Jump to content

Arsene Wenger vurderer panikk-kjøp


The Gunner

Recommended Posts

Etter store skadeproblemer vurderer Wenger å gjøre et "Panikk-kjøp". Hvem burde dette være? Kanskje de heller burde låne en, siden skadene går selvfølgelig over en gang ;) Vi kan for eksempel låne en ganske god spiller og hvis det går bra så kan vi jo kanskje kjøpe han :D

Link to comment
Share on other sites

Fryktar han kjøpar ein kar frå ein annan liga som må ha ei viss tid til og vende seg til pl.

 

Ribery hadde vert bra, kansje babel og?

 

Blir gjerne halshøgd for dette men hadde det ikkje vert fin om Aron Lennon tok til vet og flytta litt lenger ned i gata, kjempe ving.

 

Ving er vell den plassen me manglar flest folk og behovet er størts, men tenk deg om Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Fryktar han kjøpar ein kar frå ein annan liga som må ha ei viss tid til og vende seg til pl.

 

Ribery hadde vert bra, kansje babel og?

 

Blir gjerne halshøgd for dette men hadde det ikkje vert fin om Aron Lennon tok til vet og flytta litt lenger ned i gata, kjempe ving.

 

Ving er vell den plassen me manglar flest folk og behovet er størts, men tenk deg om Wenger!

Er ikke Ribery og Babel fra en annen liga? :angry:

 

Lennon er helt utrolig god. Kan ikke skjønne at vi ikke henta han først. Hva tenkte du på, Wenger?

 

En ok spiller som jeg tror hadde vært greit å hente inn på lån eller korttidskontrakt er ...

Nei, jeg har ikke peiling. Skal vi hente noen må det bli en allsidig spiller. En slags Flamini.

Tror kanskje det hadde vært like greit å gi en unggutt sjansen. Men hvem?

Typisk å selge Stokes!!

Link to comment
Share on other sites

No kjem det aldri til å bli aktuelt for Tottenham å la Lennon gå til Gunners, men må innrømme at eg heller ville sett han i Arsenal-trøya enn Ribery. For det første har eg alltid likt raske, tekniske vingar (jfr. Overmars). For det andre er han engelsk, og ikkje minst; han har spelt i Premier League ei stund. For det tredje er han Tottenham-spelar, og ikkje noko er betre enn at ein Tottenham-spelar skal vere med på å knuse Tottenham.. :angry:

Link to comment
Share on other sites

No kjem det aldri til å bli aktuelt for Tottenham å la Lennon gå til Gunners, men må innrømme at eg heller ville sett han i Arsenal-trøya enn Ribery. For det første har eg alltid likt raske, tekniske vingar (jfr. Overmars). For det andre er han engelsk, og ikkje minst; han har spelt i Premier League ei stund. For det tredje er han Tottenham-spelar, og ikkje noko er betre enn at ein Tottenham-spelar skal vere med på å knuse Tottenham.. ;)

Ribery er jo rask og teknisk? :P Men enig med at vi burde kjøpe en engelskmann... Ashley Young hadde vert genialt, men han ble jo nettopp solgt :D Vi har jo Walcott som ikke er helt dårlig :angry: I tillegg er han bare 17 år. Hvis vi kjøper et nytt talent å vingen, er jeg redd han ikke får utviklet seg :(

Link to comment
Share on other sites

No kjem det aldri til å bli aktuelt for Tottenham å la Lennon gå til Gunners, men må innrømme at eg heller ville sett han i Arsenal-trøya enn Ribery. For det første har eg alltid likt raske, tekniske vingar (jfr. Overmars). For det andre er han engelsk, og ikkje minst; han har spelt i Premier League ei stund. For det tredje er han Tottenham-spelar, og ikkje noko er betre enn at ein Tottenham-spelar skal vere med på å knuse Tottenham.. ;)

Ribery er jo rask og teknisk? ;) Men enig med at vi burde kjøpe en engelskmann... Ashley Young hadde vert genialt, men han ble jo nettopp solgt :( Vi har jo Walcott som ikke er helt dårlig :D I tillegg er han bare 17 år. Hvis vi kjøper et nytt talent å vingen, er jeg redd han ikke får utviklet seg :P

 

Sier meg enig her at hvis vi kjøper enda en klasseving, så kommer Walcott til å utvikle seg mindre enn om han hadde fått spilt mer. :angry: Som du sier Ashley Young hadde vært digg!

Link to comment
Share on other sites

Panikk-kjøp? Nei, takk. Eg vil ha veloverveide Wenger-kjøp, også i januarvinduet. Nei, då vil eg heller vente på nye lovande talent som kjem til sommaren. Vi blir ikkje dårligare enn nummer 4, uansett.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke Wenger er en mann som gjør et panikk-kjøp samme hva. Det er nok bare et uttrykk som blir brukt. Hvis Wenger gjør et kjøp nå, så er det nok sikkert en spiller han allerede har hatt i kikkerten en stund og har under vurdering.

 

Kan f.eks være en spiller han skulle prøvd å få til sommeren, som han i stedet går for nå.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke vert dumt med et kjøp nå so vi mangler så mangen klassse spillere ute med skade :D

 

Ribery...The door is open :(

 

Og enda så er sjansen veldig stor for at flere blir skadet og det hadde vært dumt å falle i en sesong hvor vi er så godt i gang pga skader! Ribery eller Babel hadde vært veldig bra men tviler på at det skjer noe så da er det bare å krysse fingrene for at skadelisten ikke øker så alt for mye.. :angry:

Link to comment
Share on other sites

håper vi ikke kaster bort penger på å kjøpe en spiller nå. Januarkjøp er mye dyrer enn vanlig. Og hva skjer med spilleren når alle kommer tilbake, hvem må vike? Wenger får bruke de spillerne han har og heller forandre litt på formasjonene. Vi har mer enn nok spillere som er villige til å trå til fremover. Henry, Ade og Ali, hvis noen av disse blir skadet får vi heller spille 4-5-1, uansett hvor kjedelig det kan være.

Er ikke imot et eventuelt kjøp, men håper bare ikke Arsenal kaster penger ut av vinduet eller at noen andre spillere må lide av dette.

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg at vi prøvde oss på giuly.Når barca får tilbake eto og messi fra skade så blir det mindre spilletid på han.Er i mine øyne en ypperlig squad player med mye rutine,

spesielt i tider som disse med alle skadene vi til stadighet får.

Tar jeg ikke helt feil så går kontrakten ut til sommeren,så da trenger han ikke bli særlig dyr heller.

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg at vi prøvde oss på giuly.Når barca får tilbake eto og messi fra skade så blir det mindre spilletid på han.Er i mine øyne en ypperlig squad player med mye rutine,

spesielt i tider som disse med alle skadene vi til stadighet får.

Tar jeg ikke helt feil så går kontrakten ut til sommeren,så da trenger han ikke bli særlig dyr heller.

... men Primera Divisjon (?) spillere har besvist en ting: De klarer ikke å tilpasse seg Premier League på kort tid, bruker fort 1 år. Derfor ville Giuly vært ett dårlig kjøp nå, for å erstatte skadde spillere!

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke Wenger er en mann som gjør et panikk-kjøp samme hva. Det er nok bare et uttrykk som blir brukt. Hvis Wenger gjør et kjøp nå, så er det nok sikkert en spiller han allerede har hatt i kikkerten en stund og har under vurdering.

 

Kan f.eks være en spiller han skulle prøvd å få til sommeren, som han i stedet går for nå.

 

 

Helt enig.. Wenger har sikkert hele tiden mange spillere under lupen som han vurderer som gode nok for Arsenal.. Med det speidernettverket Wenger har, blir det nok ikke noe typisk Tottenham-panikk kjøp..Hentet ikke de inn en veldig avdanket spiller eller to i fjor på denne tida? En tidligere liverpool eller noe:?

 

No kjem det aldri til å bli aktuelt for Tottenham å la Lennon gå til Gunners, men må innrømme at eg heller ville sett han i Arsenal-trøya enn Ribery. For det første har eg alltid likt raske, tekniske vingar (jfr. Overmars). For det andre er han engelsk, og ikkje minst; han har spelt i Premier League ei stund. For det tredje er han Tottenham-spelar, og ikkje noko er betre enn at ein Tottenham-spelar skal vere med på å knuse Tottenham.. :angry:

 

 

Jeg kunne aldri tenkt meg Lennon i Arsenal.. Særlig ikke foran en teknisk klassespiller som Ribery.. Er ett eller annet, jeg har som sitter dypt i meg som sier at spillere som har hatt på seg den ekle Spurs drakta ikke bør få mulighet til å dra på seg den legendariske Arsenaltrøya!

Link to comment
Share on other sites

Fryktar han kjøpar ein kar frå ein annan liga som må ha ei viss tid til og vende seg til pl.

 

Ribery hadde vert bra, kansje babel og?

 

Blir gjerne halshøgd for dette men hadde det ikkje vert fin om Aron Lennon tok til vet og flytta litt lenger ned i gata, kjempe ving.

 

Ving er vell den plassen me manglar flest folk og behovet er størts, men tenk deg om Wenger!

Er ikke Ribery og Babel fra en annen liga? :D

 

Lennon er helt utrolig god. Kan ikke skjønne at vi ikke henta han først. Hva tenkte du på, Wenger?

 

En ok spiller som jeg tror hadde vært greit å hente inn på lån eller korttidskontrakt er ...

Nei, jeg har ikke peiling. Skal vi hente noen må det bli en allsidig spiller. En slags Flamini.

Tror kanskje det hadde vært like greit å gi en unggutt sjansen. Men hvem?

Typisk å selge Stokes!!

 

 

Ville hatt Ronaldinho jeg ,han er ganske allsideig også, vertfall som ving eller eller off. midtbane. :angry:

En annen drøm ville vert å hentet C.Ronaldo. Han har vert fantastsik i år.

 

Men over til det saklige, vi får bruke Walcott i denne perioden. Blir for dumt å kjøpe en høyre kant når vi har Helb, Walcott, Van Persie. Mozart, Eboue og Flamini (poteta, kan brukast til alt). Kan vel også tre inn i denne rollen når krisen er på sitt verste.

Link to comment
Share on other sites

Har ikkje heilt trua på at desse ryktene stemmer, men meiner at Piqiuonne hadde vore eit kjempekjøp.

Puerta ynskjer eg meg ikkje. Det tek tid å venne seg til PL, og då treng me ikkje kjøpe han no.

Hvem er piqiuonne?

 

 

 

Enig med dere som vil kjøpe Ribery.

 

Dritrask og har spilt med Henry, Flamini,Gallas og muligens Clichy for Frankrike så det ville være et kjempekjøp :P

Link to comment
Share on other sites

Vi burde kanskje ikke kjøpe noen. Hvis vi kjøper Ribery, hva skjer da med de som er skadet? De får aldri tilbake plassen sin, selv om de hadde den fast før. Vi har noen som er bedre enn Ribery, så trenger vi egentlig bruke så mange penger på han?

Hvorfor skal vi kjøpe noen nå? Så du ikke kampen i går? :)

Nei, ærlig talt så synes jeg ikke vi trenger forsterkninger på dette tidspunktet. Det kommer heller ingen. Ferdig med den saken.

Link to comment
Share on other sites

Vi burde kanskje ikke kjøpe noen. Hvis vi kjøper Ribery, hva skjer da med de som er skadet? De får aldri tilbake plassen sin, selv om de hadde den fast før. Vi har noen som er bedre enn Ribery, så trenger vi egentlig bruke så mange penger på han?

Hvorfor skal vi kjøpe noen nå? Så du ikke kampen i går? B)

Nei, ærlig talt så synes jeg ikke vi trenger forsterkninger på dette tidspunktet. Det kommer heller ingen. Ferdig med den saken.

Kanskjelitt vanskelig å kjøpe noen nå uansett, så lenge overgangsvinduet er over ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...