Jump to content

Lær å lage signaturer.


arsenalfc

Recommended Posts

Jeg må bare si at dine første er veldig mye bedre enn mine første! Les en del tuter, da forstår du mer. Hvis jeg kan si deg et tips, prøv og få renderet mer inn i bakgrunne, den skal være en del av den. Synes du er god til å være nybegynner

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare si at dine første er veldig mye bedre enn mine første! Les en del tuter, da forstår du mer. Hvis jeg kan si deg et tips, prøv og få renderet mer inn i bakgrunne, den skal være en del av den. Synes du er god til å være nybegynner

 

Takk! Tar imot alle tips og all hjelp jeg kan få! :) Men kan du forklare meg hvordan man får renderet litt mer inn i bakgrunnen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare si at dine første er veldig mye bedre enn mine første! Les en del tuter, da forstår du mer. Hvis jeg kan si deg et tips, prøv og få renderet mer inn i bakgrunne, den skal være en del av den. Synes du er god til å være nybegynner

 

Takk! Tar imot alle tips og all hjelp jeg kan få! :) Men kan du forklare meg hvordan man får renderet litt mer inn i bakgrunnen?

 

Hvis du har MSN så legger jeg deg til etter skolen :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kan noen vær så snill og legge ut en liten "guide" til The Gimp? Jeg har lastet det ned, men skjønner ikke en dritt...

 

Edit: Eller hvis noen vet om et annet lignende program som er gratis og litt lettere, så hadde det kanskje vært like greit ;) Hvis ikke får jeg bare håpe at det ikke er så komplisert som det virker... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på hvordan man lagrer signaturene fra The Gimp til en vanlig bildemappe....

Noen som vet?

 

Unødvendig å bumpe slik..

 

Uansett.. jo, uten at jeg har the Gimp selv, vil jeg tro at når du lagrer, går du på Save As elns, og får opp det vanlige vinduet der du skriver inn navn på fil osv.. Under der du skriver inn navn, står det Format: "etellerannet". Der trykker du i lista, slik at du får opp .JPG eller .PNG elns.

 

Si fra om det ikke fungerer/fungerer..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...