Jump to content

Morgan Schneiderlin


sandis

Recommended Posts

Høres spennende ut. Hvor kommer han fra? (Land)

.. høres Tysk, Belgisk, Nederlands eller Østerrik's ut... men han er fransk.. Noe sjokk at dette er en fransk mann? Neei :D

 

høres så absolutt ikke Nederlandsk ut nei:P Høres derimot veldig Tysk ut. Ingen bombe at han er fra Frankrike dog:P Og en liten bemerkning til, finnes ikke noe som heter belgisk.. Snakkes enten Tysk, Fransk eller Vlamsk(Nederlandsk) der;)

Link to comment
Share on other sites

Høres spennende ut. Hvor kommer han fra? (Land)

.. høres Tysk, Belgisk, Nederlands eller Østerrik's ut... men han er fransk.. Noe sjokk at dette er en fransk mann? Neei :D

 

høres så absolutt ikke Nederlandsk ut nei:P Høres derimot veldig Tysk ut. Ingen bombe at han er fra Frankrike dog:P Og en liten bemerkning til, finnes ikke noe som heter belgisk.. Snakkes enten Tysk, Fransk eller Vlamsk(Nederlandsk) der;)

Jaja, etter mitt syn hørtes han Nederlands ut. Spessielt etternavnet!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig me deg Arsenal_90...

Navnet spess etternavnet høres ganske Nederlandsk ut spør du meg;)

Men noen som kan fortelle meg noen mer om denne spilleren? :P

 

hvor har dere det fra at det høres Nederlandsk ut??:P Jeg som Nederlender kan bare si at det absolutt ikke høres Nederlandsk ut.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kommer ikke som noen bombe at vi ryktes til en ung fransk midtbanespiller. Jeg syns vi har mer en nok alternativer på midten vi har Fabregas, Gilberto, Diaby, Denilson, Song og Falmini som alle er gode midtbane spillere.

Link to comment
Share on other sites

I sommer skal vi kjøpe masse så det er bare å glede seg! Har jo sett hva Edelman har sagt nå. Wenger kommer til å bruke en halv milliard tipper jeg. Blir så knallers ass! ;)

 

Neida, men helt seriøst. Jeg aner ikke hvem denne spilleren er, men hvis Wenger er ute etter han så må han jo være god ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...