Jump to content

2006.10.28 Everton H


Andain

Recommended Posts

Arsenal - Everton

Emirates Stadium, Lørdag 28 Oktober, klokken 16:00

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

-

 

Everton:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

Canal+ (N/S/D/F)

2M Maroc National

ART Sport 3

Canal+ Sport (Pol)

Sport TV1

 

TV / Radio streams:

Guangdong (GDTV-Sport)

Guangdong (GDTV-Sport)

Guangdong (GDTV-Sport)

Guangdong (GDTV-Sport)

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Kan ikke vente til denne kampen. Den 28. oktober sitter jeg ringside på Emirates. :D Noen flere som skal over? Tror jeg og fattern kommer til å konsumere noen desiliter med drikke på Gunners pub før kamp.

 

Det gjer eg og. Kor hen har du fått billett? Eg var heldig og klarte å få tak i når kampen gjekk til salgs for red members. Orange quadrant upper, block 99 for meg ;) .

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke vente til denne kampen. Den 28. oktober sitter jeg ringside på Emirates. :D Noen flere som skal over? Tror jeg og fattern kommer til å konsumere noen desiliter med drikke på Gunners pub før kamp.

 

Det gjer eg og. Kor hen har du fått billett? Eg var heldig og klarte å få tak i når kampen gjekk til salgs for red members. Orange quadrant upper, block 99 for meg ;) .

Vi bestilte pakketur gjennom zolong.com. Fikk nettopris der ettersom vi kjenner noen, som kjenner noen...;) Vi får billettene på hotellet, så jeg vet ikke hvor hen jeg og fattern sitter på tribunen. Blir uansett gøy å oppleve 60.000 tilskuere sitte rundt deg å synge! :D

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke vente til denne kampen. Den 28. oktober sitter jeg ringside på Emirates. :D Noen flere som skal over? Tror jeg og fattern kommer til å konsumere noen desiliter med drikke på Gunners pub før kamp.

 

Jeg og en kompis skal også ned og se den kampen. Fikk billetter for red members gjennom arsenal.com. Kanskje vi treffes på Gunners Puben da?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Med unntak av Man U borte er dette den vanskligste kampen hittil i år. vI møter an av PLs beste spisser i Johnson, men han skal møte laget som har sluppet inn færrest mål hittil i år :). Vi har selvtillit i laget og har 5 strake sire. Majeski (eller no sånt) stadium hadde en stor bane som minnet meg om The Grove, noe som betyr at laget vårt klarer å spille på en andre baner enn "lilleputtbanen" på highbury som alle mente var til fordel for oss. Jeg synes derimot at stor bane er til fordel for oss: Motstanderlaget må ligge breder pga bredere bane, noe som gjør at småspillet vårt lettere lar seg gjennomføre. Videre er den en fordel med stor bane fordi vi har en ekstrem løpskapasitet og fart i angrepet vårt, noe som gjør at vi får mange kontringer og får utnyttet bakrommet mye. Det eneste negative jeg kommer på nå om at The Grove er en stor bane, er at en større bane betyr mere løping, noe som i det lange løp kan føre til at spillerne blir fortere slitne. Men på den andre siden får de jo også bedre kondis ;)

 

Men nok snakk om vår nye storstue. Vi har vunnet de 6 siste hjemmekampene mot Everton, og vi har i alle disse kampene scoret minst 2 mål. I ligaen er ubesiret hjemme- 2-2-0 med 8-2 i målforskjell, mens Everton har 1-2-1 borte med 5-4 i målforskjell) borte. Everton har pr. 22. oktober følgende skader: T Hibbert (groin 6 weeks), N Valente (groin 6 days), G Naysmith (knee 2 weeks) og A Pistone (Achilles [no return date]). Vi har fortsatt de samme skadene, og kanskje har vi fått en til i Ade :D

 

Ut i fra statistikk og form skal dette bli en grei seier. Men Everton er i mine øyne sterkere enn de har vært i de siste 6 møtene. Likevel er vi i toppform og begynner å føle oss hjemme på The Grove. God tur til dere som skal se på kampen, jeg tror det kan bli en målrik og spennende kamp der vi trekker det lengste trået og vinner med to mål.

Link to comment
Share on other sites

Evertons kaptein Weir ute med skade

 

Elles demonstrerte Everton god form med å banke Luton 4-0.

 

Kampen visast forøvrig direkte på canal plus.

 

 

vi får bare håpe at han er skadet til rett over helgen da.

 

Weir er en ganske god stopperkjempe og laget svekkes uten han tror eg..

Link to comment
Share on other sites

Laget til denne kampen blir nok ein replika av laget dei to siste kampane. Verken Senderos eller Clichy imponerte nevneverdig mot WBA. Spesielt Clichy sleit så det blir nok benken for begge to viss ikkje verre.

 

Når det gjelder Everton er det tre stk som har imponert meg: Johnson, Lescott og Arteta. Spesielt dei to førstnemnde er strålande fotballspelarar. Likevel skal dette være 3 poeng 'to the Arsenal', men det blir nok den vanskeligaste heimekampen til nå.

Link to comment
Share on other sites

Det er helt obligatorisk å vinne denne kampen også!

 

Regner med at vi starter slik:

 

Lehman

 

Eboue/hoyte - Toure - Djourou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Walcott

Henry

 

Kunne vært arti med Denilson i stedet for gilberto :P Og håper Walcott starter på topp selv om Wenger har sagt at han vil bruke Walcott som Høyere ving de neste sesongene før han blir flyttet opp som spiss.

 

 

6-0 Seier ;)

Link to comment
Share on other sites

vanskelig kamp, everton er gode, å jeg håper de ikke blir undervurdert!!.. håper vi får et tidelig mål,å tror vi vinner 2-1!! ;)

henry og fabregas :) ..

men er redd vi kommer til å stange i muren lenge, å får en i sekken, å at kampen da ender 1-1 etter en sen utligning av arsenal, men tror vi vinner... :P

Link to comment
Share on other sites

Skal over til kampen eg og. Godt mulig meg og gamlingen tar en tur på Gunners pub vi og før kampen. Gleder meg sick til min første kamp på Emirates. Tror det blir en grei seier :)

 

Det er din første post også :-|. Velkommen til det beste fotballforumet dette land har å by på :)

Link to comment
Share on other sites

Berre ein liten halvtime igjen til avreise. Sterk vind her på Vestlandet i dag. Får ikkje håpe det får noko å sei for reisa mi.

 

Ser fram til i morgon. Tenker det blir The Rocket på Holloway Road før og etter kampen. Cheerio!

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at det blir ein ny 7-0 seier, men seier trur eg på.. tipper 4-1 med Henry hat-trick, og 1 mål av Fabregas. Laget trur eg blir:

 

Henry - v.Persie

Rosicky - Fabregas - Gilberto - Hleb

Gallas - Djorou - Toure - Hoyte

Lehmann

 

God tur til alle som reiser nedover!!!

Link to comment
Share on other sites

OVerrasket hvis ikkje dette bli laget.

jens

 

Hoyte Kolo DJ Gallas

 

Hleb Silva Cesc Rosicky

 

Persie Henry

almunia, senderos, walcott, aliadiere, song

 

Kan bli en meget vanskelig kamp.

Og vi må for all del ikkje la everton score først, da tror jeg vi kan slite med å få en seier.

Men hvis vi får en tidelig ledelse tror jeg fort vi vinner ganske komfortabelt. Hadde vært veldig morsomt og Ali kom innpå de siste 20 eller noe.. og om han hadde puttet et. Det er nå han har sjansen..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...