Jump to content

2006.12.02 Tottenham H


Magnus87

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Må ikkje senderos og kolo sone mot Chelsea?=?

det er i hvert fall det jeg har lest...

Nei tror Senderos soner til helgen og Kolo i neste kamp..Å miste Kolo mot Drogba & co hadde vært en kraftig smell :P

Tja. Mot Chelsea taper me uansett så det er betre å ha Kolo tilgjengelig i ein kamp me kan vinne.

 

Skal vi vedde? Jeg er ganske sikker på at vi tar Chelsea akkurat som vi tok Man U!

Vi må ikke grave oss ned enda..

Link to comment
Share on other sites

Må ikkje senderos og kolo sone mot Chelsea?=?

det er i hvert fall det jeg har lest...

Nei tror Senderos soner til helgen og Kolo i neste kamp..Å miste Kolo mot Drogba & co hadde vært en kraftig smell :P

Tja. Mot Chelsea taper me uansett så det er betre å ha Kolo tilgjengelig i ein kamp me kan vinne.

 

Skal vi vedde? Jeg er ganske sikker på at vi tar Chelsea akkurat som vi tok Man U!

Vi må ikke grave oss ned enda..

Helt enig med deg :D Ikke si at vi taper uten at kampen er spilt :P

Link to comment
Share on other sites

Ja... Da står dette oppgjøret for tur, og håper selfølgelig vi skal vinne, men vist vi spiller slik vi spilte mot Bolton og Fulham, så går det rett til....

OG samtidig taper vi denna, og chelsea og man u vinner, henger vi enda lengre bak, og vi vil kanskje være så godt som utenfor topp 2. Men det kan jo skje det samma som skjedde med Brann. RBK lå 10 poeng bak midt på sesongen, men vant jo med 9 poeng. Kan skje noe av det samma nå og. Hvem vet?

 

Håper vi vinner kampen 2-0 med mål fra Henry og RvP

Link to comment
Share on other sites

Toure har nok 5 gule kort. Men man starter vel å sone etter røde kort med engang, mans man etter 5 gule starter soningen etter 10 dager

 

Ja, stemmer vel det. Da er diverse statstikker rundt om i media ikke helt oppdatert..hehe.

Virker som det er ganske ofte at en av de viktigste spillere våre må stå over stormatcher til enhver tid. :P

 

Henry ute mot Spudz og Toure ute mot Chelsea.... :P

Link to comment
Share on other sites

Må ikkje senderos og kolo sone mot Chelsea?=?

det er i hvert fall det jeg har lest...

Nei tror Senderos soner til helgen og Kolo i neste kamp..Å miste Kolo mot Drogba & co hadde vært en kraftig smell :P

Tja. Mot Chelsea taper me uansett så det er betre å ha Kolo tilgjengelig i ein kamp me kan vinne.

 

Skal vi vedde? Jeg er ganske sikker på at vi tar Chelsea akkurat som vi tok Man U!

Vi må ikke grave oss ned enda..

Kor mykje snakkar me om? :P

Link to comment
Share on other sites

Det er viktig å slå dem ja Tusmo, men vi gjør det ikke i morgen

 

Hvis det er den innstillingen spillerne stiller med, så har du helt rett Kim...

 

Man kan gjerne ha innstillingen om at denne kampen skal vi vinne...Men det hjelper så fint lite, når spillere og manager underpresterer. Ett lag som presterer å stille med spillere som Flamini, Song og Mr. "hjelp, det er kjempefarlig å prøve å sende avgårde ett skudd, og jeg skal iallefall ikke bruke overlappen som er helt åpen med masse rom foran seg" fra Hviterussland, så kan vi rett og slett ikke forvente å vinne fotballkamper på dette nivået.

Link to comment
Share on other sites

Håper på denne lag oppstillingen:

Lehmann

Eboue -- Djorou -- Toure -- Clichy

 

Walcott -- Fabregas -- Gilberto -- Rosicky

 

Van Persie -- Aliadiere

 

Subs: Almunia, Hoyte, Hleb, Adebayor, Baptista

 

Får håpe vi klarer å temme Lennon, han er en propell uten like!

Link to comment
Share on other sites

denne lagoppstillingen gjør susen imorra:

 

------Lehman-------

Eboue--Toure--Djourou--Clichy

Hleb--Rosicky---Fabregas--Ljungen

----------van Persie-----Ade------

 

Innbyttere: Almunia, Gilberto, Song, Senderos, Walcott

 

Er kanskje ikke helt sanssynlig, mer sanssynlig med Gilberto fra start egenslit, isåsall får Rosicky ut.

Link to comment
Share on other sites

denne lagoppstillingen gjør susen imorra:

 

------Lehman-------

Eboue--Toure--Djourou--Clichy

Hleb--Rosicky---Fabregas--Ljungen

----------van Persie-----Ade------

 

Innbyttere: Almunia, Gilberto, Song, Senderos, Walcott

 

Er kanskje ikke helt sanssynlig, mer sanssynlig med Gilberto fra start egenslit, isåsall får Rosicky ut.

Håper virkelig ikke Ljungberg spiller. Har sett han i de siste kampene og han får ikke til noen ting. Redd for at han er litt "over the hill". Etter min mening er det han og Flamini som har vært de svakeste punkta på laget den siste tiden. Flamini er ikke tilgjengelig, noe som nesten er litt bra, for jeg tror Wenger er litt glad i å ha mange franskmenn på laget. Jeg håper at Rosicky tar plass på venstrekanten og at Gilberto spiller i midten. Gilberto er ikke spesielt god offensivt, det blir noen feilpasninger osv, men han er en meget god sweeper foran midtstopperne. Hvis vi har Rosicky og Cesc på midtbanen tror jeg vi blir litt vel sårbare defensivt. Ellers er jeg enig i lagoppstillingen, håper egentlig at Djourou går foran Senderos i fremtiden også. I dagens fotball som er så rask er det viktig at midtstopperne har fart også.

Link to comment
Share on other sites

Mener absolutt Ljungberg bør spille imorgen. Trenger en med guts og defensiv kraft til å hjelpe Clichy med Lennon. Noe annet bir for tynt. Ellers kunne det vært spennende og sett Van Persie sammen med Baptista på topp. Ade e og blit grisenaken...

Link to comment
Share on other sites

Er litt usikker på hvilket lag Wenger kommer til å bruke i morgen.

Han har sagt at han kansja skal bruke Julio så startet han ikke med Freddie heller.

 

Men jeg satser på at han går for det samme laget som han pleier:

JEns

Eboue Kolo DJ Clichy

 

Hleb Cesc Silva Rosicky

 

Persie

Ade

almunia, song, Freddie, walcott, Julio

 

hadde helst likt å sett at vi spillte denne kampen med to spisser, men tror nok neppe at det kommer til å skje.

Får bare håpe på at vi ikke slipper inn et tidelig mål på corner og at vi for en gangs skyld klarer å score først..... Ja då tror jeg vi faktisk kan vinne denne kampen, noe mi må gjøre...

Link to comment
Share on other sites

Først, Wenger om Song: “I think first of all you have to be measured in what you say. Maybe not with me because my skin is thick enough to take it but when you are talking about a 19-year-old.

 

“He is a talented player. We see him every day in training and if you did you will change your mind about him.”

 

Nok om han.

 

Jeg tror vi slår Tottenham i morgen. At Henry er ute er selvfølgelig et minus, men jeg sitter med en følelse av at vi er best med han på banen eller tribunen. De gangene han skal hviles og sitter på benken, havner resten av laget i en slags stand by modus - så forhåpentligvis er det den nest beste løsningen vi har i morgen.

Gilberto, Toure og Lehmann blir våre tre viktigste i morgen. Jeg vil se et positivt kroppspråk, spesielt fra sistnevnte, hevet hake, hevet brøstkasse, men lave skuldre. Og disse tre må gå foran i den krigen spurvene helt sikkert ønsker å stelle i stand.

 

Jeg tror vi vinner 1-0 eller 2-1 og at matchvinneren heter Adebayor.

 

Play play play...

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Eboue--Toure--JD--Clichy

Hleb--Gil--Rosicky--Freddy

RvP---Julio

 

vraker Cesc fordi han trenger hvile, så han kommer tilbake mot porto å briljerer!!

har lyst til å se Julio fra start på topp, isåfall tror jeg han putter 2 ;)

har troa på 2-1, etter at totten har filma å grått seg til en straffe, J*vla usportslige J**LER..

men samma det, bare vi vinner :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker dette laget:

 

------------Lehmann-------------

Eboue--Toure--Djourou--Clichy

----------Gilberto---------------

Hleb-----Freddy-----Mozart-----

------------RvP-----------------

----The Prince of Darkness----

Link to comment
Share on other sites

Mener absolutt Ljungberg bør spille imorgen. Trenger en med guts og defensiv kraft til å hjelpe Clichy med Lennon. Noe annet bir for tynt. Ellers kunne det vært spennende og sett Van Persie sammen med Baptista på topp. Ade e og blit grisenaken...

Har du egentlig sett Ljungberg spille den siste tiden? Han har iallfall ikke guts. Jeg liker ikke å si det, men i de siste kampene har han nesten vært totalt ubrukelig. Hvis han skal spille kampen i morgen trenger han en stor forbedring, noe jeg ikke tror skjer. Vil mye heller ha Rosicky der. Selv om han i utgangspunktet ikke er like god defensivt som Freddy tror jeg han kan gjøre det minst like bra med tanke på formen Freddy er i. Og det er bare den defensive delen, Rosicky er milevis mye bedre offensivt. Hadde Freddy vært i godt gammelt slag hadde jeg vært enig med deg med tanke på Lennon, men jeg tror Clichy og Rosicky skal greie å passe godt på han.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker dette laget:

 

------------Lehmann-------------

Eboue--Toure--Djourou--Clichy

----------Gilberto---------------

Hleb-----Freddy-----Mozart-----

------------RvP-----------------

----The Prince of Darkness----

 

vid8_501300h.jpg

Greit nok at Tottenham er shite, men jeg tror ikke vi skal undervurdere dem av den grunn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker dette laget:

 

------------Lehmann-------------

Eboue--Toure--Djourou--Clichy

----------Gilberto---------------

Hleb-----Freddy-----Mozart-----

------------RvP-----------------

----The Prince of Darkness----

Det er en ting jeg lurere på, hvem er The Prince of Darkness?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...