Jump to content

Sommerkjøp/salg


Olé

Recommended Posts

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Det er to millioner pund nå, og summen kan stige til 4 millioner pund avhengig av antall kamper osv

 

Nok et talent vi gir bort nærmest gratis...og hvor mye fikk vi for Sidwell....sukk

Link to comment
Share on other sites

SYnes ryktene som kommer frem på teamtalk idag er interessante. Ljungberg,Senderos og Ali samt Reyes,Song og Gilbert ut og Ribery,RIchards og muligens Baptista inn. Dette synes jeh høres både bra og fornuftig ut. Ljungberg er på god vei ned og RIbery på vei opp, det unge ENGELSKE talentet RIchards som er en god del bedre enn Senderos og Baptista som jeg mener sitter inne med mer enn Aliadiere. Reyes er god,men i og med at han nekter å spille for oss så er det vel greit at han drar. Song og Gilbert kommer nok aldri til å slå igjennom uansett så greit at de får dra til en annen klubb og spille førstelagsfotball.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi hadde fått bort: Ljungberg, Baptista og Aliadiere og i tillegg skaffet oss mer rutine.

Det er det vi virkelig trenger, stallen er ganske bred.

 

Det er bare det at vi har slitt enormt med skader på nøkkelspillere.

 

Hvis alle får en bra oppkjøring til sesongen og kommer i god form, ser jeg ingenting i veien for at vi skal kunne vinne serien neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det kommet spekulasjoner som linker oss til Owen.

Dette er så sprøyt at det ikkje er verdt ein egen tråd. Så poster vaset her...

Det er nok bare tull i dette "rykte",hvis vi kan kalle det rykte :)

Syns ikke Owen er noe for oss,skader og få mål...Karrieren går nok mot slutten.

Link to comment
Share on other sites

I følge denne siden.. http://www.westhamutd-mad.co.uk/news/loadr...=EDY1&id=339557

så sier agenten til Reo-Coker at han vil bort fra West Ham.

 

Er jo etterhvert blitt ganske erfaren i Premier League nå som kaptein på WH og jef tror han kan være en bra erstatter for Flamini. I tillegg skape konkurranse med Gilberto og Denilson om midtbaneplass.

Må innrømme jeg ikke har sett såå mange West Ham-kamper, men han har vel vært stabilt god siste 2-3 årene.

 

Spørsmålet er vel prisen...siden han er engelsk. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Her

 

Her står det at Henry er på ønskelisten til AC Milan, noe han avskriver med å si at han spiller for Arsenal nå, ferdig med saken. Men det som interesserer meg mest er at det og står at Gilardino og Oliveira begge mulig er på vei vekk fra klubben. I mine øyne vil begge de to heve kampen om spissplassene mye(Vi trenger selvfølgelig bare en). Vi trenger en til god spiss og når Torres sikkert aldri kommer til å komme uansett så er disse to gode alternativer. Får vi på plass en til har vi tre etablerte toppspillere på spissplass samt Adebayor som heller ikke er til å kimse av.

Link to comment
Share on other sites

Her

 

Her står det at Henry er på ønskelisten til AC Milan, noe han avskriver med å si at han spiller for Arsenal nå, ferdig med saken. Men det som interesserer meg mest er at det og står at Gilardino og Oliveira begge mulig er på vei vekk fra klubben. I mine øyne vil begge de to heve kampen om spissplassene mye(Vi trenger selvfølgelig bare en). Vi trenger en til god spiss og når Torres sikkert aldri kommer til å komme uansett så er disse to gode alternativer. Får vi på plass en til har vi tre etablerte toppspillere på spissplass samt Adebayor som heller ikke er til å kimse av.

 

Tja...ser ikke helt hvorfor du vil ha en av dem to? Milan selger dem fordi de ikke har vært god nok antar jeg. Jeg tror de ville fått problemer i Premier League og Arsenal også.

 

Hvis vi skal ha en spiss foretrekker noen andre.

Link to comment
Share on other sites

 

Ja, det er vel det eneste ryktet som faktisk ikke er ett rykte, men rett og slett en sannhet. Blir rett og slett oppgitt over dette. Naivitet er en fin bil gitt.

 

Vi burde vurdere å fjerne ryktetråden helt, da vi aldri kommer til å kjøpe noen likevel.

Link to comment
Share on other sites

"Arsenal Close to signing “The Turkish Le Tissier”June 4th, 2007

http://arsenalone.wordpress.com/

It is understood that Arsenal are close to signing the player nicknamed “The Turkish Le Tissier” Tuncay Þanlý.

 

Speaking after Turkeys 3-2 defeat at the hands of Bosnia Tuncay told Turkish Newspaper hurriyet “Its almost done, Juventus & Arsenal have both offered me a contract but my heart is telling me to go to London”

 

Tuncay is available on a Bosman free

 

Arsenal coach Arsène Wenger has admired Tuncay since watching him play in the France-Turkey Confederations Cup match in 2003, Wenger then called Tuncay “an upcoming football star”

 

Tuncay is an attacking winger who has an outstanding goal scoring record for club and country scoring 85 goals in 198 games.

 

He has also picked up the nickname of “The Turkish Le Tissier” after scoring score an amazing hat-trick in his clubs 3-0 win over Manchester Utd in the Champions League in 2004."

 

En annen artikkel nevner følgende;

 

"Arsenal Close to signing “The Turkish Le Tissier”June 4th, 2007

http://arsenalone.wordpress.com/

It is understood that Arsenal are close to signing the player nicknamed “The Turkish Le Tissier” Tuncay Þanlý.

 

Speaking after Turkeys 3-2 defeat at the hands of Bosnia Tuncay told Turkish Newspaper hurriyet “Its almost done, Juventus & Arsenal have both offered me a contract but my heart is telling me to go to London”

 

Tuncay is available on a Bosman free

 

Arsenal coach Arsène Wenger has admired Tuncay since watching him play in the France-Turkey Confederations Cup match in 2003, Wenger then called Tuncay “an upcoming football star”

 

Tuncay is an attacking winger who has an outstanding goal scoring record for club and country scoring 85 goals in 198 games.

 

He has also picked up the nickname of “The Turkish Le Tissier” after scoring score an amazing hat-trick in his clubs 3-0 win over Manchester Utd in the Champions League in 2004. "

Link to comment
Share on other sites

Når det kommer til det og være fan så synes jeg nesten at sommeren er det værste, spesielt som en Arsenal fan. Det er pinadø ikke måte på hvordan medier prøver og overgå hverandre med negative rykter om klubben vår. Wenger skriver ikke kontrakt og kommer til og forsvinne, og han tar med seg halve laget. Henry er på det nærmeste klar for Barca, og Fabregas kommer trolig til og forsvinne. Jeg HATER silly season, og vi får heller ikke noen særlige spillere, det er bare negativt rundt oss for tiden synes jeg og det virker som om hele Arsenal er på vei til og rakne. Jeg vet jo av erfaring at mesteparten er sprøyt, og Wenger pleir jo som regel ikke og signere noe før nærmere slutten av den nåværende kontrakten. Og Henry har sagt at han skal bli, og avslutte karrieren hos oss, men alikavel så greier jeg ikke helt og slappe av, etter salget av Vieira som kom så helt ut av det blå, så er jeg nærmest blitt paranoid for og miste våre beste menn.

 

Jeg kommer alltid til og være en Arsenal fan og jeg blir bare mer og mer glad i det laget, men etter 10 år i toppen og kjemping om betydningsfulle trofeer, så har jeg vondt for og se at vi skal bli en middelhavsfarer igjen, vet jo at det alltid er opp og nedturer i en klubb, og en kan ikke forvente og kjempe om gullet vært år, og det gjorde de heller ikke når jeg ble fan av dette laget. men føler det er så undøvendig når vi selger oss fra det. Fra og være uslålige i 04 til det som er nå. Massevis av potensiale, og spiller på det beste en utsøkt fotball. men du værden som jeg savner ikke nødvendigvis navnene men typer som Parlour, Keown, Wright, Merson, Seaman, Dixon, Winterburn, Vieira, Edu, Adams osv osv. Kunne remsa oppo en haug, men spillere som gav alt alltid, ikke alltid hadde dagen, men gav alltid 100 %. Og det var aldri noen diskusjon om hvor de var neste sesong, Det var tvers igjenom Arsenal, og der hadde de alt og der ble de. Skal ikke la dette bli noe innlegg om hvilke nasjoner spillerne kom fra, men det er noe med det, alle disse utenlanske spillerne har ikke den samme tilhørigheten til klubben, som de burde ha. Selvsagt er det noen som Dennis Bergkamp, etter min mening en like stor grunn som Wenger til at vi ble det topplaget vi har vært og delvis er. Og kanskje den beste spilleren som har hatt på seg vår kjære drakt.

 

Faller litt av her, men det jeg vil frem til er at jeg takler snart ikke to mnd hvert år med masse spekulasjoner, som regel negativt lada i forhold til Arsenal. Vi er verdens fineste klubb og det burde ikke vært noe grunnlag for noen til og si noe annet, og heller ikke og flørte med andre lag...

 

 

Når det er sagt så vinner vi vel quadrubbel til neste år bare for og bevise meg feil :blink:

Link to comment
Share on other sites

before the end of next week, we'll be signing Ángel Di María from Argentinean side Rosario Central

 

Ja det sies det på asenalshorts.. Forresten en veldig artig nettside. Her er linken, så kan dere selv lese det hele!

 

Forresten eit veldig interresant ryktet du kommer med, Frank! Ikkje det at e har sett han stort, men virka litt "Pires"-aktig på filmen, og ikkje dumt med ein bosmanspiller! Og IKKJE DUMT MED EIN VING!

Link to comment
Share on other sites

Alt som er gratis bør man bare si ja takk til. Eller en del kvalitet må jo til uansett da, men jeg håper det er alvor i ryktet. :) Han virker veldig spennende og ville vært et godt kjøp tror jeg.

 

Ángel Di María har jeg aldri sett før. Skulle han dog bli hentet inn så må vel Wenger se noe bra i han...

Litt av en kilde Arsenalshorts har må jeg si, men hvem vet. hehe.

Link to comment
Share on other sites

Alt som er gratis bør man bare si ja takk til. Eller en del kvalitet må jo til uansett da, men jeg håper det er alvor i ryktet. :) Han virker veldig spennende og ville vært et godt kjøp tror jeg.

 

Ángel Di María har jeg aldri sett før. Skulle han dog bli hentet inn så må vel Wenger se noe bra i han...

Litt av en kilde Arsenalshorts har må jeg si, men hvem vet. hehe.

 

Forstår ikke hvorfor vi skal si ja til alt som er gratis.

Som regel får de en sign on fee og lønn.

Vil ha kvalitet ikke en haug med middelhavsfarende bosmansspillere.

Link to comment
Share on other sites

For å være ærlig så tror jeg dette er status når PL starter igjen til høster:

 

Inn: Fabianski

 

Ut: Poom,Muamba,Ljungberg og Henry

 

Og resultatet av det blir en 5.plass!

 

1. Vi får nok inn minst en person til! Trust me!

2. Henry går ikke hvis ikke Wenger går.

3. 5 Plass er veldig usansynlig synes jeg! Topp 4 neste år også!

Link to comment
Share on other sites

For å være ærlig så tror jeg dette er status når PL starter igjen til høster:

 

Inn: Fabianski

 

Ut: Poom,Muamba,Ljungberg og Henry

 

Og resultatet av det blir en 5.plass!

 

1. Vi får nok inn minst en person til! Trust me!

2. Henry går ikke hvis ikke Wenger går.

3. 5 Plass er veldig usansynlig synes jeg! Topp 4 neste år også!

 

Sprø situasjon som beskrives. Tre gode signeringer og første plass i PL. Verre er det ikke. Og det ville betalt seg mange ganger. For fire år siden gikk annenhver guttunge med Henry på ryggen. Nå ser vi ingen. Håpløs innkjøpspolitikk å tro at vi skal klare alt uten å forsterke. Spparer oss til fattigdom i så fall.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nå har jeg vært så pessimist de siste dagene at nå er det på tide og snu. så jeg setter opp mitt senario for ligastarten i august.

 

vi har da forsterket laget med: Tevez, Torres og Babel i tillegg til de vi allerede har kjøpt :D

dette kommer til og skje i juli eigang tipper jeg, også kommer Reyes tilbake nå som Henry har forlatt oss, 100 % dedikert til klubben.

rett før ligastart så kommer overrasken nok Reo Cocker eller Joey barton, jeg håper på Reo siden jeg ikke liker Joey så alt for mye.med andre ord så kommer vi til og ha ett luksus problem framover på banen. I tillegg kommer Micah Richards på den siste dagen av transfer vinduet. og da har vi ett koplett lag :P

 

Og da er vi plutselig i rute. The double neste år, også treble året etter, vi kan ikke vinne champions leauge uten først og vinne serien, må gjøre det på den rette måten. Wenger signerer ny fem års kontrakt i midten av neste sesong.

 

Dette blir ett fantasisk år for oss Gooners. :P

 

Og skulle mot formodning ingenting av dette skje så vet Wenger best, one way or another så kommer dette til og bli ett fantasisk år for oss...

Slik som alle år for oss gooners er ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg vært så pessimist de siste dagene at nå er det på tide og snu. så jeg setter opp mitt senario for ligastarten i august.

 

vi har da forsterket laget med: Tevez, Torres og Babel i tillegg til de vi allerede har kjøpt :D

dette kommer til og skje i juli eigang tipper jeg, også kommer Reyes tilbake nå som Henry har forlatt oss, 100 % dedikert til klubben.

rett før ligastart så kommer overrasken nok Reo Cocker eller Joey barton, jeg håper på Reo siden jeg ikke liker Joey så alt for mye.med andre ord så kommer vi til og ha ett luksus problem framover på banen. I tillegg kommer Micah Richards på den siste dagen av transfer vinduet. og da har vi ett koplett lag :P

 

Og da er vi plutselig i rute. The double neste år, også treble året etter, vi kan ikke vinne champions leauge uten først og vinne serien, må gjøre det på den rette måten. Wenger signerer ny fem års kontrakt i midten av neste sesong.

 

Dette blir ett fantasisk år for oss Gooners. :P

 

Og skulle mot formodning ingenting av dette skje så vet Wenger best, one way or another så kommer dette til og bli ett fantasisk år for oss...

Slik som alle år for oss gooners er ;)

Vis dette hadde skjedd hadde vi nok blitt ett Kanon lag neste sesong som du sier Legend 14!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...