Jump to content

2006.09.26 FC Porto H


Andain

Recommended Posts

Arsenal - FC Porto

Emirates Stadium, Tirsdag 26 September, klokken 20:45

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

-

 

FC Porto:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

ART Sport 3

B92 TV

Canal+ Spania

CT2

ITV 4

Mediaset Premium 4

NED 3

NTV+ Sport On-Line

Premiere Sport Portal

SKY Calcio 9

Sport TV1

SuperSport3 Nova

SuperSport3 SA

SuperSport8 SA

Viasat Sport 1 (Sverige)

 

TV / Radio streams:

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Dette er en veldig viktig kamp. Jeg velger foreløpig å tro at Porto blir vår største utfordrer til gruppeseieren, derfor er det ytterst avgjørende at vi tar dem på eget gress.

 

Men Porto har vist at de er nærmest uslåelige i hjemlig serie, de vant jo med 10 poengs margin forrige sesong. De har jo også vist seg sterke i Europa, men da med en bedre manager.

 

Den 26. skal jeg sitte klistra! :)

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kampen i og med at jeg skal til London å se kampen live,

det er en kamp vi må vinne. Håper vi skal ta full pott i gruppespillet, selv om vi ikke har gjort det før, ser jeg dette som en gylden mulighet..

 

Gleder meg til å høre stemninga på the grove, den er nok mye større nå en den har vært på Highbury. Så blir gøy med en ny tur og vi må vinne!!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kampen i og med at jeg skal til London å se kampen live,

det er en kamp vi må vinne. Håper vi skal ta full pott i gruppespillet, selv om vi ikke har gjort det før, ser jeg dette som en gylden mulighet..

 

Gleder meg til å høre stemninga på the grove, den er nok mye større nå en den har vært på Highbury. Så blir gøy med en ny tur og vi må vinne!!

 

Jeg skal også dit å se kampen. :ph34r:

 

Men vi må jo nesten vente å se om det blir Porto som motstander. :)

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...firm+ban+threat

Link to comment
Share on other sites

Det høres litt formelt ut, men Fifa har jo vist at de trekker ut sånne eksempler av og til.

 

Men sånn jeg forstod artikkelen, så vil ikke Porto bli erstattet med et annet lag dersom de skulle bli nektet å spille internasjonale turneringer. Dvs. at det ikke blir kamp.

 

Men no worries, Porto får nok til slutt lov til å spille, og de skal få smake gress på the Grove!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vi har jo funnet formen nå, så her tror jeg det blir seier. :lol:

 

 

Ganske irriterende at denne kampen ikke blir vist :)

Blir den ikke vist på ATVO eller TV3?

 

TV3 viser kampen i opptak, etter å ha vist scumchester sef... Vet ikke om noen av de andre viasat kanalene sender kampen direkte. Har prøvd å sjekke, men enten er det andre kamper (scum, FCK) eller så står det at programmet bestemmes senere. Når er det? Kampen skal spilles i morgen!! På tide å få ut fingern!

 

edit : Arsenal-Porto: Viasat Sport 1 Sverige.

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo funnet formen nå, så her tror jeg det blir seier. :lol:

 

 

Ganske irriterende at denne kampen ikke blir vist :)

Blir den ikke vist på ATVO eller TV3?

 

TV3 viser kampen i opptak, etter å ha vist scumchester sef... Vet ikke om noen av de andre viasat kanalene sender kampen direkte. Har prøvd å sjekke, men enten er det andre kamper (scum, FCK) eller så står det at programmet bestemmes senere. Når er det? Kampen skal spilles i morgen!! På tide å få ut fingern!

 

edit : Arsenal-Porto: Viasat Sport 1 Sverige.

Hvis du har Viasat Gull er det ikke en Championsleague-kamp som ikke vises

Link to comment
Share on other sites

Blir nok en hard kamp.

Men jeg tror Hamburg er en vanskeliger motstander enn Porto.

Så er vi jo inni i en god form nå, så allt ligger vell til rette med seier her.. Og det hjelper at Porto er et lag som ikkje "nekter å spille forball".

 

tror dette blir laget:

Jens

 

Eboue Toure Djorou Gallas

 

Hleb Silva Cesc Rosivky

 

van Persie Henry

 

Almunia, Hoyte, Flamini, Baptista, Adebayor, Walcott, Ljungberg

Link to comment
Share on other sites

blir nok streams på oss ja:

http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm

 

Over til kampen. Porto er et totalt overrata lag som vi skal vinne mot hjemme. I denne kampen er jeg sikker påat de mindre fysiske spillere våre kommer til å stråle: Fabregas, Hleb og Rosicky. Udyret vårt er den eneste av de nye som ikke har putta enda - jeg tror dette er dagen hans der han får mye spilletid og inffrir forventniingene ;)

 

Lagetoppstillingen bryr jeg meg ikke så mye om så lenge vi vinner uten å slite oss så mye ut. Jeg synes at de spillerne som vanligvis ikke spiller så mye --> Baptista, Walcott og Ade skal få prøve seg. Rosicky synes jeg også skal få mer tid til å spille seg inn - selv om han har tilpasset seg veldig bra allerede til tross for at han ikke er spesielt fysisk og ikke er vant med tempoet. Jeg ønsker å se RvP på høyre hvis Porto legger seg bakpå.

Link to comment
Share on other sites

Tipper dette blir laget:

 

Lehmann

 

Eboue Toure Djourou Gallas

 

Ljungberg Cesc Gilberto Rosicky

 

Ade Henry

 

Håper egentlig at v. Persie spiller, men tipper at Wenger velger Adebayor

 

Hadde likt å sett Baptista på topp sammen med Henry, hadde vært en spennende duo!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...