Jump to content

Spillersiden på forsiden


Richardinho

Recommended Posts

Hva vil du ha oppdatert, Richardinho?

Jeg kan påta meg jobben jeg.. jeg er skribent fra før. Bare skriv hva du vil ha oppdatert, så ser jeg..

Her er det han vil ha oppdatert Helmik'n: http://www.gunners.no/players/playerslist.php

 

Jeg vet jo det, men det er jo rimelig med info der! Det må jo være noe spesielt som ønskes oppdatert!

 

Men jeg skal se hva jeg kan få gjort.. det blir evt. etter kampen i dag ihvertfall..

Link to comment
Share on other sites

Er enig med Richardinho, den bør oppdaterers..

Det er spillere der som ble solgt/lagt opp i sommer som er der enda (Cygan, Bergkamp etc.) Det er svakt, og bør oppdateres.. Det kan være et forslag at når du trykker på spillern så kommer det opp et bilde av han eller noe sånt.. Får å få det til å se litt mer intresant ut :unsure: Ikke mye å skryte av, ikke stort som er skrevet.

- Legg på meg tekst (hvis mulig :unsure: )

- Legge inn bilder?

Link to comment
Share on other sites

Kjempefint at noen tar ansvar for den jobben.

 

Eneste innspillet jeg vil komme med her er at spillerne burde flyttes vekk fra linkguiden.

er vel ikke helt riktig å ha den der?

 

 

ganske enig dette med linker osv.

Bra at Helmik'n tar ansvar for den jobben :D

Kanskje bilder av spillere hadde vært bra? :D ?

Link to comment
Share on other sites

Lehmann er skrevet feil, og Diaby bruker vel heller Abou enn Vassiriki. Det eneste jeg synes er nødvendig å fikse der er å fjerne de spillerene som er solgt eller har lagt opp, evt. lage en ny kategori med gamle helter som f.eks. Bergkamp og flytte de dit.

 

Synes det er flott sånn det er nå, jeg. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...