Jump to content

Charles N’Zogbia


Imerslundinho

Recommended Posts

Arsenal line up £6million Magpies swoop

11:49 February, 22, 2007

Arsenal Football Club are lining up a £6million bid for Charles N’Zogbia.

 

It is believed Arsene Wenger would have made an approach for the young Frenchman during the January transfer window had he not been out with a knee injury, yet he will now move for him in the summer.

 

The French coach has been assured by his board that funds will be available to boost his squad at the end of the season, and the Newcastle United man is said to have leapt to the top of his wanted list.

 

"We have always found funds for the manager when he wants funds," said managing director Keith Edelman. "Arsene is one of the managers who builds his squad very carefully.”

 

The Magpies would be reluctant to part company with N’Zogbia, yet an offer of £6million could well prove too good for manager Glenn Roeder to turn down.

 

Link: FansFC

 

Edit: Fant en annen rykte-tråd om denne karen, etter å laget denne topicen. Håper mod kan lime disse sammen. Sorry. Dog var den nesten 1 år gammel, men...

Link to comment
Share on other sites

Carles N'Zogbia ville vært en fantastisk signering ;)

 

Men spørsmåle er vel hvem han ville ha danka ut på vår midtbane nå?

Tror neppe hleb, rosicky, fabregas, gilberto hadde gitt han plassen...Men det er vel helst ving han er`? men alikevel så hadde han ikke fått plassen til hleb eller rosicky ennå :angry: men kansje om noen år?

 

Men alikavel sier jeg Løp Og Kjøp!

Link to comment
Share on other sites

"Fans fc" er som "the sun" skriver bare for å tjene penger .. feks. da "the sun" skrev :"Ronaldinho too the gunners?"

 

men håper nå de kommer med noe politlig da, det hadde vore gøy ;)

Link to comment
Share on other sites

Syns egentlig ikkje vi bør signere han.. ville heller hatt en litt meir klasse spelar. som Jesus Navas, Quaresma, Babel eller noke lignande.. Og som "Geir k" sa så hadde han ikkje fått plass i første elleveren før om noken år.. og da er han jo begynt og bli litt gamlere.. dessuten har han ikkje akkuratt vert fantastisk dei kampane eg har sett han spele.. så Nei takk!

Link to comment
Share on other sites

Syns egentlig ikkje vi bør signere han.. ville heller hatt en litt meir klasse spelar. som Jesus Navas, Quaresma, Babel eller noke lignande.. Og som "Geir k" sa så hadde han ikkje fått plass i første elleveren.

eg kunne ikke vært mer enig Ole! ja han kan sikkert bli en skikkelig god spiller, men som sagt vil eg heller ha inn andre spillere enn han..og helst en keeper hvis ikke Lehmann signerer ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

Off Topic: Denne spilleren gjorde sånn at jeg spilte uavgjort mot Man U på FM07(han spilte for Man U) :)

 

On Topic: Tror det er best å konsentrere oss om en keeper nå! Han ville ikke kommet inn i start 11-eren uansett, siden vi har et slikt bredt å godt mannskap allerede!

 

Enig med at vi bør konsentrere oss om en keeper no.. lehmann er vel snart 38 viss eg ikkje tar heilt feil..

så en ny klasse keeper hadde vert greit :P

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sakt før; Han her er en klassekeeper:

 

60099.jpg

 

Han er snart 30 og vi slipper å kjøpe ham!

 

Ganske uenig i det du sei.. han har stått et par gode ligacup kamper, men i toppkamper trur eg at han blir for dårlig.. Han er ikkje noke klasse keeper, og d e vel d vi treng akkurat no.. husker fra barca kampen i champions leauge finalen, da lehmann blei utvist.. syns ikkje akkurat at han storspelte.. viss vi ser førstemålet t barca, da står han i ro , istedenfor og springe mot eto'O som kjem inn frå nesten spiss vinkel..mener at lehmann hadde gjort d viss han hadde stått(Ikkje fått rødt kort).. og andre målet var virkelig en keepertabbe.. så vi trenger nok en ny keeper :)

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sakt før; Han her er en klassekeeper:

 

60099.jpg

 

Han er snart 30 og vi slipper å kjøpe ham!

 

Ganske uenig i det du sei.. han har stått et par gode ligacup kamper, men i toppkamper trur eg at han blir for dårlig.. Han er ikkje noke klasse keeper, og d e vel d vi treng akkurat no.. husker fra barca kampen i champions leauge finalen, da lehmann blei utvist.. syns ikkje akkurat at han storspelte.. viss vi ser førstemålet t barca, da står han i ro , istedenfor og springe mot eto'O som kjem inn frå nesten spiss vinkel..mener at lehmann hadde gjort d viss han hadde stått(Ikkje fått rødt kort).. og andre målet var virkelig en keepertabbe.. så vi trenger nok en ny keeper :)

 

Han er ingen klassekeeper, men en ganske bra keeper. Men som vi alle husker var det første målet til Bardelona offside. N`Zogbia er en god spiller, men det hadde nok tatt noen år før han ble fast Inventar på dette Arsenal-laget. Så keeper er nok det vi burde lete mest etter!

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sakt før; Han her er en klassekeeper:

 

60099.jpg

 

Han er snart 30 og vi slipper å kjøpe ham!

 

Ganske uenig i det du sei.. han har stått et par gode ligacup kamper, men i toppkamper trur eg at han blir for dårlig.. Han er ikkje noke klasse keeper, og d e vel d vi treng akkurat no.. husker fra barca kampen i champions leauge finalen, da lehmann blei utvist.. syns ikkje akkurat at han storspelte.. viss vi ser førstemålet t barca, da står han i ro , istedenfor og springe mot eto'O som kjem inn frå nesten spiss vinkel..mener at lehmann hadde gjort d viss han hadde stått(Ikkje fått rødt kort).. og andre målet var virkelig en keepertabbe.. så vi trenger nok en ny keeper :)

 

Han er ingen klassekeeper, men en ganske bra keeper. Men som vi alle husker var det første målet til Bardelona offside. N`Zogbia er en god spiller, men det hadde nok tatt noen år før han ble fast Inventar på dette Arsenal-laget. Så keeper er nok det vi burde lete mest etter!

 

Han er en god keeper, ingen tvil. Om han kommer til å bli Lehmanns erstatter skal være uvist, jeg tror nok wenger kjøper en ny og bedre keeper. Men en meget god back up!

Link to comment
Share on other sites

Hold dere til topic da...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...