Jump to content

Nå roter jo jeg litt undt i trener-faget, og.....


Chaz

Recommended Posts

.....vi pleier alltid å avslutte med en straffekonk. Kjære Arsene, du skal få et helt gratis råd av meg; begynn å gjøre det samme dere også, ok?

 

Hvordan er egentlig straffestatistikken? Trodde egentlig at vi har en ganske bra statistikk på dette området de siste sesongene, uten at jeg har noen tall å komme med i dette innlegget.....

 

La heller gutta få bomme på mye i en kamp, men at marginer og presisjon (spesielt Baptista) bedrer seg i de neste kampene.....vi vant selv om det var en prestasjon å ikke score flere mål B)

Link to comment
Share on other sites

.....vi pleier alltid å avslutte med en straffekonk. Kjære Arsene, du skal få et helt gratis råd av meg; begynn å gjøre det samme dere også, ok?

 

Hvordan er egentlig straffestatistikken? Trodde egentlig at vi har en ganske bra statistikk på dette området de siste sesongene, uten at jeg har noen tall å komme med i dette innlegget.....

 

La heller gutta få bomme på mye i en kamp, men at marginer og presisjon (spesielt Baptista) bedrer seg i de neste kampene.....vi vant selv om det var en prestasjon å ikke score flere mål B)

 

 

Statistikken i Premier leauge iflg Actim er ikke så gale i år.

 

Vi har hatt 8 straffer og scoret på 7 av dem.

 

Henry tatt 3 straffer og scoret på 3

Silva tatt 3 straffer og scoret på 2

Adebayor 1 straffe og 1 mål

Van Persie 1 straffe og 1 mål

 

Cupene aner jeg ikke hvordan ståe er (Silva og Baptista har hver sin bom det vet jeg :-) )

Link to comment
Share on other sites

.....vi pleier alltid å avslutte med en straffekonk. Kjære Arsene, du skal få et helt gratis råd av meg; begynn å gjøre det samme dere også, ok?

 

Antydning til kritikk av Arsenal i full offentlighet, Chaz ?? B)

Ble det i tøffeste laget i kveld?

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

.....vi pleier alltid å avslutte med en straffekonk. Kjære Arsene, du skal få et helt gratis råd av meg; begynn å gjøre det samme dere også, ok?

 

Hvordan er egentlig straffestatistikken? Trodde egentlig at vi har en ganske bra statistikk på dette området de siste sesongene, uten at jeg har noen tall å komme med i dette innlegget.....

 

La heller gutta få bomme på mye i en kamp, men at marginer og presisjon (spesielt Baptista) bedrer seg i de neste kampene.....vi vant selv om det var en prestasjon å ikke score flere mål B)

 

 

Statistikken i Premier leauge iflg Actim er ikke så gale i år.

 

Vi har hatt 8 straffer og scoret på 7 av dem.

 

Henry tatt 3 straffer og scoret på 3

Silva tatt 3 straffer og scoret på 2

Adebayor 1 straffe og 1 mål

Van Persie 1 straffe og 1 mål

 

Cupene aner jeg ikke hvordan ståe er (Silva og Baptista har hver sin bom det vet jeg :-) )

 

Takker for kjapt svar.

Har du også tallene for de siste 4-5sesongene?

Link to comment
Share on other sites

.....vi pleier alltid å avslutte med en straffekonk. Kjære Arsene, du skal få et helt gratis råd av meg; begynn å gjøre det samme dere også, ok?

 

Antydning til kritikk av Arsenal i full offentlighet, Chaz ?? B)

Ble det i tøffeste laget i kveld?

 

Hilsen Nilsen

 

Veeel...... Etterpå var podene og faren enige om at dette hadde vært en rasende morsom fotballmatch. Men det var etterpå, altså!!!

En ting er å brenne et straffe eller to, en annen ting er at BEGGE TO setter straffene i 4 etasje!!! Gud hjelpe meg. Men som sagt; alle var enige om at det var en rasende festlig match!!! :D :D :P ;)

Link to comment
Share on other sites

.....vi pleier alltid å avslutte med en straffekonk. Kjære Arsene, du skal få et helt gratis råd av meg; begynn å gjøre det samme dere også, ok?

 

Antydning til kritikk av Arsenal i full offentlighet, Chaz ?? B)

Ble det i tøffeste laget i kveld?

 

Hilsen Nilsen

 

Veeel...... Etterpå var podene og faren enige om at dette hadde vært en rasende morsom fotballmatch. Men det var etterpå, altså!!!

En ting er å brenne et straffe eller to, en annen ting er at BEGGE TO setter straffene i 4 etasje!!! Gud hjelpe meg. Men som sagt; alle var enige om at det var en rasende festlig match!!! :D :D :P ;)

 

Eller som Thor Eggen så treffende sa det;

Snart er fotball også morsommere enn Kinasjakk, ikke bare Ludo !

 

Nå kan du hvile pulsen helt fram til lørdag, det ser ut til å bli en tøff vår..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

.....vi pleier alltid å avslutte med en straffekonk. Kjære Arsene, du skal få et helt gratis råd av meg; begynn å gjøre det samme dere også, ok?

 

Vet ikke om det hjelper så mye Chaz. Rammefaktorene er helt annerledes i en kampsituasjon enn på en trening.

Trodde rammene på måla var like store alltid, jeg :lol:

Link to comment
Share on other sites

.....vi pleier alltid å avslutte med en straffekonk. Kjære Arsene, du skal få et helt gratis råd av meg; begynn å gjøre det samme dere også, ok?

 

Vet ikke om det hjelper så mye Chaz. Rammefaktorene er helt annerledes i en kampsituasjon enn på en trening.

 

Vi får da straffer i kamp også, Bård. Inklusive høyt opp i turneringer. Settes de? Selvsagt. Trening gjør mester. End of story. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Viktigste på straffer, og på avslutninger forøverig, er å være BESTEMT. Ikke tenke på konsekvenser, publikum, resultat osv. KUN fokusere på det å sette ballen akkurat der du har bestemt deg for å sette den! Det er selvdølgelig mye lettere sagt enn gjort, men viktig å fokusere på nettopp det du skal gjøre. Men klart, alle kan jo bomme på en straffe i blandt, sånn er det. Men igjen, to så dårlige straffer på en kamp!?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...