Jump to content

Klubben i mitt hjerte!!! Hjelp oss å stemme..


matta123

Recommended Posts

Dagbladet har i disse dager en konkurranse gående, hvor du kan stemme frem kubben i ditt hjerte. Dette gjelder norske klubber innenfor alle i idretter. Det finnes flere kategorier, og min klubb ligger i kategorien for klubber med under hundre medlemmer. Fotballaget heter Sk Floppen, kommer fra Bergen, og rykket opp fra syvende divisjon i år. Laget var nystartet i år, og satser på å stige hardt i divisjonssystemet de neste årene ;) . Vi ligger svært godt an i avstemningen, men trenger flere stemmer!

 

Det dere gjør er såre enkelt. Trykk på linken under, og deretter trykk på sk floppen... Tar maks 15 sek

 

På forånd takk

 

Anders Mathiesen

 

"en stemme for Floppen er stemme for fotballen slik vi liker å se den" :)

 

 

http://www.dagbladet.no/klubben/stem/?q=sk...e=12&none=S%F8k

 

 

Ps. Kommer meget mulig en artikkel om Floppen på Dagbladets nettsider i løpet av de neste dagene..

Link to comment
Share on other sites

jeg tok en stemme jeg og, men sånn som gunners4ever:det tok meg mer ennn 15

sek :)

 

 

jeg fant midtbygden Il,så jeg stemte på det

 

jeg spiller jo på midtbygden selv så ;)

Jeg skjønner egentlig ikke hva du skriver... Er disse setningene selvmotsigende, eller er det bare jeg som ikke har forstått hva han mener?

Link to comment
Share on other sites

jeg tok en stemme jeg og, men sånn som gunners4ever:det tok meg mer ennn 15

sek :)

 

 

jeg fant midtbygden Il,så jeg stemte på det

 

jeg spiller jo på midtbygden selv så ;)

Jeg skjønner egentlig ikke hva du skriver... Er disse setningene selvmotsigende, eller er det bare jeg som ikke har forstått hva han mener?

Jeg forstår han i hvertfall; Han sier at det tok mer enn 15sek før den ble godkjent!

Han fant et lag i 5.divisjon, som ikke jeg gjor!

Også spiller han på "MIL" (ikke A-laget, men ett Guttelag)

Link to comment
Share on other sites

Dagbladet har i disse dager en konkurranse gående, hvor du kan stemme frem kubben i ditt hjerte. Dette gjelder norske klubber innenfor alle i idretter. Det finnes flere kategorier, og min klubb ligger i kategorien for klubber med under hundre medlemmer. Fotballaget heter Sk Floppen, kommer fra Bergen, og rykket opp fra syvende divisjon i år. Laget var nystartet i år, og satser på å stige hardt i divisjonssystemet de neste årene :P . Vi ligger svært godt an i avstemningen, men trenger flere stemmer!

 

Det dere gjør er såre enkelt. Trykk på linken under, og deretter trykk på sk floppen... Tar maks 15 sek

 

På forånd takk

 

Anders Mathiesen

 

"en stemme for Floppen er stemme for fotballen slik vi liker å se den" :P

 

 

http://www.dagbladet.no/klubben/stem/?q=sk...e=12&none=S%F8k

Hvor mange er det du har fått til å stemme a, Matta? det er jo laget en egen nyhet om det på dagbladt jo!

 

 

Ps. Kommer meget mulig en artikkel om Floppen på Dagbladets nettsider i løpet av de neste dagene..

http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/10/482510.html

Link to comment
Share on other sites

Dagbladet har i disse dager en konkurranse gående, hvor du kan stemme frem kubben i ditt hjerte. Dette gjelder norske klubber innenfor alle i idretter. Det finnes flere kategorier, og min klubb ligger i kategorien for klubber med under hundre medlemmer. Fotballaget heter Sk Floppen, kommer fra Bergen, og rykket opp fra syvende divisjon i år. Laget var nystartet i år, og satser på å stige hardt i divisjonssystemet de neste årene :o . Vi ligger svært godt an i avstemningen, men trenger flere stemmer!

 

Det dere gjør er såre enkelt. Trykk på linken under, og deretter trykk på sk floppen... Tar maks 15 sek

 

På forånd takk

 

Anders Mathiesen

 

"en stemme for Floppen er stemme for fotballen slik vi liker å se den" :)

 

 

http://www.dagbladet.no/klubben/stem/?q=sk...e=12&none=S%F8k

 

 

Ps. Kommer meget mulig en artikkel om Floppen på Dagbladets nettsider i løpet av de neste dagene..

 

Trivelig gjeng er dere, det skal dere ha. Hygglig å ha dere på besøk i Stavanger, men stemmen min fikk dere ikke! :D Likte spesielt fatboy, skipperen deres, selv om han var "noget" redusert på søndagen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...