Jump to content

Sommerkjøp/salg


Olé

Recommended Posts

Synes egentlg stallen vår er ok og ikke bør forsterkes. Noe som kanskje burde forsterkes er det medisinske apparatet, helt utrolig hvor mye skader vi har hatt i år og jeg tror det medisinske apparatet kan være litt av grunnen til det. Tviler på at det er kun tilfeldig at vi har hatt så sinnsykt mye mer skader enn feks ManU i år. Kjøper vi inn noen nye etablerte spillere sender vi unge lovende spillere som Hoyte,Djourou,Traore,Denilson,Diaby og Walcott lengre bak i køen og det er dumt. Disse spillerne fortjener alle spilletid til å utvikle seg videre.

Senderos synes jeg bør selges, enkelt og greit fordi han er for dårlig. Har nok en grei karriere foran seg, men ikke for Arsenal. Da bør vi hente inn en grei stopper rundt 21-22årsalderen.

Så filmen med Quaresma og han er jo utvilsomt en fantastisk spiller, tviler dog på at Wenger vil hente han.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Du trur vel ikke seriøst at arsenal kan vinne pl med den stallen der, når vi ikke klarer å vinne pl med den stallen vi har i dag? :D

 

Hadde vi ikke hatt alle de skadene som vi har slitt med i år så ville vi kjempet mye tettere opptil Man Utd. Det er jeg helt overbevist om. De gangene vi har hatt tilnærmet vårt beste lag i år så har vi sett hvor gode vi har vært. Klarer vi å holde en skadefri tropp så kan troppen vår absolutt være god nok til å kjempe om PL gull. Neste sesong vil alle de yngre spillerne våre ha fått enda mer erfaring også. Troppen vår blir bare bedre og bedre med all den erfaringen som spillerne våre får etter hver kamp som går.

 

Så må vi ikke glemme alle 1-1-kampene på Emirates! Er det fem ganger det har skjedd? Alle de hadde vi et usannsynlig overtak, men slet med effektiviteten.

Ergo - da hadde vi hatt 62 poeng. Med to kamper mindre spilt. Ergo - 68 poeng. Slettes ikke galt, det!

Link to comment
Share on other sites

Inn

 

1,Vi trenger en klasse keeper,F eks Oscar ustari,Buffon eller scott carson??

 

2,Trenger en spiller på begge sidene,F eks,Dani Alves på høyre og Marcelo vieira da silva junior på venstre??

 

3,På midten trenger vi en ving,F eks,Jesus navas eller Quaresma??

 

4,På topp trenger vi,F eks,F,Torres eller Eto`o

 

Ut

 

Ali, Reyers,Senderos og Lehmann Mens vi forsatt kan få penger for de!!

 

Inn

 

1,Vi trenger en klasse keeper,F eks Oscar ustari,Buffon eller scott carson??

 

2,Trenger en spiller på begge sidene,F eks,Dani Alves på høyre og Marcelo vieira da silva junior på venstre??

 

3,På midten trenger vi en ving,F eks,Jesus navas eller Quaresma??

 

4,På topp trenger vi,F eks,F,Torres eller Eto`o

 

Ut

 

Ali, Reyers,Senderos og Lehmann Mens vi forsatt kan få penger for de!!

 

Marcelo vieira da silva junior :D

Link to comment
Share on other sites

DAILY MIRROR:

 

Real Madrid, Barcelona and Bayern Munich are all plotting summer bids for Arsenal starlet Denilson. Arsene Wenger is sure to fight to keep the 19-year-old Brazilian but he could be ready to let the likes of Freddie Ljungberg and Alexander Hleb leave.

 

KILDE

 

Tviler på at AW lar Denilson reise, blir uansett ein fin fortjeneste. Blir ikkje lei meg viss Ljungberg eller Hleb reiser. Men dette er vel uansett eit rykte med lite substans i.

Link to comment
Share on other sites

DAILY MIRROR:

 

Real Madrid, Barcelona and Bayern Munich are all plotting summer bids for Arsenal starlet Denilson. Arsene Wenger is sure to fight to keep the 19-year-old Brazilian but he could be ready to let the likes of Freddie Ljungberg and Alexander Hleb leave.

 

KILDE

 

Tviler på at AW lar Denilson reise, blir uansett ein fin fortjeneste. Blir ikkje lei meg viss Ljungberg eller Hleb reiser. Men dette er vel uansett eit rykte med lite substans i.

Jeg hadde blitt VELDIG lei meg hvis Hleb hadde dratt :blink:

Han har jo hatt en kjempe sesong med MANGE assist og et par mål!

Og for en teknikk på gutten!

 

Håper ikke Wenger tenker likt deg :P

Link to comment
Share on other sites

DAILY MIRROR:

 

Real Madrid, Barcelona and Bayern Munich are all plotting summer bids for Arsenal starlet Denilson. Arsene Wenger is sure to fight to keep the 19-year-old Brazilian but he could be ready to let the likes of Freddie Ljungberg and Alexander Hleb leave.

 

KILDE

 

Tviler på at AW lar Denilson reise, blir uansett ein fin fortjeneste. Blir ikkje lei meg viss Ljungberg eller Hleb reiser. Men dette er vel uansett eit rykte med lite substans i.

Jeg hadde blitt VELDIG lei meg hvis Hleb hadde dratt :P

Han har jo hatt en kjempe sesong med MANGE assist og et par mål!

Og for en teknikk på gutten!

 

Håper ikke Wenger tenker likt deg ;)

 

Helt enig! Hleb hadde nok vært et stort tap! Men Ljungberg derimot.. Ikke noe spesielle grunner til at vi skal beholde han så lenge til. Denilson er en fantastisk bra og ung spiller som jeg/vi har store forventinger til.. Men vi kan ikke spare og beholde alle de unge talentene vi har.. Dessverre... :blink:

Link to comment
Share on other sites

De yngre talentene våre slår igjennom og andre storklubber ligger langflate etter dem. Cesc har jo lenge vært ettertraktet, men nå er også Denilson populær hos blandt annet Real Madrid og Barca.

 

Godt å se hvordan de andre storklubben sikler, men ikke klarer å få tak på dem :P Denilson blir - tror aldri i verden at Wenger hadde solgt Denilson med det første nå. Bendtner var vel ønsket av Milan for en stund tilbake? Eboue har vel også vært ønsket av flere andre klubber.

 

Ingen tvil om hva spillerne våre står for. :blink:

Link to comment
Share on other sites

UT

 

- Helt klart Phillippe "Alltid ubrukelig og gjør en haug med tabber i hver kamp" Senderos.

- Mart "får aldri spilletid" Poom.

- Baptista kan dra tilbake igjen

 

INN

 

Vet ikke hvor det trengs forsterkninger egentlig.

 

Senderos vil jeg ikke slippe, og Poom har vel uttalt at han har lyst til å bli. Det som derimot er sikkert, er at vi kommer til å ha problemer med å holde alle spissene fornøyde, og en av dem kan fort bli overflødig.

Link to comment
Share on other sites

Du trur vel ikke seriøst at arsenal kan vinne pl med den stallen der, når vi ikke klarer å vinne pl med den stallen vi har i dag? :D

 

Hadde vi ikke hatt alle de skadene som vi har slitt med i år så ville vi kjempet mye tettere opptil Man Utd. Det er jeg helt overbevist om. De gangene vi har hatt tilnærmet vårt beste lag i år så har vi sett hvor gode vi har vært. Klarer vi å holde en skadefri tropp så kan troppen vår absolutt være god nok til å kjempe om PL gull. Neste sesong vil alle de yngre spillerne våre ha fått enda mer erfaring også. Troppen vår blir bare bedre og bedre med all den erfaringen som spillerne våre får etter hver kamp som går.

 

Så må vi ikke glemme alle 1-1-kampene på Emirates! Er det fem ganger det har skjedd? Alle de hadde vi et usannsynlig overtak, men slet med effektiviteten.

Ergo - da hadde vi hatt 62 poeng. Med to kamper mindre spilt. Ergo - 68 poeng. Slettes ikke galt, det!

 

 

Enig at vi har mange uagjort på heimebane, men sann så vi har spelt no på heimebane er det ingen grunn til og klage... når det gjeld skadene som Hedly nevnte so er eg enig i at vi hadde vert betre om vi hadde unngått dei.. Eg trur også at det ødelegge for den vidare utviklinga av spelaren som blir skada... so det e litt leit at vi ska slite med skader..

 

menn 1-2 klasse spelara kunne vel ikkje skade?

Link to comment
Share on other sites

http://arsenal-mania.com/?page=articles&ar...from=rss&title=

 

Som vanlig signaliserer Wenger at han har ingen planer om å kjøpe noen toppspiller i sommer.

Kanskje et unntak hvis de godtar en levelig lønn.

Dvs. vi kan glemme spillere som Eto'o, Torres, Buffon e.l.

Ikke at jeg tror Wenger kommer til å prøve å kjøpe dem, men tar de som eksempel.

 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. På en side så har vi glimrende unge spillere som blir bedre og bedre, men på en annen side har vel ikke Arsenal som lag blitt særlig bedre siden 2004? eller?

 

Når vi har alle skadefri er jo første-11'ern veldig bra, men det er jo tydeligvis svært sjelden det skjer i Arsenal.. :(

 

En annen ting...Wenger må jo se at det vi presterer pr. i dag ikke er godt nok i forhold til å vinne troféer...samme gjalt forrige sesong, hvorfor igjen insistere på at neste sesong blir mye bedre?

Er vel 3. året på rad Wenger har sagt at dette laget er godt nok til å vinne ligaen. Fansen har vært mer tvilsom til dette og det viser seg vel at mange av tvilerne har hatt rett.

ok, vi kommer til et par finaler, men vi kan ikke skylde på uflaks og skader heller..

Bottom line er at vi ikke er gode nok når det gjelder som aller mest.

 

Jeg syns det har tapt seg på flere punkt i spillet vårt...spesiel foran mål, kontringsspillet og bevegelse. T.o.m. dødballer var vi også litt bedre på før.

Dette er spesielt siden 2004, samt at mye av "ryggradspillerne" er solgt og bare delvis erstattet.

Mange snakker om generasjonsskifte, men hvor lang tid skal det ta da før vi ser Arsenal på topp igjen?

Jeg har veldig tro på de unge spillerne og utviklingen går bra, men jeg syns det går utover stabiliteten generelt i spillet vårt og i ligaen bl.a.

Det er vel mye langsiktig tankegang og nåtiden blir litt glemt.

 

Kall meg negativ eller utålmodig, men dette er litt hvordan jeg syns Arsenal står pr. i dag.

 

Kan gjerne få inn et par klassespillere for min del ja.

 

Mener vi først og fremst trenger en keeper og kanskje en spiss hvis Ali og Baptista ikke blir i klubben.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Flameni forsvinner nok til sommeren, like greit da vi har nok av midtbane spillere og spesielt da vi har Diaby som gir en sterk følelse av verdens klasse spiller og en liten dose med Vieira aura :P

 

 

Flameni bort: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...ts+Arsenal+move

Sånne ting må jo skje. En del her inne har vel også mast og skreket om det. Har ventet på enn sånn uttalelse fra Mathieu. Han er dessverre ikke go nok for Arsenal. Vi har sentrale midbanespillere som Cesc, Gil, Abou, Denilson og muligens Alex Song, som jeg dog tror kan forsvinne. Og selvfølgelig ungutter som Mark Randall, Fran Merida, Fabrice Muamba osv. Og som kriseløsning kan vel også Hleb og Rosicky flyttes inn sentralt.

 

Dette kan heldigvis åpne for nye kjøp. Helst en engelsk kriger, ala Reo-Coker. Syns ikke Flamini er noen flopp, grunnen at vi fikk han gratis. Det blir selvfølgelig trist når han går, spessielt når han har vært i Nord-London siden 2004. Om han vil ta et skritt videre i karrieren, ønsker jeg han lykke til og håper han finner seg godt til rette i en annen klubb.

 

EDIT: Og dette var før jeg så det kom en helt ny tråd ;)

Link to comment
Share on other sites

vi trenger mattias andersson fra godset bare vent å se: http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=146869

og her http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=146882 bra ving i 4-3-3 kanskje han ikke passer inn, men erstatter for ljungberg.. bedre enn ljungberg vil jeg si... men er usikkker om jeg vil la han gå fra mitt kjære godset!!

 

Akkurat det du sier nå er det kun godset supportere som kan si .. Har aldri lakt merke til han før og han spiller i tippeligaen det er en viss forskjell fra Premier Leag til tippeligaen så du kan ikke si han er bedre en ljungberg når ljungberg spiller i pl mens mattias andersson spiller i tippeligaen, viss han er bedre en ljungberg så hadde hatt ikke spilt i tippeligaen det kan jeg garantere deg :D Men dette er mine ord så..

Link to comment
Share on other sites

Real Madrid, AC Milan tracking Arsenal's Gallas

tribalfooball.com - April 12, 2007

 

Real Madrid and AC Milan are tracking Arsenal defender William Gallas.

The Frenchman only moved to the Gunners last summer from Chelsea, but L'Equipe says Real and Milan are waiting in the wings as he considers his future at Emirates stadium.

 

løst rykte, men hvis ikke vi klarer 4 plassen er jeg usikker på om han gidder og være i arsenal

Link to comment
Share on other sites

Real Madrid, AC Milan tracking Arsenal's Gallas

tribalfooball.com - April 12, 2007

 

Real Madrid and AC Milan are tracking Arsenal defender William Gallas.

The Frenchman only moved to the Gunners last summer from Chelsea, but L'Equipe says Real and Milan are waiting in the wings as he considers his future at Emirates stadium.

 

løst rykte, men hvis ikke vi klarer 4 plassen er jeg usikker på om han gidder og være i arsenal

 

 

Uansett hvor vi kommer på tabellen håper jeg inderlig han er med oss til neste år og ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal to offer Gilberto for Newcastle's Parker

tribalfooball.com - April 15, 2007

 

Arsenal boss Arsene Wenger is stepping up his bid for Newcastle United captain Scott Parker.

The People says Wenger is willing to offer Gilberto Silva to Toon boss Glenn Roeder in a straight swap.

 

And Brazil star Gilberto would be interested in a move north, because Arsenal are only willing to offer him a one-year extension to his current deal as part of Wenger's over-30s policy.

 

Roeder, on the other hand, would stump up a three-year contract for the 30-year-old World Cup-winner.

 

And Wenger would be willing to part with around £8million - which would include Gilberto - to sign the England international.

 

 

liker parker meget godt, eneste er at han er litt lav, og har ikke den samme hodestyrken som gilberto

Link to comment
Share on other sites

Arsenal to offer Gilberto for Newcastle's Parker

tribalfooball.com - April 15, 2007

 

Arsenal boss Arsene Wenger is stepping up his bid for Newcastle United captain Scott Parker.

The People says Wenger is willing to offer Gilberto Silva to Toon boss Glenn Roeder in a straight swap.

 

And Brazil star Gilberto would be interested in a move north, because Arsenal are only willing to offer him a one-year extension to his current deal as part of Wenger's over-30s policy.

 

Roeder, on the other hand, would stump up a three-year contract for the 30-year-old World Cup-winner.

 

And Wenger would be willing to part with around £8million - which would include Gilberto - to sign the England international.

 

 

liker parker meget godt, eneste er at han er litt lav, og har ikke den samme hodestyrken som gilberto

 

Dette må være det dummeste ryktet jeg har hørt!!!!

Link to comment
Share on other sites

Gilberto er også en gode støtteperson for de unge spillere. Hvis vi selger alle gamle, da har vi ingen som kan støtte de unge og hjelpe dem.. Det er noe å tenke på.

i TSP fortalte Denilson at Gilberto har hjulpet ham utrolig mye, hvis man leser mellom linjer da vil man skjønne at Gilberto har støttet mange unge spillere. Ikke bare Denilson

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Gilberto til Newcastle er vel en av de dumeste ryktene jeg har hørt så langt! Parker er en terier og ville likt å hatt han men et slikt "bytte" hadde aldri skjedd. Hadde jeg bestemt hva som skjedde i sommer ut fra hva som er kanskje mulig og noe som er mest sannsynlig så ser jeg for meg at Reyes selges, Baptista reiser tilbake, Flameni og Aliadiere forlater oss og at Lehman går. På inn fronten er jo Ribery øverst på ønskelisten og da et kjøp av en keeper. Når det gjelder keepere så er det 3 som er høyest på ønskelisten; Buffon, Given og Carson også kommer jo Bendtner hjem også. En ting jeg er sikker på er at det går flere ut enn inn. Og tror nok vi vil være skuffet når overgangsvinduet stenger i august, og vil være veldig avhengig av å unngå skader og at ungutta klarer å holde stabiliteten/kvaliteten oppe i meste parten av sesongen. Kanskje det blir et FA cup trofe på oss? For uten kraftige og riktige forsterkninger i sommer så har jeg veldig liten tru på at det blir snakk om noe liga gull eller champions league(hvis vi tar 4 plassen da)!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...