Jump to content

Ole Gunnar Solskjær


Veginho

Recommended Posts

Asj, jeg blir kvalmen :S

Eneste gangen jeg blir glad over denne spilleren er for Norge.

Uansett om en kommer fra Oslo, Trondheim, Tromsø, Bergen osv og spiller for et dritt lag som United....

 

No Respect :)

 

 

Støttes 100%! Har aldri hatt sansen for dette falske babyfjeset, som alle tror er så flott på alle måter. Dere glemmer grisespillet mot Safe Hands, filmingen mot Sol, nedsparkingen av Robert Lee som bakerste mann mot Newcastle og ikke minst rett og slett det at han spiller for en av våre store rivaler. Hva hvis han spilte for spudz, scoret masse mål og kom tilbake fra skade gang på gang? Fortsatt like stor respekt?

Link to comment
Share on other sites

Støttes 100%! Har aldri hatt sansen for dette falske babyfjeset, som alle tror er så flott på alle måter. Dere glemmer grisespillet mot Safe Hands, filmingen mot Sol, nedsparkingen av Robert Lee som bakerste mann mot Newcastle og ikke minst rett og slett det at han spiller for en av våre store rivaler. Hva hvis han spilte for spudz, scoret masse mål og kom tilbake fra skade gang på gang? Fortsatt like stor respekt?

 

Helt ærlig; et hypotetisk spørsmål som jeg ikke ønsker å svare på. Men på et generelt grunnlag; Spurs har hatt spillere opp gjennom årene som jeg har hatt stor respekt for.

Link to comment
Share on other sites

Vær grei å definere ordet hat for oss, taugooneren.

Hater du Spudz?

- Ja, det tror jeg, det gjør jeg også.

 

Hater du United?

- Det gjør ihvertfall JEG!!!!

 

 

Jeg syns det er helt idiotisk å skryte så mye som det er i denne

tråden av et lag man hater.

Jeg kan si at Solskjær er god og sterkt gjort å komme tilbake etter disse skadene.

Men jeg bryr meg ikke om denne spilleren for han er på et av de to laga jeg hater mest av alle

 

 

Hvis det var mer du lurte på så bare spør! :)

Link to comment
Share on other sites

Vær grei å definere ordet hat for oss, taugooneren.

Hater du Spudz?

- Ja, det tror jeg, det gjør jeg også.

 

Hater du United?

- Det gjør ihvertfall JEG!!!!

 

 

Jeg syns det er helt idiotisk å skryte så mye som det er i denne

tråden av et lag man hater.

Jeg kan si at Solskjær er god og sterkt gjort å komme tilbake etter disse skadene.

Men jeg bryr meg ikke om denne spilleren for han er på et av de to laga jeg hater mest av alle

 

 

Hvis det var mer du lurte på så bare spør! :)

 

Kan du definere ordet hat?

Link to comment
Share on other sites

Vær grei å definere ordet hat for oss, taugooneren.

Hater du Spudz?

- Ja, det tror jeg, det gjør jeg også.

 

Hater du United?

- Det gjør ihvertfall JEG!!!!

 

 

Jeg syns det er helt idiotisk å skryte så mye som det er i denne

tråden av et lag man hater.

Jeg kan si at Solskjær er god og sterkt gjort å komme tilbake etter disse skadene.

Men jeg bryr meg ikke om denne spilleren for han er på et av de to laga jeg hater mest av alle

 

 

Hvis det var mer du lurte på så bare spør! :)

 

Kan du definere ordet hat?

Forstår du ikke hva jeg mener????

Akkurat sånn som du hater Spudz.

Må du/dere ha det inn med ei teskje, eller??

Du/dere forstår godt hva jeg mener!! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er stor stor forskjell på å mislike dem sterkt, enn å hate dem.

Jeg trudde alle Arsenal fans hata Manu og Spurs :)

Men seff håper jeg jo ikke enkelt spillere skal dø...hvis det var det du reagerte på med ordet hate....

Hate er kanskje ikke det riktige ordet men når man er erkerivaler kaller jeg det for hat.

 

Pluss når vi spiller mot Spurs kaller man det jo for HAT-OPPGJØR.....

Link to comment
Share on other sites

Igjen taugooneren, vær så snill å definere hat, ok? Og; dette er viktig, jeg tror det er svært få som har et klarere forhold til Spurs enn meg. Men, og det er et stort MEN, og det er at jeg hater ikke Spurs. Jeg misliker bortimot det meste med klubben, men hate den, supporterne og spillerne, DÈT gjør jeg ikke!

 

Og jeg tror også jeg skal "belære" deg/dere unge litt; jeg ser det på min egen yngste sønn blant annet, dere unge bruker ordet hat på en helt, helt feil måte. I prinsippet et fjortis "problem", men likefullt et problem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tar meg den friheten til å hjelpe stakkars Taugooneren, da det ser ut som om han ikke klarer oppgaven du påla ham Jørn:

 

"Hat er en intens følelse av uvilje overfor en person, en gjenstand, et sted, en handling, et fenomen og så videre. Hat er ikke fornuftsstyrt, men kan være en blanding av andre følelser som mislikelse og forakt, svik og skuffelse.

 

Ordet kommer fra det norrøne hatr.

 

Hat kan være personlig eller kollektivt og er drivkraft for en rekke handlinger og konflikter, blant annet vold, rasisme og terror. Hat er også et viktig element i propaganda, for eksempel når politiske krefter skal bygge opp fiendebilder og motivere til krig. Den jødiske nazist-jegeren Simon Wiesenthal (1908-2005) skal ha sagt at det motsatte av kjærlighet ikke er hat, men likegyldighet."

Link to comment
Share on other sites

Enig at det kanskje har vært litt mye rundt ham i media o.l.

Men dere må da klare å respektere gode og sympatiske motspillere, som også helt klart har vist ved flere anledninger at han respekterer oss! Er jo langt i fra sånn at jeg håper han skyter ManU til liga gull foran oss. Men ikke vær så sinsykt selvsentrerte at dere ikke kan se på ham som en god fotballspiller bare fordi han spiller hos fienden

Jeg sier ikke at jeg ikke syns han er en god fotball spiller, samma med Ronaldo!....

MEN de spiller for United så da driter jeg idem og kaller ALLE for dritt-spillere.

 

Er vel ikke så vanskelig å forstå :P

Greit at du "hater ManU" og alt det der. Men vanlige oppegående mennesker klarer faktisk å gå å ta "fienden" i hånden og si "Du, du er en god spiller og en bra fyr. Deg respekterer jeg" Like fullt så ønsker jeg ikke klubben din noe godt, og gleder meg til å knuse dere hver gang!!! Så kan man heller si at spillere som filmer mye, svikter klubben og fansen (cole, hører du????!!!!!!) og som virkelig oppfører seg som idioter at DE er dritt spillere!

Link to comment
Share on other sites

Enig at det kanskje har vært litt mye rundt ham i media o.l.

Men dere må da klare å respektere gode og sympatiske motspillere, som også helt klart har vist ved flere anledninger at han respekterer oss! Er jo langt i fra sånn at jeg håper han skyter ManU til liga gull foran oss. Men ikke vær så sinsykt selvsentrerte at dere ikke kan se på ham som en god fotballspiller bare fordi han spiller hos fienden

Jeg sier ikke at jeg ikke syns han er en god fotball spiller, samma med Ronaldo!....

MEN de spiller for United så da driter jeg idem og kaller ALLE for dritt-spillere.

 

Er vel ikke så vanskelig å forstå :P

Greit at du "hater ManU" og alt det der. Men vanlige oppegående mennesker klarer faktisk å gå å ta "fienden" i hånden og si "Du, du er en god spiller og en bra fyr. Deg respekterer jeg" Like fullt så ønsker jeg ikke klubben din noe godt, og gleder meg til å knuse dere hver gang!!! Så kan man heller si at spillere som filmer mye, svikter klubben og fansen (cole, hører du????!!!!!!) og som virkelig oppfører seg som idioter at DE er dritt spillere!

OK, tar tilbake det jeg sa om at alle er dritt-spillere,

men jeg håper og tror du/dere vet hva jeg mener.

Og chaz, det er nok riktig det du sier.

Det at jeg hater dem, det er nok feil, ja. Det riktige ordet er nok "mislike forferdelig stort" :D

Link to comment
Share on other sites

Igjen taugooneren, vær så snill å definere hat, ok? Og; dette er viktig, jeg tror det er svært få som har et klarere forhold til Spurs enn meg. Men, og det er et stort MEN, og det er at jeg hater ikke Spurs. Jeg misliker bortimot det meste med klubben, men hate den, supporterne og spillerne, DÈT gjør jeg ikke!

 

Og jeg tror også jeg skal "belære" deg/dere unge litt; jeg ser det på min egen yngste sønn blant annet, dere unge bruker ordet hat på en helt, helt feil måte. I prinsippet et fjortis "problem", men likefullt et problem.

 

Gode poeng her Chaz!

 

Tror nok at ordet hat har forskjellig betydning for ungdommen og de som er eldre.

 

Ellers er det faktisk drøyt å hate noen. Det gjelder også klubber og fotballspillere. Jeg gjør som Chaz, og tar for med Spudz. En horribel klubb i mine øyne, men jeg klarer allikevel ikke å hate gjengen. Alt har sin sjarm, også Tottenham!

 

Når det gjelder Solskjær & co, kan jeg strekke meg såpass langt at jeg kan innrømme at gutten er en god fotballspiller og helt sikkert en sympatisk type. Men der stopper det for meg. Bryr meg egentlig ikke.

 

Når vi snakker om hat: Jeg er glad for at gunners.no har kalt Tottenham-tråden Let's all laugh at Tottenham. Når TV-forumet oppretter en tilsvarende tråd om oss, har den fått navnet Hater arse***!!!!!. Da skjønner alle hva jeg mener om den saken! :P

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Solskjær & co, kan jeg strekke meg såpass langt at jeg kan innrømme at gutten er en god fotballspiller og helt sikkert en sympatisk type. Men der stopper det for meg. Bryr meg egentlig ikke.

 

ah, nok en hat-diskusjon, og sikkert ikke den siste! ;) Og egentlig er jo dette en avsporing i forhold til trådens egentlige tema; nemlig forholdet til Solskjær. Man kan ha et anstrengt forhold til spillere på samme måte som til klubber uten at man hater dem. For som vi har påpekt mange ganger her inne hører ikke hat hjemme noe sted, ei heller i fotball, uten å dra opp igjen en definisjonsdiskusjon på nytt.

 

Og selv om jeg har stor respekt for Solskjær både som fotballspiller og person, og er imponert over hva han har oppnådd, spiller han for en rival, og bør derfor "handteres" deretter. Å like ham FORDI han er nordmann blir ihvertfall søkt i mine øyne. Så nasjonalistisk er jeg ikke, og håper aldri at jeg blir. Og selv om Solskjær ikke kan noe for at media forholder seg til ham på en helt forkvaklet måte, som gir begrepet "slagside" en ny mening, og han fremstår med mange positive egenskaper, så er det også noe skinnhellig over ham, akkurat som klubben han spiller for...! :ph34r: ;)

Link to comment
Share on other sites

Et godt poeng Piscator.

 

Er nokså enig i deg med dine synspunkter. Solskjær har fått et glansbilde image av norske media.

At han er en sympatisk og dyktig spiller er det liten tvil om,men glansbildet Solskjær fikk en kraftig ripe i lakken etter Campbell episoden.

 

Selv dukker det opp spillere på motstanderes lag som jeg liker godt men Solskjær er ikke under denne kategorien.Som Piscator også sier...jeg er heller ikke så nasjonalistisk at jeg liker en spiller fordi han er norsk.

 

Et eksempel på hva media kan så husker vel den gamle garde godt mediaoppmerksomheten vi fikk under Lydersen epoken og Lydersen var jo alltid Arsenals beste hadde jeg inntrykk av...vel å merke i norsk media.

 

Til slutt syns det er viktig som supporter at en kan ta motstanderens supporter i hånda etter en kamp....

Link to comment
Share on other sites

Til slutt syns det er viktig som supporter at en kan ta motstanderens supporter i hånda etter en kamp....

 

Ja, kan spillere og managere dette, så bør også vi kunne dette. Men jeg må innrømme at jeg har mine svin på skogen her, og har tatt en "Wenger" noen ganger. Det er noen rivaler som har vært så ufordragelige at jeg rett og slett ikke har klart eller ønsket å gjøre dette i kampens hete! :ph34r: ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Til slutt syns det er viktig som supporter at en kan ta motstanderens supporter i hånda etter en kamp....

 

Ja, kan spillere og managere dette, så bør også vi kunne dette. Men jeg må innrømme at jeg har mine svin på skogen her, og har tatt en "Wenger" noen ganger. Det er noen rivaler som har vært så ufordragelige at jeg rett og slett ikke har klart eller ønsket å gjøre dette i kampens hete! :ph34r: ;) ;)

 

Hehe...har hatt mine svin på skogen og her...men det går en grense for en supporter og hvor mye skitt og usakligheter en kan lire av seg under og etter en kamp.Blir det for mye så har han egentlig lagt lista sjøl.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...