Jump to content

Bo på King's Cross


Up the Arse

Recommended Posts

Hei

 

Skal over på Arsenal-Liverpool og lurte på å prøve å bo på nytt område i London. Har som oftest holdt til rundt Paddington på turer før (aner egentlig ikke hvorfor).

 

Nå sitter jeg og leter etter hotell og har funnet noen som ser ok ut på king's cross (argyle street). Deler av dette området har vel ikke verdens beste rykte og lurte på om det er noen her på forumet som har bodd i området og kan fortelle hva deres erfaringer er?

 

Up the Arse!

Link to comment
Share on other sites

Har du kanskje sett på Alhambra Hotel? Der har jeg bodd, og det vil jeg anbefale på det varmeste. Det skal jeg absolutt benytte meg av igjen. Meget trivelige mennesker, og en veldig deilig frokost :lol: Jeg er overbevist om at du ikke finner et bedre hotell i den prisklassen i hele London. Hadde overhodet ingen negative opplevelser i nabolaget.

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

Har selv bodd i Kings Cross området, hadde ingen dårlige erfaringer, MEN mine engelske venner fortalte at dette er ett område hvor en skal være litt ekstra obs. Det kan fra tid til annen kan være en og annen episode og deres råd var å være litt ekstra obs, bør kanskje unngå å "ramle" alene i gatene på kveldstid med alt for mange pints innabords! :P

 

Vidar

Link to comment
Share on other sites

Har du kanskje sett på Alhambra Hotel? Der har jeg bodd, og det vil jeg anbefale på det varmeste. Det skal jeg absolutt benytte meg av igjen. Meget trivelige mennesker, og en veldig deilig frokost :P Jeg er overbevist om at du ikke finner et bedre hotell i den prisklassen i hele London. Hadde overhodet ingen negative opplevelser i nabolaget.

 

Har sett på dette ja. Har nå sendt avgårde forespørsel om de har noe ledig for den helgen. Ser ut som noe som funker greit for meg. Så lenge det er en seng og vann på rommet er jeg fornøyd.

 

Takker for svarene!

 

Up the Arse!

Link to comment
Share on other sites

Bodde på Novotel Euston i forbindelse med Bergkamp Testimonial.

Var et veldig bra **** hotell! Det ligger noen kvartaler unna Kings Cross stasjon og kan absolutt anbefales.

Var faktisk et dødsfall like utenfor hotellet på fredagen. En syklist hadde blitt påkjørt av en trailer. Var blomster fra lokale restauranter der på søndagen.

En pizzarestaurant like ved hotellet bør nevnes! Pizzaexpress serverte en fantastisk italiensk pizza, og ølen dems var helt himmelsk. Peroni er navnet på herligheten, så hvis noen vet hvor jeg får tak i det i Norge så si ifra! :P

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

Har selv bodd i Kings Cross området, hadde ingen dårlige erfaringer, MEN mine engelske venner fortalte at dette er ett område hvor en skal være litt ekstra obs. Det kan fra tid til annen kan være en og annen episode og deres råd var å være litt ekstra obs, bør kanskje unngå å "ramle" alene i gatene på kveldstid med alt for mange pints innabords! :)

 

Vidar

Fint at du har noen å ramle sammen med da, Vidar :P

(Enten det er sunndalinger eller andre...)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...