Jump to content

Norge - Ungarn


Eboue

Recommended Posts

Fanken; nå savner jeg et-eller-annet-87 her på forumet! :D

Vi har vel en Magnus87...?

 

Godt å endelig kunne kose seg med Norsk landslagsfotball, selv om

jeg tviler på at så mange andre lag er like gavmilde som Ungarn i går!

På den annen side var ikke Norge truet på noe tidspunkt. Kanskje vi

nå kan håpe på kvalifisering til et mesterskap igjen?! Det er vel litt

tidlig å konludere, men med 3 poeng mot Moldova ser det jo lyst ut

enn så lenge iaf.

Link to comment
Share on other sites

Fanken; nå savner jeg et-eller-annet-87 her på forumet! :(

 

You talking to me? :)

 

Jeg må si at jeg ble imponert over arbeidsmoral i laget. Det høye presset fungerte veldig godt og det ser ut som at vi har fått en høyre midtbanespiller som i alle fall klarer noe. Å score 4 mål på ortebane er en alltid en sterk prestasjon - så lenge man ikke spiller mot San Marino eller lignende lilleputtstater. Men jeg synes det er latterlig norske medier jubler som at vi har vunnet VM. Vi fikk 3 fillemål. Gamstens mål, derimot er det ingenting å utsette på - bare rambekks kråkestup noen sekunder tidligere ;). Nå håper jeg at kampen gav oss selvtillit foran Moldovakampen. Det har skjedd flere ganger at vi har gjort en god kamp på bortebane, for så å komme ned på jorda igjen etter en dårlig forestilling hjemme. I denne kampen kommer det til å være en helt annen kamp. Moldova kommer til å legge seg bakpå og kommer til å satse på kontringer. Det er viktig at Norge ikke kommer i fella vårt eget kjære Arsenal-laget ofte gjør: Har skytevegring. Norge er ikke gode nok til å tråkle seg gjennom et tettpakket forsvar så vi er nødt til å skyte mye, satse på kontringer (selv om det ikke kommer til å bli så mange muligheter tror jeg) og dødballer. Det å få inn Frode Johnsen er et bra trekk med tanke på hans enorme hodestyrke og Gamstens til tider geniale venstrefot. Heia Norge!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...