lett ballen....han er rett og slett mye dårligere enn han var. Det ser du også gjennom at han bruker veldig mye tid på å kjefte på dommeren. Han er nok over the hill dessverre. Når det gjelder Ali skal han ha mye skryt for at han kommer seg til sjanser, men han må lære seg å putte dem også.

 

 

Grei kamp av freddy sist,men sesongen hans har vært dårlig.

Han har som sagt mistet mye av farten sin,og den konstante sytingen mot dommeren gjør meg forbanna.

Dette er noe han har begynt med di siste årene,kan ikke huske at det var slik ifra starten av.

Lite farlig forran mål er han også,savner tydeligvis bergkamp.

 

Når det gjelder kampen mot everton så regner jeg med at den blir veldig vanskelig,så hær skal vi nok få slite for poenga.

Synes wenger skal la fabregas få hvile denne kampen,evt starte på benken.

Kunne tenkt meg diaby sammen med gilberto sentralt,tror det ville gitt oss mere muskler og større hodestyrke.

Håper på dette laget:

 

Lehmann

Hoyte Toure Gallas Traoore

hleb gilb diaby rosicky

ali bapti

Link to comment
Share on other sites

Her er noen fantastiske minner av legenden Freddie Ljungberg, nå som diskusjonene går.

 

Fantastiske minner ja, og fantastisk video, men det er historie. Ljungberg gjorde ein godkjent kamp sist, men håper likevel at han forsvinn til sommaren. Han er "over the top" og vel så det. Han har mista farten, og tar ikkje dei same løpa lenger. Tydeleg at han heller ikkje blir funne like ofte som når Bergkamp spelte.

 

Når det gjeld kampen så er det ein tøff bortekamp. Me byrjar å få ein del spelarar tilbake, men har fortsatt skade og suspensjons problem. Har tru på seier.

 

Laget:

Jens

Hoyte - Kolo - Gallas - Traore (Clichy hvis han er klar)

Hleb - Gilberto - Diaby - Rosicky

Ali - Baptista

 

Benk: Ljungberg, Flamini, Senderos, Denilson, Almunia (bør vel kanskje ha med Cesc, men håpar at han blir spart.)

Link to comment
Share on other sites

Sykt det vekker minner det :D

 

TRor laget blir slikt :

Lehmann

 

Hoyte - Kolo - Gallas - Traore

 

Hleb- Gilberto - Cesc - Rosicky/ljungberg

 

Ali - Baptista

Link to comment
Share on other sites

Her er noen fantastiske minner av legenden Freddie Ljungberg, nå som diskusjonene går.

 

Flott innspill i denne tøvete debatten.

Greit, Ljungberg er over toppen, det samme er Gallas og Henry. Hvis vi kvitter oss med alle spillerne som ikke er gode om fem år vil vi forbli blant de nest beste som nå.

Link to comment
Share on other sites

Her er noen fantastiske minner av legenden Freddie Ljungberg, nå som diskusjonene går.

 

Flott innspill i denne tøvete debatten.

Greit, Ljungberg er over toppen, det samme er Gallas og Henry. Hvis vi kvitter oss med alle spillerne som ikke er gode om fem år vil vi forbli blant de nest beste som nå.

Dette er vel noko av det meir dumme eg har høyrt. Du sammenlignar Ljungberg med Gallas og Henry fordi dei er like gamle? Det å bli 29 år betyr ikkje at ein automatisk er over toppen, men det gjorde det for Ljungberg sin del. Blir vel litt feil å samanligne den videoen med dagens Ljungberg. Det er faktisk 5 år sidan.

Og ein vil ikkje eventuelt selge Ljungberg fordi han ikkje er god nok om 5 sesongar, men fordi han ikkje er god nok no.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...