Jump to content

Nå er det nok!!!


Ravenghost

Recommended Posts

Nå får det søren meg være nok her altså!!! Har ikke sett Arsenal - Newcastle på Tv, men fulgte med på VG.no Bare 1 gang skreiv de om en Newcastle sjanse, mens Arsenal var frempå heile tida!!! Disse 1-1 kampene hjemme på Emirates er noe dritt, og det verste er at de har vært nøyaktig like alle fire(Villa, Boro, Everton og Newcastle). Kan ikke Arsenal klare andre resultater enn 1-1 eller 3-0 hjemme?? I kamper der vi ligger under må det bedre taktikk til. Rart hvis de ikke trener på det, så ofte det skjer nå for tida!!! Dette er noe dritt - 12 poeng bak ManU... Det var det for i år...

Link to comment
Share on other sites

Det var ikkje veldig mange store sjanser i kampen mot N.castle, men vi hadde spelet og presset.

Vi hadde full kontroll, utenom i akurat den situasjonen som dei scora i.

Dette er ganske frustrerande, for det er sånn dei andre 1-1 kampane også har fungert.

Multi-Deja Vu ville eg kalle dette her.

Link to comment
Share on other sites

Oh yeah, multi dejavu er et godt ord på det. Men dagens første omgang er årsverste. Baptista var særlig dårlig. Han må spille på TOPP. ikke som indreløper. Hvorfor i all verden spiller vi 4-5-1 på hjemmebane? Hvor er det blitt av å gå ut i hundre for å få det første målet? Scorer vi først vinner vi 90% av gangene....

Link to comment
Share on other sites

Oh yeah, multi dejavu er et godt ord på det. Men dagens første omgang er årsverste. Baptista var særlig dårlig. Han må spille på TOPP. ikke som indreløper. Hvorfor i all verden spiller vi 4-5-1 på hjemmebane? Hvor er det blitt av å gå ut i hundre for å få det første målet? Scorer vi først vinner vi 90% av gangene....

Synes ikke Baptista skal få så mye kjeft. Tror han kommer til å bli god. Men det er stor forskjell på tempo i La liga og Premier League, noe vi så når han hadde ballen i beina, og han trenger å tilvenne seg det selvom han har denne enorme fysikken. Har tro på The Beast.

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke Baptista skal få så mye kjeft. Tror han kommer til å bli god. Men det er stor forskjell på tempo i La liga og Premier League, noe vi så når han hadde ballen i beina, og han trenger å tilvenne seg det selvom han har denne enorme fysikken. Har tro på The Beast.

 

Det er vel ikke så stor tempoforskjell vil jeg tro, men han har jo ikke spilt en eneste hel kamp i år, og ikke spilt førstelagsfotball på mange uker. Er også overbevist om at han kommer til å bli knallgod, men ble litt skuffet i dag.

Link to comment
Share on other sites

ut med adebayor!!!!! ubrukelig. hvorfor blir baptista byttet ut? av og til gjør wenger noen totalt meningsløse bytter. flamininholder heller ikke mål...

 

Baptista hadde ikke dagen idag, og et riktig bytte av Wenger, men han kunne kanskje byttet ut Adebayor også ja.

 

Vil understreke at jeg også har trua på Baptista, men idag var han forferdeliig dårlig....

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på og som sagt før.

 

Får Flamini og Baptiste spilletid så blir de gode og!!

 

Husker Pires når han kom til klubben. Den sesongen han kom til klubben var han ikke noe god. Men når han ble kjent med klubben så var jo han en av de beste på laget!?

 

Baptista kom inn nå og, og han har sikkert ikke kommi inn i den engelske stilen enda. Men det kommer. (forhåpenligvis)

Det samme er med Flamini. Men han har vært i Arsenal nå, men har nesten ikke fått spilt, uten om det han spilte på venstre becken i fjord.

Får de 2 spillerne tid blir de sikkert gode en dag dem og!

Link to comment
Share on other sites

Meningløst å klage på Flamini som gjorde en helt grei kamp.

Baptista var svak,men han må få tilvenne seg PL.

Har ikke gitt opp gull eller noen av våre spillere.

4-5-1 hjemme har jeg mista troen på.

Link to comment
Share on other sites

Vi er i chlig og vi er med i plig ph i begge cupene. Vi bruker 10 prosent av det andre bruker på å handle spillere. Allikevel er det ingem lag som spiller fotball som oss. Alle nøytrale foretrekker oss fremfor lag vi naturlig skal sammenlikne oss med. Vi snakker om marginer vi skårer lite, men vi kunne skåret en hel haug mål. Snart kolmmer de og vi er igjen det beste laget.

 

Så til alle dere som sutrer fordi ikke resultatene våre går akkurat slik som vi vil:

Skift klubb hold med chelski, da vil dere bare få gevinster, i hvert fall for en tid, men med et utgangspunkt hvor en har alt å tape. Jeg og mange med meg har støttet gutta fra charlie g og Radford sine dager. Andre kom til med Liam B. Vi er vant til mye. Nedgangstiden var lang. Men slik klubben fremstår i dag: Aldri har vi fått holde med en klubb som har vunnet så mye, sjarmert så mange, spilt så fantastisk og hatt så mange positive profiler. Så dere må skamme dere for deres klager og dette med "nok er nok". Vi har et fantastisk lag som mange misunner oss. Det å klage fordi vi ikke vinner bestandig lar tankene mine flyte til mganfssupportere, eller hva Helmik`n. Er du ikke enig?

Link to comment
Share on other sites

Enig det at Baptista kommer til å bli veldig go, men d tar sin tid å venne seg til PL. og han er bare her på lån et år så vi får jo se om han blir kjøpt opp eller returer til Spania.

 

Et veldig godt eksempel på tilvenning i PL er Alexander Hleb. jeg kan ikke huske at han gjor noe som helts bra i fjor, begynte å lyse opp på slutten av sesongen. Men i år har han jo vært helt suveren, når han begynner med sine to-fots finter og dragninger innover i banen er det ingen som klarer å følge etter.

Link to comment
Share on other sites

Enig det at Baptista kommer til å bli veldig go, men d tar sin tid å venne seg til PL. og han er bare her på lån et år så vi får jo se om han blir kjøpt opp eller returer til Spania.

 

Et veldig godt eksempel på tilvenning i PL er Alexander Hleb. jeg kan ikke huske at han gjor noe som helts bra i fjor, begynte å lyse opp på slutten av sesongen. Men i år har han jo vært helt suveren, når han begynner med sine to-fots finter og dragninger innover i banen er det ingen som klarer å følge etter.

 

Enig i at Hleb har forbedra seg mye mer og er mye bedre en i fjor. Men en ting han ikke er så god til.

 

Mange av passningene hans er litt for upresise, men det er nesten det eneste man kan klage på han. Eller så har han vist mye positivt hittil i år.!

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å kritisere Wenger, men Henry burde startet i stede for Ade. Jeg så også at Baptista hadde mange feilpasninger, men etterhvert som han blir kjent med laget blir han bedre, det er jeg sikker på. Arsenal har hatt en enorm mengde uflaks i år, da tenker jeg på at de har blitt snytt for straffespark pluss at en del av skuddene har gått i stanga, tverrliggeren og millimetre utenfor. Det så vi eksempler på mot Newcastle. Der Fabregas var veldig nær, Henry var nær og Adebayor.

Det har nesten blitt en vane for Arsenal å spille 1-1 på emirates mot middels og dårlige lag, f.eks: Middlesbrough, Everton, Aston Villa og Newcastle. Wenger burde holde seg til 4-4-2 når Arsenal spiller på emirates og øve på avslutninger. Fordi de bestandig skyter innenfor keeperens rekkevidde eller midt på.

ben lakris, kan du lære deg å skrive og vær så snill å skriv så vi forstår det!!

Link to comment
Share on other sites

Kvifor må det anten vere himmel eller helvete?

 

Ellers morsomt å sjå at folk sei at Henry burde starta, etter at det praktisk talt har vore et folkekrav om at han skulle vere benka...

 

Til trådstartar: Kva er det nok av? Kva skal gjerast for å betre det?

Link to comment
Share on other sites

Det er nok av at vi ikke omsetter sjansene våre til mål, det kan forbedres ved å øve på avslutninger, eller å få spissene våre i form. Hvem i huleste er det som har krevd at Henry skulle bli benka??

Det er ihvertfall ikke meg!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er nok av at vi ikke omsetter sjansene våre til mål, det kan forbedres ved å øve på avslutninger, eller å få spissene våre i form. Hvem i huleste er det som har krevd at Henry skulle bli benka??

Det er ihvertfall ikke meg!!!

 

Tror du at Arsenal ikke "øver på" avslutninger?

Link to comment
Share on other sites

Det er nok av at vi ikke omsetter sjansene våre til mål, det kan forbedres ved å øve på avslutninger, eller å få spissene våre i form. Hvem i huleste er det som har krevd at Henry skulle bli benka??

Det er ihvertfall ikke meg!!!

 

henry var benka fordi at han skulle hvile etter landskamp

 

og han var ute av form også kansje et frispark men han kan ikke score på alle sjansjene tror ikke det ville blit noe bedre med han i starten

Link to comment
Share on other sites

og han var ute av form også kansje et frispark men han kan ikke score på alle sjansjene tror ikke det ville blit noe bedre med han i starten

 

Hæ? Hvis du hadde vært så elskverdig og ta i bruk bruke skilletegn innimellom så hadde det kanskje vært mulig å forstå det du skriver...

 

Fatter ikke helt hva folk skriker etter hele tiden. Jeg så ikke denne kampen, og bør kanskje ikke uttale meg, men etter det lille jeg har fått sett av Arsenal denne sesongen, så har det stort sett vært veldig høyt nivå på både spill og prestasjoner, til tross for at gutta ikke har fått satt alle sjanser. Men det er jo dette fotball går ut på, i perioder så går ballen stang ut istedenfor stang inn. Gode lag kan tape poeng mot en motstander de vanligvis vil slå. Jeg finner det sjarmerende.

 

Sesongen er lang, og det er ennå mange poeng å spille om. Kanskje når vi helt opp, kanskje ikke. Uansett utfall så tror jeg at Arsenal vil by på mye velspillende fotball og generell god underholdning. For mitt vedkommende så er det mer enn nok.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok av at vi ikke omsetter sjansene våre til mål, det kan forbedres ved å øve på avslutninger, eller å få spissene våre i form. Hvem i huleste er det som har krevd at Henry skulle bli benka??

Det er ihvertfall ikke meg!!!

 

Tror du at Arsenal ikke "øver på" avslutninger?

 

Hvis du leste TGP 1 Jørn, så ser du faktisk at redaktørene kommenterte at det ble trent overraskende lite på avslutninger under oppholdet i Østerrike

Link to comment
Share on other sites

Det syns jeg er litt for gærnt vist det er sant. Men så leser ikke jeg TGP heller da, men stoler på det du sier.

Å ikke trene på avslutninger, synes jeg er for dårlig. Det er akkurat som med brei side passninger, man kan ikke bli for gode i avslutninger, og brei side passninger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...