Jump to content

Blir Arsenal kjøpt opp?


ted_uh

Recommended Posts

Dette her er ikke Musikk i mine ører. Jeg blir rett og slett irritert på disse "rike" mennene som skal komme til England og ødelegge fotballen. Se Roman, han kommer inn i Chelsea. Kjøper en haug med store spillere og setter opp bilett prisen til det dobbelte for da tjener han mer. Han skifter Crest for att han skal ha ett som passer han.Det vi ser her er att Roman har ødelagt VELDIG mye av sjelen i Chelsea. Hva er det neste som skjer i Chelsea, navnet blir bytte til Chelski og stadion til ROMANO stadion.

 

I ligaen så er det bare ett lag som vinner om de ikke ødelegger krafitg for seg selv. Og dette har gjort att interessen har dalt for Engelsk fotball. Og det er mer negativt enn att Chelsea har mista sjelen. Vi ser i Norge, her har vi midtveis i sessongen 4-5-6 lag som kan vinne serien enda vi bare har 14 lag. Og vi ser interessen blir bare høyere og høyere. Men i norge også så har vi noen som kjøper seg opp i klubber og spytter inne penger, men dette er på en sunn måte, og det er flere lag som folk har kjøpt opp.

 

Til oppkjøping av Arsenal. Det som da kan skje er att Wenger får sparken eller att han gir seg pga att han blir utsatt for ett press til å kjøpe spillere som han ikke vil. Vi kommer til å få nytt crest og spillestieln vil forandre seg. Vi har en styresjef som drar til Barcelona og prøver å kjøpe Ronaldinho, Deco , Eto`o osv vær sommer. Og vis det ikke går så sier han i pressen att "jeg skal hente Ronaldinho, Deco, Eto`o." Dette er ikke noe morsomt, når han da driver med sånn krigføring som Real Madrid.

 

NEI til att Arsenal blir kjøpt opp.

Link to comment
Share on other sites

Om vi blir kjøpt opp av sånne russiske miliarderer, og blir et nytt chelsea så graver jeg meg ned og kommer ikke opp før dem har skutt seg selv... håper inderlig ikke at dette skjer!!! FUCK RUSSERE :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke legge denne tråden død snart?

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...plc+-+Statement

 

Fordi dette er rykter.

 

Og selv om Arsenal avkrefter dette på arsenal.com nå, så betyr ikke det at ikke dette kan bli ett faktum en gang i fremtiden. La de som har lyst til å diskutere dette temaet få lov til det. Det er ingen som tvinger deg til å lese tråden :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke legge denne tråden død snart?

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...plc+-+Statement

 

Fordi dette er rykter.

 

Og selv om Arsenal avkrefter dette på arsenal.com nå, så betyr ikke det at ikke dette kan bli ett faktum en gang i fremtiden. La de som har lyst til å diskutere dette temaet få lov til det. Det er ingen som tvinger deg til å lese tråden :huh:

 

Joda, for all del. De som ønsker å diskutere rykter som "kan" skje i fremtiden, men som ikke er NOEN realitet nå skal få lov til å gjøre det.

Det er MYE som "kan" skje i fremtiden, så det kan bli mange artige diskusjoner på forumet fremover :P

 

Jeg skal gjøre som Kim sier, og ikke lese på denne tråden så lenge det ikke finnes et ord av sannhet i dette ryktet.

Link to comment
Share on other sites

nå har allerede eieren til chelsea ødelagt den engelske ligaen,så jeg vil

ikke at arsenal blir kjøpt opp heller så han ødelegger den.

 

Arsenal og Chelsea spiller i samme liga.

 

Det er ikke slik at om vi blir kjøpt opp så blir vi som Chelsea. Til opplysning kan jeg nevne at vi har eiere idag også. Jeg er ikke bekymret og tror ikke et sekund på at vi blir kjøpt opp med det første heller

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...