Jump to content

Møtes på kamp


Daddy Cool

Recommended Posts

Vi er jo flere som reiser over til London på kamp fra tid til annen. Det er alltid morsomt å møte norske goonere der borte. Tenkte kanskje vi kunne bruke denne linken til å gi oss til kjenne og kanskje avtale å møtes på pub, eller hva det måtte være, i timene før kampstart.

Sjøl skal jeg og en kamerat, sammen med damer, over til Liverpool kampen 12 november. Noen andre som skal over på denne kampen og hvor treffes vi?

Link to comment
Share on other sites

Nokon som har tenkt seg over på CSKA Moskva heime?

 

Så at supporterklubben hadde billetter igjen til denne, så jeg bestilte akkurat 1 billett.

Flybillett er også hanka inn hos Ryanair, 384,- t/r..

Er helt klart med på en pint eller to..hvis jeg får billett, da..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sjøl skal jeg og en kamerat, sammen med damer, over til Liverpool kampen 12 november. Noen andre som skal over på denne kampen og hvor treffes vi?

 

reiser også over til denne kampen. skal på palace-stoke på laurdagen.

 

 

Regner med at Woodbine, Gunners Pub og Supporterklubben blir besøkt før kampen, omtrent i den rekkefølgen. Blir nok ikke noen kamp for oss på lørdag da dette er damenes dag mens vi mannfolka bestemmer dagsorden søndag ;)

Link to comment
Share on other sites

Sjøl skal jeg og en kamerat, sammen med damer, over til Liverpool kampen 12 november. Noen andre som skal over på denne kampen og hvor treffes vi?

 

reiser også over til denne kampen. skal på palace-stoke på laurdagen.

 

 

Regner med at Woodbine, Gunners Pub og Supporterklubben blir besøkt før kampen, omtrent i den rekkefølgen. Blir nok ikke noen kamp for oss på lørdag da dette er damenes dag mens vi mannfolka bestemmer dagsorden søndag :D

Jeg skal over og se den kampen her jeg og!B)

Ted_uh: Vi skal også på Crystal Palace-Stoke også... Hehe

Hvor tar dere fly fra?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei

 

Eg skal over til balløya på fredag til mandag og overvære knallkampen mot Scum på laurdag.

Er det flere som skal? Kanskje vi skulle ordna igang eit møtepunkt? Eg veit ikkje eg, mogeleg eg hiver inn ein brannfakkel til flaggermusene her...

 

Hei, skal også over til London fredag-mandag (julebord med jobben) har fått billett gjennom supporterklubben og har en "spandere-en-guinness-før-og-etter-kampen-date" med mr. SupporterLeder - visstnok på en pub i St. Thomas's Road like ved Highbury - vi kan jo kanskje slå oss sammen og dra dit - du kan sende meg en melding eller ringe meg på mobil 40231027 så ser vi jo hva som skjer!

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

eg og Sir Carpenter skal bortover for å overvære heimekampen mot Reading 03.03. dette er jo også fellestur. fleire her på forumet som skal over og sjå den kampen?

 

Jeg skal reise over denne helga med kone og barn...

 

 

eg og skal på den, første gong eg ser arsenal live :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Vi er to kompiser som reiser over dammen til Derby kampen lørdag 22 september. Dagen før blir det omvisning på Emirates. Noen fler som har omtrent samme opplegg og som kunne tenkt seg en øl eller to og en Arsenal-prat? Gjerne på fredagen?

Skal også se denne kampen, og skal faktisk også på omvisning på fredag, kl 12:00. Er dog ikke HELT gammel nok enda til å ta en øl i det offentlige. Når på dagen er deres omvisning?

Link to comment
Share on other sites

Vi er to kompiser som reiser over dammen til Derby kampen lørdag 22 september. Dagen før blir det omvisning på Emirates. Noen fler som har omtrent samme opplegg og som kunne tenkt seg en øl eller to og en Arsenal-prat? Gjerne på fredagen?

Skal også se denne kampen, og skal faktisk også på omvisning på fredag, kl 12:00. Er dog ikke HELT gammel nok enda til å ta en øl i det offentlige. Når på dagen er deres omvisning?

 

 

Synd det med ølen.... ;) men da snakkes vi sikkert fredagen. Vi skal også på omvisning kl 12 ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...