Jump to content

Micah Richards


pacman

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Søren, trodde han var 20, snart 21 :) Har vel spilt noenlunde fast siden han var 18, kjempetalent, som aldri slo helt til, til tross for at han er en av de bedre i Premier League. Hadde god tro på at han skulle bli en av verdens beste, det har han imidlertidig ikke klart, enda.

Link to comment
Share on other sites

Dette er faktisk ikke så usannsynlig, nå som City har signert Jerome Boateng fra Hamburg, kan det være et tegn på at Richards er på vei ut.

 

Krysser fingrene for at det er noe i disse ryktene, for Richards er en spiller jeg gjerne vil se i klubben :P

Link to comment
Share on other sites

Micah Richards, Joe Hart og Joe Cole -> 3 engelskmenn inn, nei du.. DET hadde vært noe :)

 

Jeg har tenkt slik i flere år nå, bare ulike personer som er ofte blitt ryktet til, jeg er red du blir skuffet.

Det har jeg blitt gang på gang. Vi får sikkert bare 1 av de 3, og så handler Wenger inn en ungutt så er han ferdig.

 

Men det hade vert en drøm ja! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tenkt slik i flere år nå, bare ulike personer som er ofte blitt ryktet til, jeg er red du blir skuffet.

Det har jeg blitt gang på gang. Vi får sikkert bare 1 av de 3, og så handler Wenger inn en ungutt så er han ferdig.

 

Men det hade vert en drøm ja! :)

 

Kommer disse tre trenger vi ikke flere forsterkninger..Men drar Fabregas må vi ha en erstatter,jeg går for Gourcuff..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...