Jump to content

Xbox 360


Stabak

Recommended Posts

Alle ser ut til å ha forskjellige meninger om denne maskinen. Noen klager på mange feil, mens andre skryter den opp i skyene! Noen påstår PS3 er langt bedre, mens andre sier at en Xbox 360 er minst like god!

Derfor, hva er deres erfariger? Hvilke spill er bra, hvilke skuffer?

Link to comment
Share on other sites

PS3 har jeg ikke prøvd enda pga. den ikke har komt ut i Norge,men har hørt at PS3 er lankt mye bedre en de andre spille-maskinen feks. Xbox 360..PS3 har større hardisk og mye bedre skjermkort..

 

Gleder meg som en unge til PS3 kommer :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg har x-box 360 selv, og jeg tror nok PS3 blir å ha bl.a MYE bedre grafikk og at PE3 rett og slett blir en bedre spillemaskin enn 360`en.

Ikke det at 360 har dårlig grafikk, men jeg kjøpte fifa 07 til 360 og ble veldig skuffa. For det første hadde de ikke tippeligaen, noe som de hadde både på data og PS2. Personlig mener jeg faktisk FIFA 07 er bedre på PS2 enn 360. Men selfølgelig er 360 bedre enn PS2 :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis du satser på grafikk framfor utvalf av spill, så er ps3 den prefekte maskina. Xbov360 er bedre, både i utvalg av spill, muligheter(forløpig), og pris.

Jeg personlig ville aldri brukt 5000-6000 på en spillemaskin.

Jeg er kjempe fornøyd med x-box 360, det er den beste synes jeg. Men hvis du har flat tv, har du gått inn på settingsa på x-boxen og stilt opp bilde til 720 eller høyere, det ble mye bedre bedre da

Link to comment
Share on other sites

Hvis du satser på grafikk framfor utvalf av spill, så er ps3 den prefekte maskina. Xbov360 er bedre, både i utvalg av spill, muligheter(forløpig), og pris.

Jeg personlig ville aldri brukt 5000-6000 på en spillemaskin.

Jeg er kjempe fornøyd med x-box 360, det er den beste synes jeg. Men hvis du har flat tv, har du gått inn på settingsa på x-boxen og stilt opp bilde til 720 eller høyere, det ble mye bedre bedre da

 

Ja, har gjort dette. Xbox360 er bedre innenfor alt mener nå jeg, foreløpig!

Link to comment
Share on other sites

Fakta er at CPU er antatt kraftigere i PS3 og GPU (skjermkort) er antatt omtrent like mye sterkere på Xbox 360. Og det er totalt bullshit å si at PS3 knuser X360 på grafikken. Se på en sammenligningsvideo fra f.eks. www.gametrailers.com .

 

PS3 er mye kraftigere enn xbox360 på grafikk. Når det kommer spill som kan virkelig utnytte kraften i ps3, da vil du se herlighet innen grafikk. Men det er ikke lenge før data overgår det også!

 

Det spillet som er penest, og har den nydeligste grafikken til xbox360 er Gears of War. Det er en perle innen grafikk!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har x-box 360, og er strålende fornøyd.. Spillerne på Pes 6 er prikk like!( hvert fall de mest kjente)

Petr Cech er prikk lik. Ser ut som et fotografi av han!

Helt enig!!! Akuurat kjøpt det, og er veldig fornøyd!!! Tok litt tid å venne seg til nye kontroller og sånt men. (Har kun spilt FIFA på ps2) Tror alikevel jeg kjøper fifa 2008 når det kommer til høsten!!!

 

Topp 3 spill på xbox 360???

Link to comment
Share on other sites

Jeg har x-box 360, og er strålende fornøyd.. Spillerne på Pes 6 er prikk like!( hvert fall de mest kjente)

Petr Cech er prikk lik. Ser ut som et fotografi av han!

Helt enig!!! Akuurat kjøpt det, og er veldig fornøyd!!! Tok litt tid å venne seg til nye kontroller og sånt men. (Har kun spilt FIFA på ps2) Tror alikevel jeg kjøper fifa 2008 når det kommer til høsten!!!

 

Topp 3 spill på xbox 360???

 

1. Gears of War

2. The Elders Scrolls IV: Oblivion

3. UNO ;) (ufattelig gøy)

 

UNO kan lastes ned fra Xbox live, for ikke så veldig mye!

Link to comment
Share on other sites

PS3 har jeg ikke prøvd enda pga. den ikke har komt ut i Norge,men har hørt at PS3 er lankt mye bedre en de andre spille-maskinen feks. Xbox 360..PS3 har større hardisk og mye bedre skjermkort..

 

Gleder meg som en unge til PS3 kommer :-|

Dropp FIFA, spill PES(Pro Evoloution Soccer).

Men ja, jeg har erfaringer med xbox360, ingenting vondt og si om den. Er også ganske så mye billigere en PS3 blir, men kanskje PS3 er litt bedre.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til FIFA 2008 kommer til 360 til høsten.

Både PES 6 og FIFA 07 ble hastverksarbeid i år, da de prioriterte å få det klart i tide fremfor å lage like bra spill som til f.eks ps2.

Men når FIFA 08 kommer på ps3 og xbox360, håper jeg på nyyyyyydelig grafikk, alle lag vi er vant til å ha, enda flere finter og kombinasjoner, videreutvikling av karriere-modus og enda flere stadioner!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg skulle tipse dere som har X360 om at South Park-episoden "Good Times with Weapons" er lagt ut på Marketplace til gratis og selvslagt lovlig nedlasting i HD-kvalitet (720p). Denne kan lastes ned uansett om en har gull eller sølvmedlemsskap, og finnes under "Media and Entertainment" -> "New Releases". 1013,56 mb stor, men virker som jeg får brukt det meste av linjen. 15 % her etter omtrent 10 minutter.

 

:blink:

 

Edit: Kjapp dere, denne skulle visstnok ikke være tilgjengelig for norske brukere nå, så last ned så lenge den er der.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Noen her som har Forza 2? Har prøvd å lage Arsenal-logo på bilen, med heller mislykket resultat, så lurte på om det er noen andre som har lykkes bedre med det. I så fall kunne vi satt det på en skrapbil med åpent design og gitt bort til andre her fra gunners.no som spiller det. :D

 

Kongelig bilspill forresten. Ordentlig kos. :P

 

Et par anmeldelser:

http://www.multigamer.no/node/1253 (Skrevet av Man Utd-supporter)

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=199598

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg satt nå her å kjeda meg så da benyttet jeg en time eller to til å lage dette designet på en Vauxhall Monaro VXR. Til å være det første designet jeg bruker noe tid på er jeg meget fornøyd.

 

2758vauxhallmonarovxrmedarsenalcrest.jpg

 

Trykk på bildet for større versjon. Tar gladelig imot kritikk, så lenge den er konstruktiv. :rolleyes:

 

"Ye Olde Arsenal" står på venstresiden av bilen. "Wenger" på bakre skiltplate og "TH14" på skiltplata foran.

 

Oppdatert versjon nå: :P

 

Forfra (med gammel logo):

http://guttabois.no/galleri/viewer.php?id=...senalcrest4.jpg

Høyre side (Ye Olde Arsenal):

http://guttabois.no/galleri/viewer.php?id=...senalcrest2.jpg

Venstre side (The Kids):

http://guttabois.no/galleri/viewer.php?id=...senalcrest3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vel, jeg satt nå her å kjeda meg så da benyttet jeg en time eller to til å lage dette designet på en Vauxhall Monaro VXR. Til å være det første designet jeg bruker noe tid på er jeg meget fornøyd.

 

2758vauxhallmonarovxrmedarsenalcrest.jpg

 

Trykk på bildet for større versjon. Tar gladelig imot kritikk, så lenge den er konstruktiv. ;)

 

"Ye Olde Arsenal" står på venstresiden av bilen. "Wenger" på bakre skiltplate og "TH14" på skiltplata foran.

 

Oppdatert versjon nå: ;)

 

Forfra (med gammel logo):

http://guttabois.no/galleri/viewer.php?id=...senalcrest4.jpg

Høyre side (Ye Olde Arsenal):

http://guttabois.no/galleri/viewer.php?id=...senalcrest2.jpg

Venstre side (The Kids):

http://guttabois.no/galleri/viewer.php?id=...senalcrest3.jpg

 

Vakkert! ;) En slik bil skulle en hatt, får vel snart gå til innkjøp av detta spillet jeg au.!

 

Hvor lang tid brukte du på å lage logoen?

Link to comment
Share on other sites

Logoen alene tok rundt regnet tre og en halv time tror jeg. Slurvet litt på toppen av "C" 'en der, men det har jeg fikset litt på i ettertid.

 

Prøvde meg først på den forrige logoen, men fant ut at den ble et par hakk for vanskelig for meg. Deretter prøvde jeg meg på den som er nå, og den holder jeg fortsatt på med. :rolleyes:

 

Anbefaler absolutt dette spillet til alle med X360 som har en interesse for enten bilkjøring eller layout på biler.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fekk i dag Eske til 360'en frå tyskeland, nå skal den sendes ner der for reprasjon eller noe lignende!

 

For ca 2 veker sida når eg spelte Pes 6 så fekk eg 3 av 4 røde strekar rundt power-knappen og Xboxen frøys bilde med ein gang ein skrudde den på det, etter at bror min hadde snakka med Servicetelefonen til Micosoft som faktisk ikkje er på Norsk, skulle dei sende ei eska slik at den for på reprasjon.

 

Eg har bare hatt 360'en i 6 månadar å likevell var den øydlagt, når eg undersøkte dette så var det faktisk mange som har hatt dette problemet. Syns det er dårlig at mange 360'ar held bare i 6månadar, snakkte med ein på eit forum som faktisk hadde levert inn xboxen 3 ganger, stakkar mann! <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...