Jump to content

Kapteinsbindet


KRHenry

Arsenals kaptein?  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette er noe jeg har tenkt ofte på. Vi mistet jo vår eneståeende kaptein da vi solgte Vieira. Etter dette syns jeg vi har manglet en som kan motiver laget i motgang.

Personlig synes jeg ikke Kong Henry passer som kaptein :D Han virker heller som om han ødelegger moralen i stede for å styrke den. I tillegg er han heller ikke et godt forbilde i forhold til arbeidsinnsats

 

GILBERTO FOR PRESIDENT :) (ikke den optimale kapteinen, men den beste vi har nå)

 

Hvem synes dere bør være Arsenals kaptein?

 

(Fant ikke noe tråd om dette. Men hvis den allerede eksisterer er det vell bare å slette denne :D)

Link to comment
Share on other sites

Spilleren i arsenal som skal være kaptein må ha selvsikkerhet+STOOOR inflytelse på de andre unge å uerfarne spillerne, han skal være fornuftig å profesjonell.

 

 

du kan sitte å se en hel fotballkamp å hele tiden se hvem som utmerker seg med fightervilje til å vinne kampen når man kanskje ligger under å sliter, dette er mannen som skal være kaptein.

 

jeg mener absolutt at kapteinen i arsenal bør hete Kolo Toure.

Link to comment
Share on other sites

En ting er sikkert. Henry bør ikke være kaptein, han er ikke den som drar det meste av lasset når ting går tungt.

 

Toure eller Gilberto er litt hipp som happ for meg. Gilberto er kanskje ikke den som roper høyest, og Kolo er vel ikke helt på topp taktisk. Men begge gjør seg godt som kaptein tror jeg. Iallefall bedre enn Henry..............

Link to comment
Share on other sites

Dette er noe jeg har tenkt ofte på. Vi mistet jo vår eneståeende kaptein da vi solgte Vieira. Etter dette syns jeg vi har manglet en som kan motiver laget i motgang.

Personlig synes jeg ikke Kong Henry passer som kaptein :D Han virker heller som om han ødelegger moralen i stede for å styrke den. I tillegg er han heller ikke et godt forbilde i forhold til arbeidsinnsats

 

GILBERTO FOR PRESIDENT :D (ikke den optimale kapteinen, men den beste vi har nå)

 

Hvem synes dere bør være Arsenals kaptein?

 

(Fant ikke noe tråd om dette. Men hvis den allerede eksisterer er det vell bare å slette denne :D)

 

Uenig i at Gilberto ikkje er den optimale kaptein. Synes han virkelig stod fram i sin periode med bindet. Synes også Henry får litt mykje pepper for sin kapteinsrolle. Han er vel ikkje den ultimate kaptein, men han er ein leder på sin måte. Og når han først har blitt kaptein, så skal hvertfall jeg støtte han!

Link to comment
Share on other sites

En kaptein skal være forbilde for resten av laget. Han skal ta ansvar hvis det skjer noe, både i gode og dårlige tider. Kapteinen skal si hva folk skal gjøre og oppmuntre de til alle tider. Henry er alltid dette. Han er ikke nedlatende men han gir klare beskjeder til spillerene hvis det trengs.

 

Enkaptein skal ikke bare være oppmuntrende, hvis spillere gjør feil gjentatte ganger skal de få beskjed og det er kapteinen sin oppgave.

 

Henry er best egnet til kaptein pr. dags dato. Gilberto kan selvfølgelig klare disse oppgavene, men Henry er første valget for min del fordi han gjør det bedre.

Link to comment
Share on other sites

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...1701&hl=Kaptein :D

Men skal ikke leke mod :D

 

Til Topic: Synes Gilberto burde vært kaptein, han smiler alltid og backer opp laget når det går dårlig, men Henry blir en sutrekopp når det ikke går veien. Synes at laget vokste med Silva som the boss!

 

Jeg søkte på kaptein men fant ikke noe :D

Kansje stavet jeg det feil :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...1701&hl=Kaptein :D

Men skal ikke leke mod :D

 

Til Topic: Synes Gilberto burde vært kaptein, han smiler alltid og backer opp laget når det går dårlig, men Henry blir en sutrekopp når det ikke går veien. Synes at laget vokste med Silva som the boss!

 

Jeg søkte på kaptein men fant ikke noe :D

Kansje stavet jeg det feil :D

Jeg vet det blir litt off topic, men: Når du søker så må du jo skrive det du søker etter, men litt lenger nede på siden står det "search only topic-title" ett eller annet og da må du velge det.

Link to comment
Share on other sites

Syns Henry klarer seg bra som kaptein, men er enig i at Gilberto er kanskje det beste kapteinsemne for tiden.

 

Men sånn litt fram i tid er Kolo eller Cesc høyt på lista.

 

Uansett tror jeg ikke Wenger bytter kaptein så lenge Henry er i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Gilberto så klart. Den tida han var kaptein da henry var skada heva han seg veldig og var en viktig spiller på laget. Og jeg synes ikke henry gjør noe bra jobb som kaptein!

Eks: Oppførslen hans i går mot Kirkland var unødviendig og dårlig forbilde som kaptein!

Link to comment
Share on other sites

Gilberto så klart. Den tida han var kaptein da henry var skada heva han seg veldig og var en viktig spiller på laget. Og jeg synes ikke henry gjør noe bra jobb som kaptein!

Eks: Oppførslen hans i går mot Kirkland var unødviendig og dårlig forbilde som kaptein!

Noen som vet hvorfor han gjorde det mot Kirkland? Tror ikke Kirkland var helt uskyldig selv... Men Gilberto burde vere kaptein. Synes ikke en spiss burde vere kaptein uansett.

Link to comment
Share on other sites

Akkorat nå mener jeg Gilbert skal ver kaptein, men om noen år er de fabregast sin tur til å ta over kapteinsbindet. Syntes ikke Henry passer så bra som kaptein. :lol:

 

[sarkasme] Skal vi gi kapteinsbindet til en reservelagsspiller som er på utlån? Blir ikke det litt merkelig?! [/sarkasme]

 

Men jeg er enig med deg jeg, om du legger til en O! Gilberto passer best atm, og Fabregas er fremadstormende.. Henry burde ikke være kaptein i det hele tatt.. har en tendens til å kjefte litt ekstra på medspillere..

 

Men jeg tror dog ikke at Henry kommer til å gi seg med det første..

Link to comment
Share on other sites

Akkorat nå mener jeg Gilbert skal ver kaptein, men om noen år er de fabregast sin tur til å ta over kapteinsbindet. Syntes ikke Henry passer så bra som kaptein. :blink:

 

[sarkasme] Skal vi gi kapteinsbindet til en reservelagsspiller som er på utlån? Blir ikke det litt merkelig?! [/sarkasme]

 

Men jeg er enig med deg jeg, om du legger til en O! Gilberto passer best atm, og Fabregas er fremadstormende.. Henry burde ikke være kaptein i det hele tatt.. har en tendens til å kjefte litt ekstra på medspillere..

 

Men jeg tror dog ikke at Henry kommer til å gi seg med det første..

Mente selfølgelig Gilberto..!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...