Jump to content

Anthony Stokes solgt til Sunderland


Evju

Recommended Posts

Stokes til Sunderland, bekreftet av Arsenal.

 

Og av Sunderland

 

£2m. Vi bør ha med noen bra klausuler der også mener jeg. Tilbakekjøp, videresalg, hele pakka. Jeg er ikke fornøyd :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1824085,00.html

 

 

 

Da ser det ut til at det ble Sunderland i stedet da, fælt så hastverk vi hadde med og bli kvitt han da... :)

Likte det ikke, tror han kunne blitt en god mann for fremtiden, og som enkelte sier, uforstålig at han ikke får sjangsen foran Aliadiere.På den andre siden er det ikke sikkert det er så lett og bli kvitt Aliadiere??? Folk har vel sett han spille :D

 

Menmen, har vel sett dette før, er merkelig at ingen med engelsk pass kan få sjangsen....Tror folk som Upson, Bentley og Pennant hadde blitt gode hvis de hadde fått sjangsen i større grad, hvertfall Bentley, det har han vist pro på i Blackburn, og tenk hva hankunne gjort med enda bedre medspillere....

Men Arsene knows er det vel noen som sier, og vi har jo Bendtner i bakhånd, tror han blir en hit. Tror ikke Lupoli har noe og tilføre oss, han bøtter inn på reservelaget ja, men synes han virker altfor veik og pinglete.

Mitt tips er at han forsvinner i løpet av januar, senest i løpet av sommeren.

 

Sporet litt av hr nå, men uansett, lykke til hos Keane og gjengen Stokes...

 

Flyttet

Mod

Link to comment
Share on other sites

Så ønsker vi Stokes lykke til i Sunderland.

 

Gutten har i følge rapportene overbevist stort i Falkirk. Men Wenger har, i motsetning til supportern i gata, fulgt denne gutten i flere år. I høst har han også hatt egen utsendt på alle Falkirks kamper. Så å kritisere Wenger for å slippe Stokes, har jeg egentlig ikke grunnlag for å gjøre. Tror Wenger vet hva han gjør, uten at lykkeønskningene til Stokes forringes av den grunn.

 

Bendtner blir stor :)

Link to comment
Share on other sites

Menmen, har vel sett dette før, er merkelig at ingen med engelsk pass kan få sjangsen....

 

Han er ire, pirk pirk :)

 

Vi får bare håpe han slår gjennom, slik at han kan bli hentet tilbake til Arsenal på et eller annet tidspunkt. Hadde vært veldig synd hvis han ender opp hos en av rivalene våre, som en god spiller...

Link to comment
Share on other sites

Huff...blir så oppgitt over Wenger til tider...Når vi endelig har ett britisk talent som viser at han kan være noe, så blir han solgt, mens "talenter" som Aliadiere og Song får sjanse etter sjanse på førstelaget, samma f*** hvor udugelige de er.

 

Jeg har sagt det før, og jeg sider det igjen. Wenger driver forskjellsbehandling av engelske talenter og utenlandske talenter. Dette er ett perfekt bevis på det

Link to comment
Share on other sites

Wenger bekrefter nok en gang at han ikke har snøring!!

 

Ja, jeg kan bare ikke fatte at ledelsen i Arsenal ikke har sparka han allerede? Han holder jo ikke mål i det HELE tatt! Få ham ut!

Og nå selger han jo Stokes også! Mannen har blitt senil!

 

EDIT:

Så ikke at dette var i Stokes-tråden jeg. xD

Men han skal sparkes anyways! :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger bekrefter nok en gang at han ikke har snøring!!

 

Ja, jeg kan bare ikke fatte at ledelsen i Arsenal ikke har sparka han allerede? Han holder jo ikke mål i det HELE tatt! Få ham ut!

Og nå selger han jo Stokes også! Mannen har blitt senil!

 

EDIT:

Så ikke at dette var i Stokes-tråden jeg. xD

Men han skal sparkes anyways! :)

Hvorfor skal han sparkes bare fordi han selger en spiller? Ja, spilleren var et talent, men ingen kan se frem i tid om han blir stor eller ikke, og denne spilleren er ikke uerstattelig! Slutt å anklag Wenger for å gjøre feil. Ikke bare han som bestemmer i klubben, styret er med på dette dem også!!

Link to comment
Share on other sites

Wenger bekrefter nok en gang at han ikke har snøring!!

 

Ja, jeg kan bare ikke fatte at ledelsen i Arsenal ikke har sparka han allerede? Han holder jo ikke mål i det HELE tatt! Få ham ut!

Og nå selger han jo Stokes også! Mannen har blitt senil!

 

EDIT:

Så ikke at dette var i Stokes-tråden jeg. xD

Men han skal sparkes anyways! :)

Hvorfor skal han sparkes bare fordi han selger en spiller? Ja, spilleren var et talent, men ingen kan se frem i tid om han blir stor eller ikke, og denne spilleren er ikke uerstattelig! Slutt å anklag Wenger for å gjøre feil. Ikke bare han som bestemmer i klubben, styret er med på dette dem også!!

 

Sorry hvis jeg ikke gjorde det så åpenlyst, men trodde dette skulle OSE av ironi jeg....xD

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg kan bare ikke fatte at ledelsen i Arsenal ikke har sparka han allerede? Han holder jo ikke mål i det HELE tatt! Få ham ut!

Og nå selger han jo Stokes også! Mannen har blitt senil!

 

EDIT:

Så ikke at dette var i Stokes-tråden jeg. xD

Men han skal sparkes anyways! :)

 

Ironi? :D

 

Edit: så ikke at du hadde postet et svar...

Link to comment
Share on other sites

Wenger bekrefter nok en gang at han ikke har snøring!!

 

Ja, jeg kan bare ikke fatte at ledelsen i Arsenal ikke har sparka han allerede? Han holder jo ikke mål i det HELE tatt! Få ham ut!

Og nå selger han jo Stokes også! Mannen har blitt senil!

 

EDIT:

Så ikke at dette var i Stokes-tråden jeg. xD

Men han skal sparkes anyways! :)

Hvorfor skal han sparkes bare fordi han selger en spiller? Ja, spilleren var et talent, men ingen kan se frem i tid om han blir stor eller ikke, og denne spilleren er ikke uerstattelig! Slutt å anklag Wenger for å gjøre feil. Ikke bare han som bestemmer i klubben, styret er med på dette dem også!!

 

Sorry hvis jeg ikke gjorde det så åpenlyst, men trodde dette skulle OSE av ironi jeg....xD

Vet ikke jeg as, men jeg skjønnte hvertfall ikke ironien i dette :D Men uansett, hvorfor skulle du skrive sånn, enten om det er ironisk eller ikke??

Link to comment
Share on other sites

Wenger bekrefter nok en gang at han ikke har snøring!!

 

Ja, jeg kan bare ikke fatte at ledelsen i Arsenal ikke har sparka han allerede? Han holder jo ikke mål i det HELE tatt! Få ham ut!

Og nå selger han jo Stokes også! Mannen har blitt senil!

 

EDIT:

Så ikke at dette var i Stokes-tråden jeg. xD

Men han skal sparkes anyways! :lol:

Hvorfor skal han sparkes bare fordi han selger en spiller? Ja, spilleren var et talent, men ingen kan se frem i tid om han blir stor eller ikke, og denne spilleren er ikke uerstattelig! Slutt å anklag Wenger for å gjøre feil. Ikke bare han som bestemmer i klubben, styret er med på dette dem også!!

 

Sorry hvis jeg ikke gjorde det så åpenlyst, men trodde dette skulle OSE av ironi jeg....xD

Vet ikke jeg as, men jeg skjønnte hvertfall ikke ironien i dette :P Men uansett, hvorfor skulle du skrive sånn, enten om det er ironisk eller ikke??

 

Imers skrev at Wenger ikke hadde snøring. Jeg synes det var ganske så merkelig sagt, og derfor sa jeg meg "enig" [ironi*] i det han skrev. Var vel ikke så vanskelig å forstå?xD

Link to comment
Share on other sites

Wenger bekrefter nok en gang at han ikke har snøring!!

 

Ja, jeg kan bare ikke fatte at ledelsen i Arsenal ikke har sparka han allerede? Han holder jo ikke mål i det HELE tatt! Få ham ut!

Og nå selger han jo Stokes også! Mannen har blitt senil!

 

EDIT:

Så ikke at dette var i Stokes-tråden jeg. xD

Men han skal sparkes anyways! :lol:

det var da veldig!

 

synes det var litt synd selv men etter å ha lest begrunnelsen så skjønte jeg kjapt at det ikke var så dumt:

"It was a difficult decision but we have a congestion of strikers. We have Lupoli, Bendtner, (og Vela som ble sensurert vekk av en eller annen grunn etterpå) we have Aliadiere, we have Baptista, Van Persie, Adebayor and Henry. At some stage it is unfair to stop somebody because there is too much congestion in front of him."

 

til sist blir valget hos spillerne selv: er du tøff nok til å ta utfordringen? brenner du nok for klubben til å ta sjangsen? har du tro nok på ferdigheten dine? er du tålmodig og arbeidsvillig nok til å stille deg bakerst i køen og jobbe deg framover? blir ikke overrasket om det er flere som svarer "nei" på noe av dette. da er det vel også like greit at de forlater klubben. optimalt sett bør man ha de beste innstillingene for å bli og for å prestere bra nok.

 

EDIT: ups! ble visst vel saklig der... (men sånn har nå jeg lært at man skal diskutere)

Link to comment
Share on other sites

Syns dette var utrolig synd.. Kan ikke fatte hvorfor en 18-åring som har gjort det storartet i Scottich Premier League skal selges uten å engang ha fått en sjanse?

 

Men Aliadiere, som ikke har spilt fast engang på noen av lagene han vært på utlån til og spiller søppel hver gang for Arsenal,han får bli.. Merkelig trekk av godeste Wenger :lol:

Link to comment
Share on other sites

Syns dette var utrolig synd.. Kan ikke fatte hvorfor en 18-åring som har gjort det storartet i Scottich Premier League skal selges uten å engang ha fått en sjanse?

 

Men Aliadiere, som ikke har spilt fast engang på noen av lagene han vært på utlån til og spiller søppel hver gang for Arsenal,han får bli.. Merkelig trekk av godeste Wenger :lol:

 

Ja Alidiere er en spiller som ikke han bevist mye. Men Arsenal har mange andre unge spillere som de kan ta, men det er ikke så mange briter:D

Link to comment
Share on other sites

Eg mener det var riktig gjort. Med tanke på at vi har Adegod, Henry, RVP, Baptista og så kommer muligens Bendtner og Lupoli tilbake. Jeg tror alle disse kommer før Stokes så jeg tror det var en riktig avgjørelse og godt trekk for karrieren ti spilleren.

Link to comment
Share on other sites

Menmen, har vel sett dette før, er merkelig at ingen med engelsk pass kan få sjangsen....

 

Han er ire, pirk pirk :P

 

Vi får bare håpe han slår gjennom, slik at han kan bli hentet tilbake til Arsenal på et eller annet tidspunkt. Hadde vært veldig synd hvis han ender opp hos en av rivalene våre, som en god spiller...

 

Jeg tror han vil gjøre det godt i Sunderland og i Premier Leagie i fremtiden. Arsenal kommer til å angre på at de solgte ham. Mener han er bedre enn Aliadirere og Lupoli. :lol:

Link to comment
Share on other sites

synes det er merkelig jeg, 14 mål på 16 kamper er jo noe ikke henke hadde i skotland engang og det for falkirk, skjønner ikke hvordan noen kan si at det var et smart trekk...

 

kunne jo gjerne lånt han ut i steden for....

og ta med lupoli i spiss-rekkene våre blir jo bare tull det og når vi aldri kommer til og se han i noen arsenal-drakt igjen..

ali er jo helt på trynet for tiden, så da er det de henry, rvp ade, baptista ( sånn som han har spilt er jo det ikke sikkert at wenger kjøper han engang), og da kansje bendtner foran han i rekkene, han er jo bare 18 år så han hadde sikkert tålt en stund til på lån..

 

bendtner har blitt kritiser av birmingham fansen i det siste, men er ikke det at jeg ikke har troen på han, men kunne jo hende at stokes hadde fått det enda bedre til i championship en bendtner, er jo ingen som vet det for han har hvert prøvd der, rart at han ikke fikk i hvert fall et halvt år til på seg..

 

2 mill er nå ikke allverden heller synes jeg, håper det er kraftig med klausuler i den kontrakten hvert fall

Link to comment
Share on other sites

Husker at vi klaget på Wenger over at Bapista ikke fekk mer spille tid for et par mnd siden, så fekk han muligheten og liknet mer på ei skadeskutt alke, enn en fotballspiller. Da viste Wenger godt hva han gjorde, det samme trur jeg at han gjør nå.

Men er ening om at 2£ var overraskande lite.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...