Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Making History :D

Fra vg.no/live fra kampen mellom Chelsea og Liverpool

 

* Vi begynner med noe så sjeldent som en skade på en dommer på Stamford Bridge. En linjedommer halter på sidelinja, ser ut til å ha fått seg en strekk under oppvarmingen. Kampen ser ut til å bli utsatt et par minutter.

* En ny grønnkledt kommer inn, kampens første bytte er et faktum før avspark er tatt!

 

Noe å skryte til barnebarna at man har opplevd at linjedommeren måtte bli bytta før kampen, visste ikke hvor jeg skulle legge dette, men offtopic funker fint :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Gidder ikke lage en ny tråd, så spør om det her.

 

Skal til Barcelona med klassen i april. Vi kommer ned dit på morgenkvisten på søndag 6. april (Flyet vårt går fra Rygge kl 07:00 !!), og Barcelona spiller hjemmekamp mot Getafe denne dagen (Kl 19). Så hele klassen har lyst til å dra for å se denne kampen. Noen som har vært på Camp Nou før, og vet åssen det er å få tak i billetter? Og hvilken undergrunnsstasjon er nærmest Camp Nou?

 

Alle tips om billetter til kampen, eller Barcelona generelt mottas med takk. :) Linker hadde også vært fint.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Noen som vet sånn ca hva det koster for frakt fra USA?(bor i rogaland)

 

Du må nok regne med en 2-300 kr, men det kommer vel moms i tillegg?

 

Leste en artikkel i sommer hvor det stod at det var forskjellig pris på frakten etter hvor mye varen kostet. Men mener det kosta noe rundt det Helmik'n sa hvis varen var på over 1000,- Skal ikke si noe sikkert, men mener det var noe sånt :)

Link to comment
Share on other sites

Gidder ikke lage en ny tråd, så spør om det her.

 

Skal til Barcelona med klassen i april. Vi kommer ned dit på morgenkvisten på søndag 6. april (Flyet vårt går fra Rygge kl 07:00 !!), og Barcelona spiller hjemmekamp mot Getafe denne dagen (Kl 19). Så hele klassen har lyst til å dra for å se denne kampen. Noen som har vært på Camp Nou før, og vet åssen det er å få tak i billetter? Og hvilken undergrunnsstasjon er nærmest Camp Nou?

 

Alle tips om billetter til kampen, eller Barcelona generelt mottas med takk. :D Linker hadde også vært fint.

 

Var i Barcelona i januar i fjor. En fantastisk by! Det er utrolig mye man bør få med seg der, og ihvertfall Nou Camp.

 

Det virker som om du er innstilt på å se Barcelona-kamp. Men vi gjorde det på en annen måte: Vi så kamp på Estadi Olimpic (RCD Espanyols stadion), og var bare på tour på Nou Camp. Dog var vi nok litt mer heldig med kampen på Estadio Olipmic ettersom det var lokalderby mellom nettopp Barca og Espanyol. En flott opplevelse, selv om jeg heiet på Barca som tapte 3-1.

 

Dagen etterpå dro vi til Nou Camp for omvisning. Å få tak i biletter til dette var rimelig enkelt, og vi gikk rundt på egenhånd. Det første synet av tribunene skjedde da vi kom ut helt nede på matta og så opp på de tomme tribunene. For et sinnsykt anlegg! Det var som å bli slått i bakken! Ettersom det var dagen etter kamp hadde spillerne fri, og Xavi var ute på banen og spilte fotball med sønnen. Morsomt å se spillerne oppføre seg som vanlige mennesker også. I tillegg var kona og muligens en agent med som tilskuere og sto og pratet. Den samme kona som en TV2 kommentator presterte å si "får håpe for Xavi sin skyld at det der er søstera" under en kamp når Xavi ble sett med en dame på tribunen for et par sesonger siden.

 

Nok om det, men begge disse tingene er verdt å oppleve. Men skal du se verdensstjerner så er det nok best å se kamp på Nou Camp og altså kampen mellom Barca og Getafe som du nevner. Vi var bare maks heldige med kampen da vi var nede. Men en tour på Nou Camp er absolutt verd å få med seg, i tillegg til en toetasjers fanshop, bare for å ha vært der.

 

En annen ting som kan være verdt å få med seg er Segrada Familia, som rager svimlende 170 meter over den vakre byen. Det er også verdt å få med seg lysshowene utenfor Estadi Olimpic på kveldeen. Er dog ikke sikkert at lysshowene er oppe og går hver kveld.

 

Her har du et undergrunnskart av Barcelona. Her ser du Nou Camp under der det står Diagonal på kartet, og Olympiastadion og diverse under Paral.lel. Segrada Familia er de fire høye spirene på kartet.

 

Får håpe du kan dra nytte av noe av dette. :D

Link to comment
Share on other sites

Hentet fra Arseblog:

 

On Feb 10 2004, Arsenal won 2-0 at home (v So’ton), TH14 scored his 19th of the season in the League; on the 11th, United lost at home (3-2 to Boro), and Arsenal went 5 points clear.

 

On Feb 11 2008, Arsenal won 2-0 at home, Adebayor scored his 19th of the season in the League, the day after United had lost at home, and Arsenal went 5 points clear.

 

Med andre ord: vi kommer til å vinne ligaen :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet hvem som selger armani dresser her i Norge? (hvis det selges her i Norge da).

Eg veit i alle fall at dei hadde ein butikk i Bergen for eit par år sidan. Reknar med at den eksisterer enno. Klarar (dum som eg er) sjølvsagt ikkje hugse navnet, men det er sikkert nokon bergenserar som kan hjelpe her...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Er det noen her inne som har peiling på bil og vet noe om Alfa Romeo spider 1989 modell? :huh:

Tenker på å kjøpe meg en slik en nemlig og lurte derfor på om det er mye problemer med dem og om prisen virker fornuftig osv. ;)

 

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=12711103

 

Jeg har ikke noe peiling på å skru så viss det er mye problemer med de så må jeg nok finne meg noe annet..

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her inne som har peiling på bil og vet noe om Alfa Romeo spider 1989 modell? :huh:

Tenker på å kjøpe meg en slik en nemlig og lurte derfor på om det er mye problemer med dem og om prisen virker fornuftig osv. ;)

 

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=12711103

 

Jeg har ikke noe peiling på å skru så viss det er mye problemer med de så må jeg nok finne meg noe annet..

Ops.. Det kan hende det ikke var så lurt å legge den linken her, kanskje du får deg noen konkurenter. ;)

For den bilen der såg jo proff ut! ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her inne som har peiling på bil og vet noe om Alfa Romeo spider 1989 modell? :huh:

Tenker på å kjøpe meg en slik en nemlig og lurte derfor på om det er mye problemer med dem og om prisen virker fornuftig osv. ;)

 

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=12711103

 

Jeg har ikke noe peiling på å skru så viss det er mye problemer med de så må jeg nok finne meg noe annet..

Ops.. Det kan hende det ikke var så lurt å legge den linken her, kanskje du får deg noen konkurenter. ;)

For den bilen der såg jo proff ut! ;)

 

Hehe, tenkte tanken ja ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Noen som vet om hvor biljardbord selges?

 

Opprinnelig skal jeg ha ordentlig biljardbord, men pga liten plass nå så skulle jeg gjerne hatt et hobby-biljardbord eller et sånt man kan sette oppå et vanlig bord. Noen som har peiling? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om hvor biljardbord selges?

 

Opprinnelig skal jeg ha ordentlig biljardbord, men pga liten plass nå så skulle jeg gjerne hatt et hobby-biljardbord eller et sånt man kan sette oppå et vanlig bord. Noen som har peiling? :blink:

 

Eg tok eit rask søk på Finn.no og fann ein god del på søket biljard. Kanskje du finn ein noko der som passer...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...