Jump to content

Hvordan får man bilde og signatur??


Gunners4ever

Recommended Posts

Kan noen på dette forumet fortelle meg åssen dere får bilde på brukeren deres, og signatur? og åssen lager man en signatur? :) dere skjønner sikkert at jeg er dårlig med åssen man styrer med forum og sånt. jeg fant ingen annen tråd om dette og om jeg hadde gjordt det hadde ingen gått tilbake til den tråden for å hjelpe meg, men det hadde vært fint om noen kunne si meg åssen man får bilde og signatur på brukeren sin, og åssen man lager en signatur!

 

Takk på forhånd. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan man lager en signatur er en prosess som tar lang tid, og der man bruker et program som heter Photoshop.

Hvis du er kjent i Photoshop så kan du følge denne tuten/guiden som jeg har laget til programmet: FULL TAG TUT by HELMIK'N

 

 

Hvordan man bruker en signatur eller en avatar, finner du garantert ut hvis du går på "My Controls" eller "Kontrollpanel" oppe til høyre på siden.

[for å legge til signaturen så kan må du kopiere bildeadressen mellom disse kodene: [/img] ]

Link to comment
Share on other sites

Takk, men jeg er ikke så kjent i photoshop. men bilde kan da ikke være så vanskelig. forressten, når dere har sånn skrift som er blå, på det stedet der man ofte har signaturen, åssen får dere til det? :)

 

Jeg fant fram til den blå signatur greia tror jeg, men bilde får jeg ikke?

Link to comment
Share on other sites

Takk, men jeg er ikke så kjent i photoshop. men bilde kan da ikke være så vanskelig. forressten, når dere har sånn skrift som er blå, på det stedet der man ofte har signaturen, åssen får dere til det? :)

 

Jeg fant fram til den blå signatur greia tror jeg, men bilde får jeg ikke?

 

Ops. var ikke meningen og skrive " man bilde får jeg ikke?", det var ment med punktum. det var ment som at jeg ikke klarte å få det. håper noen skjønner poenget, viss ikke er det ikke så farlig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...