Jump to content

Nyttårstråden!


Eboue

Recommended Posts

Blir nok ikke drikking her nei, for det første er jeg for ung og for det andre har jeg aldri tenkt å begynne heller :)

Hehe, det har vell vi alle sagt når vi var på den alderen. Send meg en pm når du blir 16 17 år, og fortell meg om du drikker ;) ;) Hehe..

Men bra instilling skal du ha for ;)

Godt nytt Arsenal-år! ;)

 

Ja, hehe :( Det ekke lett ;) Men som Arsenal90 sier, du skal ha for innstillingen :P

Link to comment
Share on other sites

Blir nok ikke drikking her nei, for det første er jeg for ung og for det andre har jeg aldri tenkt å begynne heller :P

Hehe, det har vell vi alle sagt når vi var på den alderen. Send meg en pm når du blir 16 17 år, og fortell meg om du drikker :D ;) Hehe..

Men bra instilling skal du ha for ;)

Godt nytt Arsenal-år! ;)

 

Ja, hehe :) Det ekke lett ;) Men som Arsenal90 sier, du skal ha for innstillingen :P

Jeg og taugooneren skal holde oss borte fra "driten"! Noen som tørr vedde?? :P :P

Link to comment
Share on other sites

Godt nyttår til alle her! Får håpe vi får en fin start på året med seier i første kamp!

 

Og til dere som skal holde dere unna drikking: Lykke til. Men det er ingen som dømmer dere om dere ikke klarer det ;)

Link to comment
Share on other sites

Godt nyttår til alle her! Får håpe vi får en fin start på året med seier i første kamp!

 

Og til dere som skal holde dere unna drikking: Lykke til. Men det er ingen som dømmer dere om dere ikke klarer det ;)

Det er vel bedre med brus :P

Ja helt enig! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...