Jump to content

Svartebørsbilletter til Emirates


geirangell

Recommended Posts

Heisann....

 

 

Skal over til London lørdag den 14. oktober sammen med to kompiser av meg. Målet med turen er jo selvfølgelig kampen mot Watford på Emirates.

 

Men nå har det seg slik at vi fremdeles ikke har fått tak i kampbilletter.

 

Det jeg da lurte på, er om det er noen her på forumet som har noen erfaring med å skaffe seg billetter til vår nye storstue på svartebørsen?

 

I såfall - hvor er det lurt og starte jakten? Evntuelle salgssteder?

 

Alle gode tips tas imot med åpne armer!!

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg så mye peiling, men jeg vil tippe om du går rundt omkring stadionen vil det sikkert være noen der - men husk å være tidlig ute. Jo kortere tid til kampen, jo dyrere blir billettene!

Eller vent til kampen er startet, da kan du få den til vanlig pris eller kanskje under fast pris ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg så mye peiling, men jeg vil tippe om du går rundt omkring stadionen vil det sikkert være noen der - men husk å være tidlig ute. Jo kortere tid til kampen, jo dyrere blir billettene!

Eller vent til kampen er startet, da kan du få den til vanlig pris eller kanskje under fast pris ;)

 

 

Min erfaring er at svartebørsbilletter gjerne er litt rimeligere i dagene før kamp. På selve kampdagen starter haiened høyt for så å bli rimelig desperate når det nærmer seg kampstart. Hvis du kan pruteteknikken og har en del is i magen så behøver det ikke bli så dyrt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvordan de gjør med red, silver og gold membershipskortene da? Låner dem ut eller?

 

Trur det. Trur nokon også skal ha eit depositum som du får tilbake når du har levert kortet.

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvordan de gjør med red, silver og gold membershipskortene da? Låner dem ut eller?

 

Trur det. Trur nokon også skal ha eit depositum som du får tilbake når du har levert kortet.

 

Sikkert en grei måte det..

 

Uansett, vær forsiktig, kjøpte duplikatbilletter ifjor og ble kastet ut av Highbury. I siste liten fikk vi to plasser øverst på North Bank. Ble fort edru da gitt....

 

Ser du en liten lys som går som han har spist en tønne med speed bør du avslå, han lurte meg for 3000 kroner ifjor.

 

Skal over til Watford kampen jeg også, om du hjelper meg å banke den lille tosken der og allle kameratene hans spanderer jeg en pint på deg...

Link to comment
Share on other sites

Når jeg var over nå, så så jeg mange kiosker (?) som solgte billetter til kampen jeg skulle på. Prisen vet jeg ikke, men tror den var helt grei, billigere enn svart. Kisokene var ikke eid av engelskmenn, men det er ikke sikkert betyr noe som helst. Du kan jo se etter en sånn kiosk. Det ligger en rett ved Bayswater Underground eller Qweens Way Underground (De ligger 500 meter fra hverandre) :D

Link to comment
Share on other sites

Det er så jævla mange søple folk som er red member på arsenal.com som bare skaffer billetter for og selge dem! Det skulle vært ulovelig med svartebørs og selge billetter for en dyrere pris en det man kjøpte for dem :-| :unsure: :D :angry:

 

Red member? Er nok heller sesongkortholdarar.

Link to comment
Share on other sites

Lurer på hvordan de gjør med red, silver og gold membershipskortene da? Låner dem ut eller?

 

Trur det. Trur nokon også skal ha eit depositum som du får tilbake når du har levert kortet.

 

Sikkert en grei måte det..

 

Uansett, vær forsiktig, kjøpte duplikatbilletter ifjor og ble kastet ut av Highbury. I siste liten fikk vi to plasser øverst på North Bank. Ble fort edru da gitt....

 

Ser du en liten lys som går som han har spist en tønne med speed bør du avslå, han lurte meg for 3000 kroner ifjor.

 

Skal over til Watford kampen jeg også, om du hjelper meg å banke den lille tosken der og allle kameratene hans spanderer jeg en pint på deg...

 

Hehe....

 

Du får gi beskjed om du treffer på han, så får vi ta oss en alvorsprat med han!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke planlegge litt mer før man reiser? Prøve å skaffe seg billetter gjennom Arsenal Norway eller selskaper som arrangerer fotballturer. Noen av dem selger jo også kampbilletter uten hotell og fly. Er man heldig kanskje man får billetter på ganske kort varsel også.

 

Det må jo være mer "sikkert" og billigere enn å gamble på svartebørs.

Kan ikke tenkte meg en verre situasjon enn å stå utenfor Emirates, ikke slippe inn med falsk billett og i tillegg være "ribbet" for tusenvis av kroner.. :D

Link to comment
Share on other sites

For det første: Geir du skal bare holde deg hjemme. Smågutter fra Lofoten har ingenting i London å gjøre :D ;) :D

 

For det andre: Støtter innlegget om ticketshop'en ved Bayswater station. Var innom der for noen uker siden og de hadde billetter til Arsenalkampen vi skulle på(Sheffield U) til ca 120 pund. MEN, kjære Geir, om du drar dit så husk på at en del stasjoner på central line ruta(den røde) er stengt ut oktober, så det kan bli litt "pjesk" for å komme seg dit. Har dere ikke billetter er det likevel verdt bryderiet.

 

Ellers så var det nok av touts utenfor Emirates til den kampen og det er sikkert ikke noe mer pågang på Watfordkampen.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Når jeg var over nå, så så jeg mange kiosker (?) som solgte billetter til kampen jeg skulle på. Prisen vet jeg ikke, men tror den var helt grei, billigere enn svart. Kisokene var ikke eid av engelskmenn, men det er ikke sikkert betyr noe som helst. Du kan jo se etter en sånn kiosk. Det ligger en rett ved Bayswater Underground eller Qweens Way Underground (De ligger 500 meter fra hverandre) :D

 

Er det den som ligger vis a vis Qeensway Station?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei

 

Noen som vet om en billett eller to Til Arsenal-Newcatle den 18/11.Jeg har fått tak i 2 billetter men ett vennepar av oss har lyst til og se kampen(han er Arsenal fan).Billettene kan hentes i Oslo eller London .Ellers blir det svartebørsen vi får prøve oss på.Send PM

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...