Jump to content

Årets spiller 2006


Ulti

Recommended Posts

Korslundinho's post over:

Jo, Korslund.. man er blandt de bedre i verden om man blir toppscorer i VM.. det må du innse. Men hva du blander Lyon oppi dette, det forstår jeg ingenting av.. "Og se hvor god han er nå", sier du. Okay? Hørt om forskjelling videre utvikling? Tror ikke dette med Baros var et veldig godt eksempel, og uansett så var det nok EM han evt. var toppscorer i, og det er ikke så stort som VM.

 

Taugooneren's post:

Akkurat det med klubb, så forstår jeg hva Korslundinho mener, for hvis han er god nok, så hadde han spilt i en bedre klubb.. det er sikkert det Korslund mener og delvis meg selv faktisk, men det er jeg litt uenig med meg selv i.. for man har [kanskje] noe som heter kone og evt. barn, språk, trivsel "hjemme" osv. som fort kan spille en rolle i klubbskifte.

 

Korslundinho's post under:

Dette er jeg helt enig i.. og jeg vil ha det klart, at jeg ikke er enig med Taugooneren at jeg synes Klose er blandt de 3 beste, han er på en klar topp 10, og kanskje 5, men ikke blandt de 3.. det skal mye til. Ronaldinho, Cannavaro, Henry lyder nok årets kåring.. etter rekkefølge.

OK!

Da må du svare på hva Ronaldinho har gjort bra!

 

Men ok, kanskje Klose er blant de 5 beste, men Ronaldinho kommer ikke over 5.plass

Link to comment
Share on other sites

Da må du svare på hva Ronaldinho har gjort bra!

 

Okay..det skal jeg gjøre.

 

-Han har først laget sitt, som joker, til seier i Champions League, noe som det står respekt av.

-Han herjet på spanske fotballbaner hele forrige sesong, og førte Barca til seriemesterskap i Spansk Primera Divisjon.

-Var vel nær å vinne cupen i Spania også om jeg ikke tar feil.

 

Spillemessig, personlig om Ronaldinho, så er han fantastisk med ballen i beina, og er vel det nærmeste du kommer et sirkus på en fotballbane. Ballkontrollen og teknikken hans er det ingen som gjør etter han i kampsituasjon på det øverste spanske nivået. Det står det respekt av.. nok respekt til at fifa utnevner ham til verdens beste fotballspiller 2006..

 

Så legger jeg til at det virker som det er litt prinsipp også, i å gi Ronaldinho prisen.. Hvorfor det, spør du? Nei, ikke spør meg... spør folka i fifa.. det er de som gjør det.

 

Fikk du svaret du lette etter? :P

 

EDIT:

Leser nå at du skriver at Ronaldinho ikke kommer over 5.plass... haha.. det var komisk! Gi meg lista på de 4 som kommer over ham....

Link to comment
Share on other sites

Da må du svare på hva Ronaldinho har gjort bra!

 

Okay..det skal jeg gjøre.

 

-Han har først laget sitt, som joker, til seier i Champions League, noe som det står respekt av.

-Han herjet på spanske fotballbaner hele forrige sesong, og førte Barca til seriemesterskap i Spansk Primera Divisjon.

-Var vel nær å vinne cupen i Spania også om jeg ikke tar feil.

 

Spillemessig, personlig om Ronaldinho, så er han fantastisk med ballen i beina, og er vel det nærmeste du kommer et sirkus på en fotballbane. Ballkontrollen og teknikken hans er det ingen som gjør etter han i kampsituasjon på det øverste spanske nivået. Det står det respekt av.. nok respekt til at fifa utnevner ham til verdens beste fotballspiller 2006..

 

Så legger jeg til at det virker som det er litt prinsipp også, i å gi Ronaldinho prisen.. Hvorfor det, spør du? Nei, ikke spør meg... spør folka i fifa.. det er de som gjør det.

 

Fikk du svaret du lette etter? :D

 

EDIT:

Leser nå at du skriver at Ronaldinho ikke kommer over 5.plass... haha.. det var komisk! Gi meg lista på de 4 som kommer over ham....

Han var ikke stor i CL finalen og heller ikke i VM, men som du sier at han er god med ballen ibeina det er jeg 100% enig med deg i!

 

Jeg tror Henry, Klose, Cannavaro og Lehmann kan komme foran, men ok, Ronaldinho har kanskje sjanse på 3. men jeg tror ikke han tar gull, pga dårlig VM spill :P

 

Edit:

Ser du skrev at jeg spurte "hvorfor det?"

Jeg lurte på hvorfor du mente det, ikke Fifa :)

Link to comment
Share on other sites

tviler på at Lehmann som keeper kommer foran Ronaldinho. Hadde vært gøy, men er vel usanssynlig. Som keeper skal du gjøre et MEGA inntrykk for å kunne komme foran en artist og offensiv spiller som Ronaldinho, skjer heller ikke at Klose kommer foran.

Har ikke Lehmann gjort et "MEGA" intrykk da?

Senest redningen mot Solskjær!

Og den sinnsyke mot Raul!

Og det er bare noen av flærne titalls!

Det vil jeg kalle Mega ;)

 

Det siste du skrev har jeg sagt hva jeg mener om litt lengre oppe!

Link to comment
Share on other sites

tviler på at Lehmann som keeper kommer foran Ronaldinho. Hadde vært gøy, men er vel usanssynlig. Som keeper skal du gjøre et MEGA inntrykk for å kunne komme foran en artist og offensiv spiller som Ronaldinho, skjer heller ikke at Klose kommer foran.

 

Helt enig.. jeg ser det som uaktuellt at Lehmann, som eneste keeper, kan komme til å komme høyere enn 10. plass, eller noe rundt der.

Greit at han ble årets keeper i Europa og alt det der, men jeg tror ikke at fifa kan sette ham så høyt.

Link to comment
Share on other sites

En spiller jeg syns er blant det ypperste og som var meget god i VM er Cannavaro.En spiller som alltid er god.

Ronaldinho var god i sesongen men var ytterst svak i VM.Det tror jeg gjør at han ikke vinner.

VM's beste spiller var etter min mening Zidane.Han var i en klasse for seg selv.Morsomt hvis han vant.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldinho får nok "Årets spiller i Europa", men det gjenstår å se den 18. des. Personlig håper jeg ikke at han vinner prisen, ikke Zidane heller. Henry har en fair sjanse til å ta hjem prisen, han gjorde et godt VM og en bra sesong i PL. MEN Cannavaro trekker det lengste strået, spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fullstendig enig i at Ronaldinho er verdens beste spiller, men jeg tror ikke at han bli årets spiller i 2006 pga dårlig VM-spill...Det jeg mente når jeg spurte om hva Ronaldinho hadde gjort bra, mente jeg bra nok til å bli det i år.....

 

Håper dere forstår... for jeg synes spillet til Ronaldinho er det fineste og det mest underholdende av alle.

 

Taugooneren

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fullstendig enig i at Ronaldinho er verdens beste spiller, men jeg tror ikke at han bli årets spiller i 2006 pga dårlig VM-spill...Det jeg mente når jeg spurte om hva Ronaldinho hadde gjort bra, mente jeg bra nok til å bli det i år.....

 

Håper dere forstår... for jeg synes spillet til Ronaldinho er det fineste og det mest underholdende av alle.

 

Taugooneren

 

Jeg syns Henry sitt er enda bedre;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Player of the year: Ronaldinho

The young player of the year: Messi

The team of the year: Barcelona

 

Hmmm....Riktig?

Dette var jo Fifas kåring...Vm går under Fifa (Fifa World Cup)

Da skulle vel egentlig ikke Dinho blitt verdens beste i år 2006.

Enig?

Helt enig Dinho skulle ikke vert der, men Henry eller Klose!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...