Jump to content

You don`t win anything with kids.


RockyRocastle

Recommended Posts

Hleb har vore fantastisk i mange kampar denne sesongen. Det einaste eg har å utsette på han er at han varierar for mykje i prestasjonane og at han er for dårlig til å avslutte. Det er ikkje høgastenivået eller ekstremferdigheitane det er noko i vegen med, det er gjennomsnittsnivået og særskild årvåkenheit i visse situasjonar. Han gjev vekk ballen alt for lett.

 

Hleb i form er soleklart førsteval og eg trur også betre enn Ribery.

Link to comment
Share on other sites

For det første synes at denne tråden burde blitt slettet. For det andre er det trist å se debattenter her inne drive å hakke ned på spillere som Hleb, Baptista mm.. Som eg synes har spilt ganske bra i år og det at det svinger i prestasjonene sånn av og til er vel bare normalt. Selv om det det hadde vært gøy å fått inn en ny Overmars eller en litt yngre Ljungberg på kantene, ser eg ingen som er noen alternativ per dags dato, selv om en her nevner Ribery så mener eg at Rosicky er et bedre alternativ med Reyes i backup hvis han ikke blir solgt..og ellers så mener eg at, som eg har nevnt i en annen tråd tidligere at vi bør beholde Reyes og kjøpe Baptista.

Link to comment
Share on other sites

Faktisk har Kim et met meget godt poeng. Hvor mange mål har f.eks Rosicky og Hleb scort denne sesongen?

Å være dyktig der er også en ekstremferdighet som både Rosicky og Hleb har vært svake på.

Når det er sagt så har jeg sansen for begge spillere men spesielt Hleb varierer sterkt i prestasjonene fra det helt glimrende til ytterst svak.

Før hadde vi Pires som scorte 10-15 mål pr. sesong og hadde ekstremkvalitetene jeg mener vi har manglet denne sesongen.

 

Jeg er tror faktisk Ribery kan være en nyttig tilvekst for oss,men jeg

syns Hleb er en fantastisk spiller, som Paddy nevner er det gjennomsnittsnivået som bør forbedres.

Link to comment
Share on other sites

Dette er kanskje ikke riktig tråd å diskutere enkeltspillere, men når det blir snakk om det så hiver jeg meg med ;)

 

Jeg var egentlig veldig fornøyd når Hleb kom til Arsenal.

Han har en utmerket teknikk og en evne til å få med seg ballen i vanskelige posisjoner og har vist et bra driv og overblikk denne sesongen syns jeg.

 

Men, som Kim sier...han har sine svakheter også og er litt ujevn i prestasjonene.

Dribler kanskje litt for mye, har skuddvegring og noen ganger merkelige pasninger.

Dette tror jeg derimot han kan klare å få luket vekk.

Det er egentlig litt overraskende etter hvordan han dominerte på Stuttgart og Hvite-Russland.

Jeg vet at tempoet ikke er det samme i Tyskland, men kvaliteten på pasningene og presisjonen var enda bedre når han var der.

Da var han den store generalen på midtbanen...oftest SENTRALT vel å merke.

Etter det jeg så av Stuttgart ble han sjelden satt ut på kanten, så han har nok prøvd tilvenne seg en mer fast kantrolle i Arsenal.

 

Jeg syns han har klart seg bra denne sesongen i forhold til forrige, men er kanskje ikke den fødte kantspiller. Men å selge han syns jeg likevel blir feil. Han er bra spiller å ha i laget.

Rosicky er jo heller ikke noen kantspiller egentlig, så stort sett har de prestert omtrent likt denne sesongen.

Men at de ikke scorer mål er nok hovedproblemet ja. :blink:

Begge er jo egentlig best sentralt som offensiv midtbanespiller, men siden vi spiller mest 4-4-2 med Fabregas som playmaker blir de satt på kantene.

 

Nå blir det vel baluba her, men jeg er helt enig med Kim om å selge Flamini.

Hvis det først skal spilles teknisk fotball i Arsenal så henger han etter. Vi har Gilberto, Diaby og også delvis Denilson til en defensiv rolle, som jeg mener alle er bedre enn Flamini.

Flamini sammenligner jeg ofte med Doffen Hæstad. Jordfreser som løper mye og takler, men kan ikke håndtere ballen godt nok.

Link to comment
Share on other sites

er ingen på arsenal som ikke er god nok for arsenal, alle er helt fantastiske er derfor vi ikke klarer og forsvare oss på døball, derfor vi ikke klarer og omsette 10-20 sjanser i ett mål i ny og ne, og ikke mins blir kjempet ut av stilen gang på gang av de antatt dårligere lagene!!!

 

dette innlegget står i stil til resten av tråden!!

 

hversågo ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...