Jump to content

Denílson Pereira Neves


Dr. Phil

Recommended Posts

Denílson

 

gun__1295620710_player_denilson.jpg

 

Fullt navn: Denílson Pereira Neves

Kallenavn: The Brazilian Prince

Nasjonalitet: Brasiliansk

Født: 16.Februar 1988

Fødested: São Paulo, Brasil

Posisjon: Midtbanespiller sentral

Høyde: 178 cm

Overgang: 31. Augusti, 2006 fra São Paulo

Arsenal-debut: 24.10.2006 West Bromwich Albion(Ligacup)

Klubber:

2005–2006 São Paulo

2006– Arsenal

2011-2012 São Paulo(Lån)

 

Ungdomsklubber:

1998-2005 São Paulo

 

redigert 04.09.11, av moderator

 

Endrigene er laget av Wojciech53

 

 

 

joueur.jpg

 

I følge flere kilder (bl.a Arsenal-Mania) har Arsenal også signert Denílson fra Sao Paulo for £4m. En atten år gammel vingback/defensiv midtbanespiller og kaptein på Brasils U19-landslag.

 

Litt mer info om ham her - Wikipedia

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Hørte dette. Skal visst ha vært kaptein på brasils u21 lag og storspilt. Spennende spiller og Wenger pleier alltid å ta de rette kjøpene

 

Brasil U19.

 

Veldig spennende signering, dersom dette stemmer. Ser for meg at han kan bli en virkelig stor spiller under vingene til Wenger :)

Link to comment
Share on other sites

 

Nydelig, nydelig! Gleder meg til å se han i ligacupen :)

Link to comment
Share on other sites

Oversatt med Babelfish (Portugisisk->Engelsk):

 

"For reserve, SPFC gains the double of the price of Lugano For Luciano Borges The São Paulo is negotiating and can close in the next hours venda to the projection Denílson, 18 years, for the Armory of England. The entrepreneur Dick Law, representative of the English club in the South America, offered to US 6 million for the purchase of the athlete. Denílson is player of the Brazilian election of base and, even so either treated as great promise, still it did not firm itself in the São Paulo. To register in the cash register of the tricolor: for venda of Lugano for the Fenerbahce of Turkey, the club was with about US 3 million, half of the value that can collect with Denílson."

 

the Armory of England er naturligvis Arsenal - syns det var verdt å spare på den :)

Link to comment
Share on other sites

Oversatt med Babelfish (Portugisisk->Engelsk):

 

"For reserve, SPFC gains the double of the price of Lugano For Luciano Borges The São Paulo is negotiating and can close in the next hours venda to the projection Denílson, 18 years, for the Armory of England. The entrepreneur Dick Law, representative of the English club in the South America, offered to US 6 million for the purchase of the athlete. Denílson is player of the Brazilian election of base and, even so either treated as great promise, still it did not firm itself in the São Paulo. To register in the cash register of the tricolor: for venda of Lugano for the Fenerbahce of Turkey, the club was with about US 3 million, half of the value that can collect with Denílson."

 

the Armory of England er naturligvis Arsenal - syns det var verdt å spare på den :)

 

Gallas og Baptista er ofentliggjort på Arsenal.com. Hva med denne gutten? Og hva med den japanske pjokken? Tull-ball?

Link to comment
Share on other sites

leste at han var klar for arsenal på tribalfootball.com i morres, men etter jeg kom hjem fra jobb har jeg letet og letet på nettet om dette og finner ingenting.. av om det på mer seriøse nettsteder..

 

hadde hvert veldig spennende hvis det var sant, men innstiller meg på at det er piss så slipper jeg og bli skuffet hvis ikke...

Link to comment
Share on other sites

Sant nok, men når Alexandre Song får arbeidstillatelse på bakgrunn av å være et 'special talent', så burde Denilson også få det..

 

Joda, regner nok med at dette går i orden, men jeg velger uansett å vente til det er 100% klart før jeg feirer overgangen :)

Link to comment
Share on other sites

Skal bli morro å se denne spilleren.

Ser ganske liten ut, men man trenger ikkje å være stor får å lykkes i PL(cesc)..

 

Kansjer erstatter for Gilberto på langsikt.

 

Og når Wenger bruker ca 50 mill på denne lovende spilleren, ja då har e trua på at han kan bli noe stort.

Link to comment
Share on other sites

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...nal/5307504.stm

 

BBC skriver at Wenger trolig vil leie ut Denilson til en mindre klubb for å få erfaring. Og det skjer sikkert ganske kjapt.

 

Så det spørs vel om vi må vente en stund før vi får se han spille i Arsenal-drakta.

Link to comment
Share on other sites

Fra Saopaulo.net

 

Totalsummen er forøvrig $6.5m.

Sao Paulo får $3.6m med en gang, Denilson selv får $900.000. De siste $2m er avhengig av prestasjoner, uavhengig om dette skjer i en Arsenal-trøye eller i den eventuelle klubben har blir utlånt til.

 

Arsenal må altså betale omkring $4.5m med en gang, eller omkring £2.5m - ingen avskrekkende sum.

Link to comment
Share on other sites

Fra Saopaulo.net

 

Totalsummen er forøvrig $6.5m.

Sao Paulo får $3.6m med en gang, Denilson selv får $900.000. De siste $2m er avhengig av prestasjoner, uavhengig om dette skjer i en Arsenal-trøye eller i den eventuelle klubben har blir utlånt til.

 

Arsenal må altså betale omkring $4.5m med en gang, eller omkring £2.5m - ingen avskrekkende sum.

 

Slett ikke. Virker som en spennende spiller som kan være med å fylle et rom på banen vi er utsatte på. Om han blir utleid med det første blir også spennende å se. Håper i så tilfelle at det blir i en utfordrende liga i Europa.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...