Jump to content

Steve Bould


Frank

Recommended Posts

 

Den største tabben klubben har gjort i min levetid er å selge Song og jeg håper at selv Songhaterne nå ser hva vi mistet.

 

 

Uten å være en selverklært Song-hater så står jeg fortsatt ved at dersom pengene fra Song hadde vært investert direkte i en ny kvalitets DM som faktisk holdt posisjonen sin og ikke virret rundt på banen som en hodeløs høne i perioder så hadde dette vært et kjempesalg!

 

Men dette er vel strengt tatt Song og ikke Bould jfr tråd

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Ser at Bould er forbannet på falske rykter om uenighet mellom Wenger og ham selv.

 

Hva synes vi om folk som skaper og sprer slike rykter?

 

Hva ellers skulle han si da?

 

"The rumours are true. Arséne is being a real bitch about not letting me do my job."

Link to comment
Share on other sites

 

Hva ellers skulle han si da?

 

"The rumours are true. Arséne is being a real bitch about not letting me do my job."

 

Så du velger å tro at Bould lyver? Fordi du ikke tror det er takhøyde innad i Arsenals ledelse til å lufte sine frustrasjoner?

 

Hmmm. Spekulativt. Negativt. Ikke gunstig for Arsenal som klubb.

Link to comment
Share on other sites

 

Så du velger å tro at Bould lyver? Fordi du ikke tror det er takhøyde innad i Arsenals ledelse til å lufte sine frustrasjoner?

 

Hmmm. Spekulativt. Negativt. Ikke gunstig for Arsenal som klubb.

 

Jeg velger å tro at hvis det er problemer innad i klubben så er ikke Steve Bould, Wenger eller Gazidis dumme nok til å røpe dette til media. Det må du vel skjønne Rasta?

Link to comment
Share on other sites

Er vel på tide med en som ikke er redd for å si ifra? Nå vet jo ikke vi hva som skjer bak lukkede dører, men spillerne bør få høre og tåle litt kritikk i offentlig nå, bare for å sette et eksempel på at slike prestasjoner ikke tolereres.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...