Jump to content

2006.12.02 Tottenham H


Magnus87

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Idag har jeg god feelinga, fikk den isat sånn ca rundt klokka 10.00, begynnte og krible og jeg smilte bare ved tanken på Arsenal kamp idag, og når den følelsen kommer så pleier det å gå bra, har vært usikker hele uken, men idag tror jeg vi snur trenden, og for en kamp og begynne med....

 

tror gutta er så guts og tent, kan blir årets høydare på emirates ;)

 

nå må jeg bare få tak i noe CB pils, sette på noe gunners musikk og så er jeg ready to go!!!

 

Til alle dere Arsenal Norway members som er på the grove idag, jeg misunner dere og måtte dette bli den mest minneverdige kampen dere har vært på.

 

Onsdagen er glemt, idag er det kun tottenham som gjelder, og her snur vi trenden...

 

 

Proud to be a gooner everyday of my life.

Link to comment
Share on other sites

Laget: Lehmann, Eboue, Toure, Djourou, Clichy, Hleb, Fabregas, Gilberto, Ljungberg, van Persie og Adebayor.

 

Idag forventer eg ein enorm innsats fra gutta, viss ikkje går dette rett til helvete. Tottenham har nok sett fram til denne kampen heile år og kjem til å gi jernet. Viss ikkje me svarer og gjer det samme går dette rett vest.

Link to comment
Share on other sites

Laget: Lehmann, Eboue, Toure, Djourou, Clichy, Hleb, Fabregas, Gilberto, Ljungberg, van Persie og Adebayor.

 

Idag forventer eg ein enorm innsats fra gutta, viss ikkje går dette rett til helvete. Tottenham har nok sett fram til denne kampen heile år og kjem til å gi jernet. Viss ikkje me svarer og gjer det samme går dette rett vest.

Ingen overraskelser på laget denne gangen nei. Du nevner innsats og det er nøkkelsen i dag sammen med å unngå den sedvanlige i trynet. spurvenen kommer til å kjempe med nebb og klør så dette blir nok en veldig tøff kamp. Skulle gjerne hatt Ozzy, the beast, the prince of darkness osv., utpå der i dag. Fysikken hans kunne vi trengt mot tøffe spurvestoppere.

 

Lykke til alle mann!

Link to comment
Share on other sites

Til uken så kommer jeg til å få en veldig fin uke, eller en jævelig dårlig uke på jobben. Hvordan hele uken kommer til å bli blir avgjørende allerede i dag. Huff av meg. Nervøs nå gitt!

 

Hvem var the prince of darkness igjen forresten?

Link to comment
Share on other sites

Til uken så kommer jeg til å få en veldig fin uke, eller en jævelig dårlig uke på jobben. Hvordan hele uken kommer til å bli blir avgjørende allerede i dag. Huff av meg. Nervøs nå gitt!

 

Hvem var the prince of darkness igjen forresten?

The Prince of Darkness = Baptista ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal :

Lehmann, Eboue, Toure, Djourou, Clichy, Ljungberg, Fabregas, Silva, Rosicky, Adebayor, Van Persie

 

Reserver

Almunia, Julio Baptista, Hleb, Hoyte, Walcott

 

 

Møkkalaget

Robinson, Chimbonda, Dawson, King, Assou-Ekotto, Lennon, Zokora, Tainio, Malbranque, Keane, Berbatov

Reserver:

Cerny, Lee, Jenas, Defoe, Huddlestone

 

skulle gjerne sett baptista fra start!!!lykke til alle sammen ;)

Link to comment
Share on other sites

Så utrolig typisk at jeg ikke får sett denne live!!!

Helvettes 90årslag :D

 

Men er lettet nå :D

 

Er Liverpool-kampen på nytt! Alle spillerne gir 100% og vi fortjener å lede 2-0. Adebayor er stadig et uromoment på topp, Fabregas jobber utrolig bra både defensivt og offensivt, Ljungerg og Eboue herjer med Ekotto...Strålende 1 omgang!

Link to comment
Share on other sites

Adebayor har hatt en helt vanvittig god førsteomgang. Skårer, vinner ballen før straffesparket, har gode avleveringer og løper, løper, løper og løper.

 

Ljungberg var også meget god i første halvdel av omgangen. Og at Ade og Gilberto er målskårerne gjør meg så varm om hjertet :D.

 

Vi bør klare dette, men Spudz kommer nok sterkere efter pause.

 

Come on lads...

Link to comment
Share on other sites

DEILIG deilig 1.Omgang! Hva har egentlig tottene fått til? Ingenting! Vi eier dem, og leder fortjent 2-0.

Må seie meg uenig i dette. Dei var farlig frampå ved eit par anledningar før scoringa. Ståa hadde vært annleis med ein Tottenham-scoring då. Men etter me tar ledelsen speler me fantastisk. På eit tidspunkt var possesionen 75-25 i fordel Arsenal. Ljungberg har vært herlig i 1. Han har gått forann med ein fantastisk innsats som eg også etterlyste før kampstart.

Link to comment
Share on other sites

Nå kommer snart The Beast innpå.

Håper han kan trille ball i hatt med slitne totter.

 

 

Edit: The Beast og Walcott innpå for henholdsvis van Persie og Ade. Walcott får sin første kamp som spiss.

 

 

Nok en 3-0 seier på Emirates. Og vi fortsetter vår rekke med kun 1-1 og 3-0 hjemme. Banker Tottene enda lenger ned i grusen og står frem som Nord-Londons beste lag nok en gang (var det noen gang noe tvil om det?). Vel utført kamp, nå gjenstår Porto borte i midtuka og Chelsea neste helg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...