Jump to content

Sol Campbell til Chel$ki??


The Gunner

Recommended Posts

Ryktene sier at Chel$ki har vist interresse for Arsenals gamle stopperkjempe Sol Campbell. Hvis Sol går til Chelsea mister jeg en del respekt for han :( Hva mener dere?

 

Ja! Jeg mister all respekt for Sol!! Men tror han kommer til å bli Porstmouth..

;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har allerede mistet mye av den etter at han stakk av i pausen mot West Ham og da Arsenal slapp ham fri fra kontrakten for at han kunne prøve seg i utlandet. Campbell så vel på alt utenfor Nord-London som utlandet etter som han ikke har spilt i noen andre klubber enn sp*rs og Arsenal, så da gikk han til Pompey.

 

Makan til tulling. Greit, han puttet for oss i CL - finalen, men jeg synes han kunne vært litt mer takknemlig til klubben som har gitt han trofeer de siste sesongene og støttet han etter at han dro fra erkerivalen.

Link to comment
Share on other sites

Ryktene sier at Chel$ki har vist interresse for Arsenals gamle stopperkjempe Sol Campbell. Hvis Sol går til Chelsea mister jeg en del respekt for han :( Hva mener dere?

 

Helt enig med deg, Hvis Sol drar til Chelsea mister jeg all respekt for han.

Link to comment
Share on other sites

ærlig talt, hva er oddsa for at Sol skal få spilletid i Chelsea når Terry blir frisk? det er jo veldig usikkert når han bli frisk men han blir vel det en gang. Det er snakk om kansje verdens beste midtstopper her!

Tviler på at han Terry blir benket for Sol

Det er like så godt å legge opp enn å kansje få spille en kamp i Chelsea. Dessuten så er det veldig lite sannsynlighet at Chelsea gidder å satse på en avdanka stopperkjempe.

Link to comment
Share on other sites

ærlig talt, hva er oddsa for at Sol skal få spilletid i Chelsea når Terry blir frisk? det er jo veldig usikkert når han bli frisk men han blir vel det en gang. Det er snakk om kansje verdens beste midtstopper her!

Tviler på at han Terry blir benket for Sol

Det er like så godt å legge opp enn å kansje få spille en kamp i Chelsea. Dessuten så er det veldig lite sannsynlighet at Chelsea gidder å satse på en avdanka stopperkjempe.

 

Det er to stopperplasser i en backfirer. Og Chelsea har kun to stoppere som holder PL-nivå, så jeg tror så absolutt Sol ville fått spilletid i Chelsea. Når han er i form er han en kvalitetsstopper, det har han vist for Arsenal utallige ganger.

Nå virker det som om han har fått orden på hodet sitt også og han storspiller for Pompey.

 

Om han drar til Chelsea vet jeg ikke, jeg ville tro de har penger nok til å kjøpe seg en litt mer langsiktig løsning på stopperproblemet, men hvis de ikke får napp hos de yngre, så er nok Sol en bra korttidsløsning på stopperplassen. :(

 

Tror nok Sol blir i Pompey, her er han en av stjernene og det liker han godt.. i Chelsea ville han blitt en av 20.

Link to comment
Share on other sites

ærlig talt, hva er oddsa for at Sol skal få spilletid i Chelsea når Terry blir frisk? det er jo veldig usikkert når han bli frisk men han blir vel det en gang. Det er snakk om kansje verdens beste midtstopper her!

Tviler på at han Terry blir benket for Sol

Det er like så godt å legge opp enn å kansje få spille en kamp i Chelsea. Dessuten så er det veldig lite sannsynlighet at Chelsea gidder å satse på en avdanka stopperkjempe.

 

De oddsa er faktisk ikke så ille, for bortsett fra Terry er det faktisk ikke så sprekt. Det ville være synd å si at Carvalho briljerer. Chelsea gjorde en megablunder da de byttet Gallas mot Cole.

Link to comment
Share on other sites

ærlig talt, hva er oddsa for at Sol skal få spilletid i Chelsea når Terry blir frisk? det er jo veldig usikkert når han bli frisk men han blir vel det en gang. Det er snakk om kansje verdens beste midtstopper her!

Tviler på at han Terry blir benket for Sol

Det er like så godt å legge opp enn å kansje få spille en kamp i Chelsea. Dessuten så er det veldig lite sannsynlighet at Chelsea gidder å satse på en avdanka stopperkjempe.

 

Det er to stopperplasser i en backfirer. Og Chelsea har kun to stoppere som holder PL-nivå, så jeg tror så absolutt Sol ville fått spilletid i Chelsea. Når han er i form er han en kvalitetsstopper, det har han vist for Arsenal utallige ganger.

Nå virker det som om han har fått orden på hodet sitt også og han storspiller for Pompey.

 

Om han drar til Chelsea vet jeg ikke, jeg ville tro de har penger nok til å kjøpe seg en litt mer langsiktig løsning på stopperproblemet, men hvis de ikke får napp hos de yngre, så er nok Sol en bra korttidsløsning på stopperplassen. ;)

 

Tror nok Sol blir i Pompey, her er han en av stjernene og det liker han godt.. i Chelsea ville han blitt en av 20.

Helt enig med det. Ville heller hvert stjernen i Portsmouth enn en ok spiller i Chel$ki. Men jeg ville ikke spilt i Chelsea uansett da :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke mistet respekten for han. Tenk på alt han har gjort i arsenal?? Hva går det av dere! Selv om han gikk til Portsmouth så tenk på alt han har gjort for Arsenal!! Men Tviler og håper at han ikke går til Chelsea!! :(

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig ikke Sol gjør samme tabben som Cole, men slik tror jeg ikke Sol gjør. Chelsea kjøper han og han spiller på førstelaget til Terry er tilbake, så sitter han på benken! Så kjære Sol IKKE gå på samme tabben som COLE!!! Chelsea vil bare lure deg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke han kommer til å gå til Chelsea. Han vet nok at han ikke vil få spille mye, men kan være han gjør det for pengene. Håper han har fortsatt et hjerte for Arsenal og ikke gjør det. Han skulle jo til utlandet men endte i Portsmouth. Hvis han skifter til Chelsea er han en taper rett og slett

Link to comment
Share on other sites

Ryktene sier at Chel$ki har vist interresse for Arsenals gamle stopperkjempe Sol Campbell. Hvis Sol går til Chelsea mister jeg en del respekt for han :( Hva mener dere?

 

Helt enig med deg, Hvis Sol drar til Chelsea mister jeg all respekt for han.

 

Ærlig talt! Vi snakker om en mann som gikk fra Scum til Arsenal! Blir dere veldig overrasket om nettopp Sol skulle finne på å slutte seg til rubelgutta??

Tror vi bare skal prise oss lykkelig for at vi fikk nyte godt av Campbells tjenester mens han var på topp, aldri forbundet denne mannen med lojalitet.

Ville forresten uansett være trist å se han i Chelski-trøye, men han har jo også ikledd seg Tottenhams drakt! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har mistet all respekt for Sol.. Han var på vei til utlandet. men plutselig drar han til Pompey og fortsetter i England!! Men jeg kan ikke skjønne at chelsea er inntersert i han!! de har jo Terry og carvalho!!

 

Og nå er både Terry og Carvalho ute, og han derre "skarface" er har enorme tempo problemer i PL. Så Sol ville vert en klar forsterkning.

 

Jeg kan fort tenke meg at Sol vil til Chelsea, han har vist gang på gang at han kun tenker på seg selv. Som Arsenal fan var han selvsagt elsket når han gjekk til oss gratis fra tottenskam, men at en person kan gjøre noe slik viser jo at han har et enormt ego. Også missbrukte han Wengers respekt når han sa utlandet og landet i samme land.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har mistet all respekt for Sol.. Han var på vei til utlandet. men plutselig drar han til Pompey og fortsetter i England!! Men jeg kan ikke skjønne at chelsea er inntersert i han!! de har jo Terry og carvalho!!

 

Og nå er både Terry og Carvalho ute, og han derre "skarface" er har enorme tempo problemer i PL. Så Sol ville vert en klar forsterkning.

 

Jeg kan fort tenke meg at Sol vil til Chelsea, han har vist gang på gang at han kun tenker på seg selv. Som Arsenal fan var han selvsagt elsket når han gjekk til oss gratis fra tottenskam, men at en person kan gjøre noe slik viser jo at han har et enormt ego. Også missbrukte han Wengers respekt når han sa utlandet og landet i samme land.

Veldig enig!

Så var det jo den gangen han reiste i pausen og så han ikke før mange uker etterpå!

 

Men for all del, Sol har vært til god tjensete for laget og takker han for det,

men håper han ikke ender opp i Ch*lsea

Link to comment
Share on other sites

Sol Campbell er proffesjonell fotballspiller og hans spiller for de som betaler lønna hans....om det er Chelski eller Pompey eller Tromsø IL for den saks skyld......

 

Vil alltid huske Sol for hva han har gjort for "min" klubb uansett, i mange sesonger var han klippen bak hos oss. Om han eventuelt velger Chelski så er det bare å ønske han lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...