Jump to content

2006.09.13 Hamburg B


Andain

Recommended Posts

Hamburg - Arsenal

AOL - Arena, Onsdag 13 September, klokken 20:45

 

Lagoppstilling:

Hamburg:

-

 

Arsenal:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

Premiere Sport Portal

SKY Sports Interactive

SKY Sports Xtra (UK)

Viasat Sport 3

 

TV / Radio streams:

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

I denne kampen tror jeg og håper jeg at det endelig løsner for vårt mannskap. hamburg er hjemme, og de kommer derfor ikke til å legge seg så mye bakpå som andre motstandere har gjort mot oss tidligere i år. Hamburg har uavgjort i alle sine 3 første kamper - alle mot motstandere som man kan sammenligne med motstanderne vi har møtt i våre 3 første kamper. Uansett skal denne kampen vinne for at vi får selvtilliten vår tilbake, og det er særlig viktig med tanke på kampen som kommer 3 dager senere: Man U borte!

 

Jeg vil at de som skal spille mot Man U skal få øvd på samspillet sitt i denne kampen. Ønsker dette laget fra start:

 

Lehmann

Eboue Djourou Toure Gallas

Ljungberg Fabregas Gilberto Rosicky

Baptista Henry

 

Hvis vi ligger under vil jeg ha inn RvP på høyrevingen istedenfor Ljungen, mens jeg vil ha Walcott inn for Rosicky eller Fabregas og Rosicky går inn i midten.

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen vil eg sjå Fabregas bli kvilt. Sett heller Rosicky sentralt i denne. Synes han hadde eit veldig bra innhopp i går, og var vår beste den siste halvtimen. Resten av laget bør bli slikt:

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djourou - Gallas

 

Hleb - Gilberto - Rosicky - Ljungberg

 

van Persie - Henry

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i at det kunne være gunstig for vår største kommende stjerne, Cesc, å hvile i denne kampen. Syntes han virket sliten sist mot Boro. Vi er i en situasjon, som vi var i også i fjor, hvor selvtillitten ikke er der den skal være. Vi trenger noen gode resultater for å få denne på plass. Derfor syntes jeg vi skal spille med de mer rutinerte spillerne et par kamper. Spillere som ikke lar seg stresse i så stor grad av at vi ikke får det helt til som vi ønsker.

Skulle gjerne sett Gallas i midten med Toure. Og Flamini på kantene. Tror dette ville gitt en stor ro bak. Ellers er jeg enig med #11 RvP i valg av midtbane. Og jeg er enig med Magnus87 når det gjelder de to helt der framme.

La Fabregas og van Persie hvile fra start. Det kan være godt for de å komme inn som innbyttere og bra for laget.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen er vi absolutt ikke sikret å vinne.. det er en viktig bortekamp, første kampen i CL for oss i år, men vi kan ikke spille med bla. Henry og Cesc etter min mening, ettersom vi skal ha ManU bare noen dager etterpå. Tror vi kommer til å slite jeg.. Hamburg er ikke noe drittlag.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen er vi absolutt ikke sikret å vinne.. det er en viktig bortekamp, første kampen i CL for oss i år, men vi kan ikke spille med bla. Henry og Cesc etter min mening, ettersom vi skal ha ManU bare noen dager etterpå. Tror vi kommer til å slite jeg.. Hamburg er ikke noe drittlag.

 

Enig... Hamburg er absolutt ett topplag i bundesliga som man skal passe seg for... men vi har vel en 60-40 prosent sjanse på å vinne??? :huh: tror på det jeg

Link to comment
Share on other sites

Spare spillere i denne kampen? For noe tull. Spillerne må tåle å spille midtukekamper så tidlig i sesongen. Dessuten, siden formen er så dårlig er vi nødt til å la nøkkelspillerne få spille seg i form. Champions League passer perfekt nå. Vi trenger et brudd i den hjemlige "rytmen".

 

United spiller samtidig som oss, og de hviler garantert ikke Giggs, Ronaldo, Rooney etc. Spillerne skal tåle å spille denne kampen, uten at det går ut over kampen på søndag. Tror vi overbeviser i denne kampen, og tar med oss dette til Manchester til helga :huh:

Link to comment
Share on other sites

Vi har slitt så langt, men skulle ikke forundre meg om vi neste mandag sitter her og kan se tilbake på seier både mot Hamburg og United. Er nesten litt typisk for et lag som sliter, som plutselig vinner noen knalltøffe kamper og får snudd den dårlige trenden igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rimelig sikker på at Wenger gjør forandringer til denne kampen. Ikke fordi vi skal hvile spillere men fordi det er tvingende nødvendig. At laget ikke makter å score samtidig som vi slipper inn unødvendige baklengs er noe ledelsen må gjøre noe med.

 

Personlig håper jeg Flamini tar plass på venstre backen og at Gallas blir skjøvet inn i midforsvaret på bekosting av Djourou. Rosicky vil nok også starte kampen og jeg holder en knapp på at han erstatter Ljungberg som jeg synes hadde en "tung" kamp på lørdag.

 

Da får vi følgende lag:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Flamini

Hleb - Gilberto - Fabregas- Rosicky

Henry - Van Persie

 

... og 3-0 til Arsenal :huh: litt på grunn av at vi møter ett lag som ikke beholder 9 spillere innenfor egen 16 meter i hele kampen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det blir en hard kamp men tipper at Wenger gjør de forandringene som trengs og at vi dermed vinner kampen. Blir noe helt anna for gutta våre å slippe å spille mot 9 mann iforsvar, opg at man kan bruke det hurtige spillet og kontringene våre igjen.

 

Håper på en massiv forandring på lagoppstillinga.

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djourou - Gallas

V.Persie - Gilberto - Hleb - Rosicky

Baptista - Henry

Link to comment
Share on other sites

føler dette blir uavgjort.. Dette er en typisk uangjort kamp. Dette laget er som alle tyske lag sterke defensivt, tross at de har mistet van Buyten og Boularouz. Svekket er de ihvertfall, men fortsatt gode. De har et par matchvinnere i de Jong, van der Vaart osv. Er litt redd for at vi ikke vinner denne kampen as. Tipset: 1-1.. desverre

Link to comment
Share on other sites

Vi er da favoritter mot Hamburg er ikke så go i år som i fjor, de

har mista de 2 beste spilleren sine, Rosicky burde starta kampen sinden han har så mange år bak seg i Tyskland tipper vi vinner 2-1 :P

Leser du noen gang over det du skriver før du poster?

 

 

Nå ser jeg ikke helt nødvendigheten med å mobbe våre medgoonere, men jeg må nesten si meg enig; et punktum av og til hadde ikke skadet, ikke en korrekturlesning heller.

 

Mot Hamburg håper jeg det løsner, selv om kampen har alle forutsetninger for å bli jevn. Blir dette en reprise av fjoråret i forholdet Premier League - Champions Leaugue?

 

Hope not.

 

Giv`em hell, boys!

Link to comment
Share on other sites

Enig i at det blir tre poeng i morgen, men det kan bli jevnt... De har jo Van Buyten, etter min mening en av europas beste midtstoppere og Mahadavikhia på midtbanen... Vi tar nok tre poeng, mitt tips: 2-0 (henry baptista)

Link to comment
Share on other sites

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...s+Hamburg+clash

 

au da...Henry spiller ikke....dette var en "major blow" :huh:

 

Håper Wenger satser på Baptista/Van Persie på topp selv om jeg tror han kjører fjorårets taktikk med 4-5-1 og kanskje Adebayor eller Van Persie alene på topp.

 

Syns Rosicky bør spille fra start ihvertfall. Vi trenger løpene hans på midten.

 

Tipper det blir 1-1.

Link to comment
Share on other sites

Troppen til kampen:

 

Jens Lehmann

Manuel Almunia

William Gallas

Kolo Toure

Johan Djourou

Emmanuel Eboue

Justin Hoyte

Cesc Fabregas

Alex Song

Freddie Ljungberg

Gilberto

Mathieu Flamini

Alexander Hleb

Julio Baptista

Theo Walcott

Tomas Rosicky

Robin van Persie

Emmanuel Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kampen tipper på en 2-0 seier, Og at Baptista, Fabregas, Walcott, og Rosicky starter på midtbanen og at Eboue, Toure, Gallas, og Flamini bak og Ade og Rvp på topp, altså slik:

----------Lehmann---------------

Eboue---Toure---Gallas----Flamini

Walcott----Fab--Baptista---Rosicky

----------RvP-------Ade--------

Link to comment
Share on other sites

Hamburg - Arsenal

AOL - Arena, Onsdag 13 September, klokken 20:45

 

Lagoppstilling:

Hamburg:

-

 

Arsenal:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

Premiere Sport Portal

SKY Sports Interactive

SKY Sports Xtra (UK)

Viasat Sport 3

 

TV / Radio streams:

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

 

Hvilken av disse streamsene viser kampen???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...