Jump to content

Micah Richards


pacman

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Manchester City, unsurprisingly, feature prominently in today's newspapers. The Eastlands club have been linked with sealing deals for Diego and Shay Given, while it is suggested Micah Richards could join Arsenal.

 

Hentet fra SkySports:clockwatch

 

Link

 

Mer her. Tviler sterkt på at prisen stemmer uansett, en så ung spiller med en 4 års kontrakt, samtidig som han er regnet som en av verdens største forsvarstalenter og har spilt for England og i perioder fast på ManC.

 

Kan godt hende City vil selge han, men klarer ikke å se for meg at prisen stemmer.

Link to comment
Share on other sites

Micah Richards er ikke god nok for Arsenal

 

BE

Helt enig. Wenger sa i sommer noe slikt som at "there are a lot of big names out there, who do not perform..."

Tror nok Richards er en spiller som passer i denne kategorien. Grunnen til at Richards ble hauset sånn opp var at han var en 17-18 år gammel stopper som så og si var etablert på City. Han viste potensial. Utviklinga har derimot stagnert, og han er ikke like attraktiv nå lenger...

Link to comment
Share on other sites

Micah Richards er ikke god nok for Arsenal

 

BE

Helt enig. Wenger sa i sommer noe slikt som at "there are a lot of big names out there, who do not perform..."

Tror nok Richards er en spiller som passer i denne kategorien. Grunnen til at Richards ble hauset sånn opp var at han var en 17-18 år gammel stopper som så og si var etablert på City. Han viste potensial. Utviklinga har derimot stagnert, og han er ikke like attraktiv nå lenger...

 

micah er uten tvil god nok for arsenal. de aller fleste her inne skjønner nok at det er større muligheter for å få utvikle seg i en klubb som arsenal enn i city. om de slipper han for 7 mill £, vil det nok være flere enn arsenal som er interesserte. men jeg velger å tro at arsenal er micah sitt førstevalg.

Link to comment
Share on other sites

Ettersom det allerede er opprettet en tråd rundt Richards syns jeg det passer bedre å legge alle rykter i en samlet tråd, selv om det kommer fra the sun osv. Skulle det dukke opp noen useriøse rykter rundt spillere som vi ikke har noen tråd om passer det bra å poste dem i useriøse rykter. Det er i hvert fall mening.

Link to comment
Share on other sites

Ettersom det allerede er opprettet en tråd rundt Richards syns jeg det passer bedre å legge alle rykter i en samlet tråd, selv om det kommer fra the sun osv. Skulle det dukke opp noen useriøse rykter rundt spillere som vi ikke har noen tråd om passer det bra å poste dem i useriøse rykter. Det er i hvert fall mening.

Det beste blir kanskje å ikke publisere det i det hele tatt... :D

Link to comment
Share on other sites

Uavhengig om ryktet er useriøst eller ikke, så er det ingen tvil om at jeg ønsker Micah Richards til Arsenal.

 

Han er stor og sterk, relativt hurtig med tanke på størrelsen, ung og ikke minst engelsk. Han kan bekle både stopperplass og høyre back.

 

Så hvis det ligger noe i ryktene om at man kan få denne spilleren såpass billig, så sier jeg bare løp og kjøp

Link to comment
Share on other sites

Uavhengig om ryktet er useriøst eller ikke, så er det ingen tvil om at jeg ønsker Micah Richards til Arsenal.

 

Han er stor og sterk, relativt hurtig med tanke på størrelsen, ung og ikke minst engelsk. Han kan bekle både stopperplass og høyre back.

 

Så hvis det ligger noe i ryktene om at man kan få denne spilleren såpass billig, så sier jeg bare løp og kjøp

 

Lurer på om vi tenker på samme spiller når du sier dette? Richards er faktisk lavere enn både Touré og Gallas og måler 1,80 på strømpelesten, men han er velsignet med en sinnsyk spenst og fighting spirit som gjør han til en utrolig god hodespiller selv om han ikke er verdens høyeste..

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 26 2009, 07:14 PM) 156154[/snapback]

Uavhengig om ryktet er useriøst eller ikke, så er det ingen tvil om at jeg ønsker Micah Richards til Arsenal.

 

Han er stor og sterk, relativt hurtig med tanke på størrelsen, ung og ikke minst engelsk. Han kan bekle både stopperplass og høyre back.

 

Så hvis det ligger noe i ryktene om at man kan få denne spilleren såpass billig, så sier jeg bare løp og kjøp

 

Lurer på om vi tenker på samme spiller når du sier dette? Richards er faktisk lavere enn både Touré og Gallas og måler 1,80 på strømpelesten, men han er velsignet med en sinnsyk spenst og fighting spirit som gjør han til en utrolig god hodespiller selv om han ikke er verdens høyeste..

 

Vist han er så lav som du sier tror ikke jeg at han er den mannen vi trenger i forsvaret jeg ville likt vist Senderos og Djorou spilte sammen det hadde vært noe tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 26 2009, 07:14 PM) 156154[/snapback]

Uavhengig om ryktet er useriøst eller ikke, så er det ingen tvil om at jeg ønsker Micah Richards til Arsenal.

 

Han er stor og sterk, relativt hurtig med tanke på størrelsen, ung og ikke minst engelsk. Han kan bekle både stopperplass og høyre back.

 

Så hvis det ligger noe i ryktene om at man kan få denne spilleren såpass billig, så sier jeg bare løp og kjøp

 

Lurer på om vi tenker på samme spiller når du sier dette? Richards er faktisk lavere enn både Touré og Gallas og måler 1,80 på strømpelesten, men han er velsignet med en sinnsyk spenst og fighting spirit som gjør han til en utrolig god hodespiller selv om han ikke er verdens høyeste..

 

Hmmm...dette var jeg faktisk ikke klar over. Da er det isåfall øyet som bedrar, for han ser da vitterlig større ut enn både Toure og Gallas.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Arsenal er klar for bli med i kampen om Micah Richards. 90millioner er små penger for en engelsk spiller av hans kaliber. Har hele tiden hatt sansen for Micah, så håper virkelig Wenger legger inn et bud på han.

 

http://www.metro.co.uk/sport/829277-arsena...manchester-city

 

La dette skje!

Jeg har/er en stor beundrer (kun fotballmessig) av Richards, og tror han vil få en meget stor karriere. Har fysikk, tempo/fart, god i duellspillet, og er en spiller som antakelig ikke har et stort nok navn for de nyrike fra Manchester. Et røverkjøp!

 

Kan også spille back, men er best som stopper.

Det gjør ikke noe at han er en Arsenal-supporter heller :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...