Jump to content

Jussi Jaaskelainen


pacman

Recommended Posts

han blir for gammel for Wenger.. HELE 31 år!! Da skulle han jo ha lagt opp :P :(

Nå må du huske på at det er en keeper vi snakker om her, og Lehmann var i 30-åra han også, da Wenger hentet han til klubben...

 

Ellers mener jeg Jussi er en god keeper. Spørsmålet er om han vil takle presset det blir å spille for Arsenal. van Der Saar klarte overgangen fra Fulham til manu greit, så det kan også godt hende Jussi ville klart det.

Det er mange keepere i søkelyset vårt nå, og jeg håper Wenger klarer å hente en som kan ta kontroll bak på corner, innlegg og dødballer imot.

 

Og Wenger beholdt jo Seaman til han var 39(?)!

Men uansett så er ikke Jaaskelainen den rette for oss.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må le når jeg ser at noen av dere mener at Almunia er bedre enn Jussi. Finnen har ikke vært like god i år som andre år, men han er likevel en bedre keeper enn Almunia noensinne har vært for oss. Det blir like dumt som når folk sier at Ronaldino ikke ville funket hos oss. Jeg mener mange på laget vårt er veldig undervurderte, men det må da være grenser for hvor mye supportere skal overvurdere egne spillere. Jussi er et herlig kjøp hvis vi får han for en billig penge. Jeg ville foretrukket Buffon eller Given, men jeg tviler sterkt på at de blir kjøpt. Ben Foster eller Robert Green er derimot gode keepere som jeg synes det er rart at ingen har nevnt. Når Watford etter all sannsynlighet rykker ned kan vi få Foster på billigsalg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må le når jeg ser at noen av dere mener at Almunia er bedre enn Jussi. Finnen har ikke vært like god i år som andre år, men han er likevel en bedre keeper enn Almunia noensinne har vært for oss. Det blir like dumt som når folk sier at Ronaldino ikke ville funket hos oss. Jeg mener mange på laget vårt er veldig undervurderte, men det må da være grenser for hvor mye supportere skal overvurdere egne spillere. Jussi er et herlig kjøp hvis vi får han for en billig penge. Jeg ville foretrukket Buffon eller Given, men jeg tviler sterkt på at de blir kjøpt. Ben Foster eller Robert Green er derimot gode keepere som jeg synes det er rart at ingen har nevnt. Når Watford etter all sannsynlighet rykker ned kan vi få Foster på billigsalg.

Riktig det meste av det du seier, men problemet med Foster, er at han er eigd av Manure. Om dei vil sleppe han billig, det veit eg ikkje.

Robert Green har vore dårlig i år, og må vell ta sin del av skulda for at West Ham ligg der dei ligg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...