Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Fikk i sted et virus/trojaner som het Security Toolbar. Visstnok et meget farlig virus som kan stjele massevis med informasjon fra din PC og hacke den osv. I tillegg kommer dette programmet opp med falske virus-beskjeder, samt at den endrer hjemmesiden din i IE til en falsk "virusprogramside". Når du surfer på internett kommer det også masse pop-ups osv. Alt i alt MEGET irriterende og visstnok meget farlig.

 

Googlet dermed opp "Security Toolbar" og fant den informasjonen som skrevet over. I tillegg fikk jeg masse tips om hvordan å fjerne det, men på en ganske tungvint måte. På nok en tilfeldig nettside fant jeg et gratis program som fjernet dette med en gang. het det. Lastet det ned (gratis versjonen av programmet), installerte det og scannet dataen med dette programmet. Ikke nok med at jeg fikk fjernet det jeg skulle, men i samme slengen fjernet den ca 1000 andre "farligheter" for min datamaskin, noe som slo veldig positivt ut. Daten min går nå MYE raskere. Anbefales!!!!

 

It saved my day!!!

 

Tusen takk for hjelpa Imers. Jeg og resten av klassen min har virusfri data nå! SuperAntiSpyware annbefales på det sterkeste!!!

Link to comment
Share on other sites

Nettavisen slår til med enda en fin og forståelig overskrift på "god norsk":

 

Bentley-farvel til Gamsten

 

Det er så mye galt med overskriftskulturen i Norge at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.. En bindestrek rettferdiggjør det meste. Og det er ikke først og fremst Blackburn Bentley forlater, nei det er Gamsten..

Link to comment
Share on other sites

Nettavisen slår til med enda en fin og forståelig overskrift på "god norsk":

 

Bentley-farvel til Gamsten

 

Det er så mye galt med overskriftskulturen i Norge at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.. En bindestrek rettferdiggjør det meste. Og det er ikke først og fremst Blackburn Bentley forlater, nei det er Gamsten..

De som var et så søtt par ...

Link to comment
Share on other sites

Nettavisen slår til med enda en fin og forståelig overskrift på "god norsk":

 

Bentley-farvel til Gamsten

 

Det er så mye galt med overskriftskulturen i Norge at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.. En bindestrek rettferdiggjør det meste. Og det er ikke først og fremst Blackburn Bentley forlater, nei det er Gamsten..

De som var et så søtt par ...

 

Dessuten så heter han GAMST'N, ikke "Gamsten"!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Fikk i sted et virus/trojaner som het Security Toolbar. Visstnok et meget farlig virus som kan stjele massevis med informasjon fra din PC og hacke den osv. I tillegg kommer dette programmet opp med falske virus-beskjeder, samt at den endrer hjemmesiden din i IE til en falsk "virusprogramside". Når du surfer på internett kommer det også masse pop-ups osv. Alt i alt MEGET irriterende og visstnok meget farlig.

 

Googlet dermed opp "Security Toolbar" og fant den informasjonen som skrevet over. I tillegg fikk jeg masse tips om hvordan å fjerne det, men på en ganske tungvint måte. På nok en tilfeldig nettside fant jeg et gratis program som fjernet dette med en gang. SuperAntiSpyware het det. Lastet det ned (gratis versjonen av programmet), installerte det og scannet dataen med dette programmet. Ikke nok med at jeg fikk fjernet det jeg skulle, men i samme slengen fjernet den ca 1000 andre "farligheter" for min datamaskin, noe som slo veldig positivt ut. Daten min går nå MYE raskere. Anbefales!!!!

 

It saved my day!!!

Jeg lastet det ned nå ikke blitt ferdig med søket. Ambefaler to andre virus programmer Spybot og Ad Aware.

Jeg setter som dere sikkert har merket sikkerheten på dataen veldig høyt. Vis dere vil laste ned Spybot eller Ad Aware kan dere bare søke på google så finner dere det. :P

 

Edit

Er vel egentlig reklame fjernere og ikke virus program men ambefales uannsett. Fins både betalings og gratis versjon av begge. Betalings versjonen er bedre men jeg har bare gratis versjonene. Dere må oppdatere de minst en gang i uken.

Link to comment
Share on other sites

Hei...

 

Jeg har kjøpt tastatur til bærbaren min, men probleme er at det er en slik "grøn tilkoblingsdings" og ikke usb... Noen som vet om jeg eventuelt kan få kjøpt en overgang eller noe lignende på nett? :lol:

Noen som kan hjelpe meg? :huh: :P

Link to comment
Share on other sites

Hei...

 

Jeg har kjøpt tastatur til bærbaren min, men probleme er at det er en slik "grøn tilkoblingsdings" og ikke usb... Noen som vet om jeg eventuelt kan få kjøpt en overgang eller noe lignende på nett? :lol:

Noen som kan hjelpe meg? :huh: :P

 

http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=94373

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=%23131590

 

Noe sånt du tenker på?

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 26 2008, 06:32 PM) 133896[/snapback]

Hei...

 

Jeg har kjøpt tastatur til bærbaren min, men probleme er at det er en slik "grøn tilkoblingsdings" og ikke usb... Noen som vet om jeg eventuelt kan få kjøpt en overgang eller noe lignende på nett? :lol:

Noen som kan hjelpe meg? :huh: :P

 

http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=94373

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=%23131590

 

Noe sånt du tenker på?

Der ja, Takker B)

Link to comment
Share on other sites

Lurer svært på en ting.

 

Hvorfor er kamervinkelen i kamper alltid slik at man ikke ser 4. dommer og innbytterbenk? Altså, hvorfor er kameraet som sender hovedbildet aldri plassert på "andre siden"?

 

Det hadde vært interessant og sett trenerteam, oppvarming og slik hele tiden :D

Link to comment
Share on other sites

Lurer svært på en ting.

 

Hvorfor er kamervinkelen i kamper alltid slik at man ikke ser 4. dommer og innbytterbenk? Altså, hvorfor er kameraet som sender hovedbildet aldri plassert på "andre siden"?

 

Det hadde vært interessant og sett trenerteam, oppvarming og slik hele tiden :D

 

Jeg tipper:

Stadionet er bygget slik at presse og spiller inngangene er på samme side av praktiske årsaker.

MAO sitter kommentatorene på samme side som lagbenkene. Det ville vært rart om vi så speilvendt av hva de snakket om.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Lurer svært på en ting.

 

Hvorfor er kamervinkelen i kamper alltid slik at man ikke ser 4. dommer og innbytterbenk? Altså, hvorfor er kameraet som sender hovedbildet aldri plassert på "andre siden"?

 

Det hadde vært interessant og sett trenerteam, oppvarming og slik hele tiden :D

 

Jeg tipper:

Stadionet er bygget slik at presse og spiller inngangene er på samme side av praktiske årsaker.

MAO sitter kommentatorene på samme side som lagbenkene. Det ville vært rart om vi så speilvendt av hva de snakket om.

 

BE

 

Ja, det var ikke en dum idé. Det er kanskje derfor, ja :)

 

Takker for svar.

Link to comment
Share on other sites

Da kom jeg inn på Studiespesialisering her i Alta. Var 1. valget mitt så kan vel ikke klage på det.

Orket ikke idrett pga altfor lite fokus på fotball, jogging hver morgen og ikke minst lengere skoledager.. :D

 

Hva kom dere inn på? Fikk dere førstevalget?

Link to comment
Share on other sites

Fikk en tekstmelding på mobilen. www.vigo.no, men du behøver brukernavn og passord, som du vil få med i tekstmeldingen. :D

 

Kjipern når du som meg.. ikke får åpnet meldingene på mobilen pga en feil ;/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...