Jump to content

Arturo Lupoli


Bergkampboy

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Lupoli til Fiorentina

 

Ser ut som Lupoli reiser tilbake til Italia og Fiorentina etter sesongen. Kontrakten går ut da. Er ikkje sikker på om Arsenal får noen utdanningskompensasjon.

 

Synes det er leit med alle talent som reiser, men kommer så mange gode unge at noen må ut etterhvert. Lykke til videre Arturo!!

 

På mange måter synd dette her, men ikke overraskende. Han hadde vel hjemmelengsel, så at nåløyet var trangt og jeg skjønner Lupoli. Dette åpner vel mer for Bendter?

 

Uansett, lykke til Arturo, har en følelse av at du kommer til å leve lenge av toppfotballen.

Link to comment
Share on other sites

Lykke til Lupoli.

Synd at han drar, men det er forståelig med såpass mange gode spisser vi har. Kommer ikke til å bli enkelt å spille seg til en spissplass på førstelaget vårt.

 

Når han kommer tilbake til sitt hjemland og en klubb som Fiorentina så bør han ha gode muligheter for å lykkes. :P

Link to comment
Share on other sites

På framsida står det:

LUPOLI SIGNERER FOR FIORENTINA...

 

For meg så er dette ganske trist, jeg hadde håpet på å se en Lupoli i en Arsenal drakt snarest muli...

denne spilleren håpet og trodde jeg kunne bli ganske nyttig for klubben opp gjennom åra...

 

Hva mener dere?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tror ikke Arturo hadde fysikken til å klare seg i PL. Men han viste utrolig målteft på B-laget.

 

Lykke til i mafia landet!

 

 

Det var vel aldri tanken at Lupoli skulle bli en target man. Men han var en skikkelig fox in the box type. Kan ikke huske sist vi hadde en slik i Arsenal. En som bare kunne skåre de enkle målene, en van nistelrooy type. Men kanskje det ikke går ann og være en slik spiller i Arsenal? Nå får Bendtner ta steget opp til nestesesong.

Link to comment
Share on other sites

Er jo noen som sa at Baptista var en fox in the box... :D :D :-|

 

Nei, sett litt høydepunkter av det han har gjort hittil både for reservene og for Derby og jeg har blitt imponert, men desverre var ikke dette Arsenes valg, men spillern sitt og det må vi respektere uansett hvor dumt valg jeg synes han tok. For Italiensk fotball har ingen fremtid. Mener jeg da.

 

Setter nå som andre min lit til Bendtner, selv om man ikke kan garantere at han kommer til å slå til allerede i august. Gutten er bare 18 og ikke alle heter Francesc Fabregas.

 

Gjelder bare å være tålmodige, gitt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

http://www.guardian-series.co.uk/sport/loc...r_left_Arsenal/

 

Dæven! Jeg likte gutten, og savnet ble ikke mindre av dette. Han har nå scora 3 seriemål på 4 kamper for Norwich i the Championship, hvor han er utlånt fra Fiorentina. En utrolig spennende spiller, som det skal bli gøy å følge videre. Håper han når opp til potensialet sitt, og det hadde vært moro å fått ham tilbake! Men, men...

 

Også Quincy Owusu-Abeyie er utlånt til Birmingham fra Spartak Moskva, og scoret jo et mål i ligacupen, men ser ut til at Arturo har hatt mest suksess i ettertid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...