Jump to content

Strømsgodset


Jazze

Recommended Posts

http://www.dagbladet.no/sport/2007/05/14/500654.html

 

 

Jeg ble så jævla forbanna når tomskallingene av noen trønderbarter buer når han ligger nede, forbanna idioter!!!

Har du noe med dette å gjør, Trønderbart? :)

Hm, har vel egentlig ingenting med dette å gjøre, og tar som de fleste andre avstand fra buing når det viser seg at en spiller faktisk er skadet.

 

Ellers er det ganske morsomt å registrere Veginhos åpenbare mindreverdighetskompleks overfor trøndere :D

Har vel ingenting med de siste femten års fotballresultater å gjøre?

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2007/05/14/500654.html

 

 

Jeg ble så jævla forbanna når tomskallingene av noen trønderbarter buer når han ligger nede, forbanna idioter!!!

Har du noe med dette å gjør, Trønderbart? :P

Hm, har vel egentlig ingenting med dette å gjøre, og tar som de fleste andre avstand fra buing når det viser seg at en spiller faktisk er skadet.

 

Ellers er det ganske morsomt å registrere Veginhos åpenbare mindreverdighetskompleks overfor trøndere :blink:

Har vel ingenting med de siste femten års fotballresultater å gjøre?

 

Har ABSOLUTT ingenting med noe mindreverdighetskompleks dette her. Jeg reagerer sterkt på ALLE supportere som buer når noen som er stygt skadet ligger nede enten de er bergensere, rogalendinger, nordlendinger, østlendinger, trøndere eller sørlendinger. At RBK-supporterne i dette tilfellet heller ikke applauderer når Andersson blir bæret inn i garderoben helt klart stygt skadet viser at de ikke har innsikt nok til å se utenfor sitt lag, som tapte mot en middelshavfarer på midtbane. Fair play skal bli gjennomført også når man taper, selv om det er enklere når en vinner.

Link to comment
Share on other sites

Hordene og resten av viking stadion klappet da en Lyn-spiller ble båret ut av banen;)

 

Jeg synes supporterene uten tvil må bli MYE bedre å heie på eget lag enn og rakke ned på motspillere/lag!

Link to comment
Share on other sites

Hordene og resten av viking stadion klappet da en Lyn-spiller ble båret ut av banen;)

 

Jeg synes supporterene uten tvil må bli MYE bedre å heie på eget lag enn og rakke ned på motspillere/lag!

 

Helt enig med det du sier der. Selv om man spiller mot rivaler etc. bør 90% av tiden gå med på å hylle egne spillere, ikke om hvor mye en hater motstanderen. Greit med morsomme tifoer angående motstanderen og sånn men å stå å synge om hvor mye du hater ditt og datt i store deler av kampen blir bare for dumt.

Link to comment
Share on other sites

Kjære Sandefjord!

Til neste kamp dere spiller: Husk at en kamp varer i 90 minutter. Da ville dere kanskje slått Wimbledons Beckham & co.

 

Til Trønderpakk:

Husk at det blir gitt ut like mye poeng om du vinner mot en gullrival eller en middelhavsfarer!

 

I England vant ikke det laget som var best mot de beste men det som definitivt var best mot de dårligste.

 

Vi er slett ike uenig på sak her, Veginho, men jeg synes likevel det skinner gjennom et eller annet mishag mot trøndere i dine uttalelser!? "Trønderpakk" og "tomskallingene av noen trønderbarter" er vel ikke akkurat med på å gjøre det inntrykket svakere, eller hur?

 

 

http://www.dagbladet.no/sport/2007/05/14/500654.html

 

 

Jeg ble så jævla forbanna når tomskallingene av noen trønderbarter buer når han ligger nede, forbanna idioter!!!

Har du noe med dette å gjør, Trønderbart? :P

Hm, har vel egentlig ingenting med dette å gjøre, og tar som de fleste andre avstand fra buing når det viser seg at en spiller faktisk er skadet.

 

Ellers er det ganske morsomt å registrere Veginhos åpenbare mindreverdighetskompleks overfor trøndere :D

Har vel ingenting med de siste femten års fotballresultater å gjøre?

 

Har ABSOLUTT ingenting med noe mindreverdighetskompleks dette her. Jeg reagerer sterkt på ALLE supportere som buer når noen som er stygt skadet ligger nede enten de er bergensere, rogalendinger, nordlendinger, østlendinger, trøndere eller sørlendinger. At RBK-supporterne i dette tilfellet heller ikke applauderer når Andersson blir bæret inn i garderoben helt klart stygt skadet viser at de ikke har innsikt nok til å se utenfor sitt lag, som tapte mot en middelshavfarer på midtbane. Fair play skal bli gjennomført også når man taper, selv om det er enklere når en vinner.

Ellers er det bare å beklage hvis Rosenborg eller deres supportere ikke praktiserer Fair-play etter tap. Men du må huske at dette fortsatt er ganske nytt for oss, og alt nytt tar jo tid å lære seg. Det faller tross alt mer naturlig å følge fair-play-regelen etter tap for lag som Godset og Brann, da de har vesentlig flere tap i porteføljen de senere år :rolleyes:

 

Hilsen Trønderbart, som også gjerne ser motstanderen applaudert av banen, når den må forlates pga en stygg skade...

Link to comment
Share on other sites

Kjære Sandefjord!

Til neste kamp dere spiller: Husk at en kamp varer i 90 minutter. Da ville dere kanskje slått Wimbledons Beckham & co.

 

Til Trønderpakk:

Husk at det blir gitt ut like mye poeng om du vinner mot en gullrival eller en middelhavsfarer!

 

I England vant ikke det laget som var best mot de beste men det som definitivt var best mot de dårligste.

 

Vi er slett ike uenig på sak her, Veginho, men jeg synes likevel det skinner gjennom et eller annet mishag mot trøndere i dine uttalelser!? "Trønderpakk" og "tomskallingene av noen trønderbarter" er vel ikke akkurat med på å gjøre det inntrykket svakere, eller hur?

 

Jeg må jo få lov til å svare deg på en litt overbærende måte når du går ut dagen før og ber Sandefjord om å spille til fløyten går. Det var jo litt morsomt at RBK da dagen etter presterer å drite på leggen hjemme mot Godset noe som er mye dårligere enn å tape/spille uavgjort borte mot Sandefjord.

 

Som sagt hadde jeg sikkert også brukt sterke ord uansett hvem det var som buet på en alvorlig skadet spiller, jeg synes det er litt rart at du skulle konfrontere meg med to ganger, du fikk jo svar sist gjorde du ikke?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Godset har fått en nokså god start på sesongen og nå vil de møte Brann i Bergen til en spennende kamp på mandag i en kamp der Brann alltid vinner, men etter ydmykelsen i Aalesund og Godsets oppvisning mot RBK i Drammen ser eg lyst på at dette fort kan ende med borte seier!

 

Eg skal iallefall sitte med Godsetunionen og håpe på det beste, men la meg si det en gang til som eg sa i fjor og det er at det er veldigt sjelden at Godset og Arsenal vinner samme helg og eg kan ikke huske sist gang begge lagene vant samme helgen!! La oss håpe det skjer denne gangen! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Etter å ha vært i Haugesund forrige helg og opplevd noe av det største som Godset supporter, ser jeg lyst på gullsjansene. Rosenborg hjemme på Marienlyst Søndag kveld skal bli artig å se.

Tror dere at Godset vinner gull i år? Ja, jeg håper og tror på gull! :proud:

Link to comment
Share on other sites

 

Molde er jo både pest, kolera og aids.

 

+1

 

 

Jeg håper Rosenborg vinner, tror Molde vinner og hadde syntes det hadde vært moro om Godset vinner. Vokst opp i Drammen, så har jo et forhold til Godset og tror at byen virkelig hadde satt pris på et seriegull!

Men som sagt, håper jeg kan stå på Lerkendal og feire "Svart og hvitt gull!"

Link to comment
Share on other sites

 

+1

 

 

Jeg håper Rosenborg vinner, tror Molde vinner og hadde syntes det hadde vært moro om Godset vinner. Vokst opp i Drammen, så har jo et forhold til Godset og tror at byen virkelig hadde satt pris på et seriegull!

Men som sagt, håper jeg kan stå på Lerkendal og feire "Svart og hvitt gull!"

 

Selv om jeg er trønder, og bor i Trondheim, så er jeg egentlig likegyldig til hvem som vinner, så lenge det ikke blir Molde.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha vært i Haugesund forrige helg og opplevd noe av det største som Godset supporter, ser jeg lyst på gullsjansene. Rosenborg hjemme på Marienlyst Søndag kveld skal bli artig å se.

Tror dere at Godset vinner gull i år? Ja, jeg håper og tror på gull! :proud:

 

Hver gang jeg ser Godset spille så får jeg Arsenal flashbacks. På sitt beste kan Godset slå hvem-som-helst i Norge, men allikevel så ender de som regel opp med å rote det til for seg selv. Forhåpentligvis holder de nivået mot Rosenborg og ivaretar den fantastiske hjemmestatistikken sin, men jeg anser gullet som en fjern drøm, men det hadde vært herlig for å si det mildt. ;)

 

Alt over 3. plass er jo uansett en vanvittig bragd mtp. ressursene til Deila de siste årene. Gjort en helt fantastisk jobb i Drammen. Norges svar på Wenger/Klopp? :P

Link to comment
Share on other sites

Vi knuser Molde i kveld

 

Var du på Alfheim? Tok selv den lange turen nordover siden det nå var lørdagskamp! ;) Var flott stemning på stadion, og en morsom kamp. Synd vi ikke tok alle 3 poengene, selv om det nok hadde vært noe ufortjent...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...