Jump to content

Arturo Lupoli


Bergkampboy

Recommended Posts

Jeg er litt skeptisk til å låne han ut for at han skal få førstelagsfotball. Historien viser vel at det ikke er mange av disse kjempetalentene til Arsenal som vi har lånt ut til andre lag de senere år som har resultert i at de er kommet tilbake og etablert seg som førstelagsspiller.

 

Eneste jeg kommer på i farten er Ashley Cole som var en kort periode hos Crystal Palace våren 2000.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply
  • 3 months later...

Han er kjempegod på reserve-laget, og var sinnsykt god for Parma's reservelag!

Scora sinnsykt mange mål for Parma.. Han og Bendtner kan bli viktige framover!!

 

Da har jeg og deg totalt forskjellige definisjoner på ordet "viktige"... Han er god på reservelaget, men i selskap med Henry, RvP, Adè, Reyes, Rosicky, forblir han ikke noe annet enn nettopp 'god på reservelaget'..Det samme gjelder Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Han er kjempegod på reserve-laget, og var sinnsykt god for Parma's reservelag!

Scora sinnsykt mange mål for Parma.. Han og Bendtner kan bli viktige framover!!

 

Da har jeg og deg totalt forskjellige definisjoner på ordet "viktige"... Han er god på reservelaget, men i selskap med Henry, RvP, Adè, Reyes, Rosicky, forblir han ikke noe annet enn nettopp 'god på reservelaget'..Det samme gjelder Bendtner.

 

På hvilken måte er han "viktig" for deg Helmik? :angry: :blink:

Jeg er usikker på hvem som har riktig definisjon på "viktig" av jeg og deg og meg.

Vær obs på norsken, gutt!

Link to comment
Share on other sites

Han er kjempegod på reserve-laget, og var sinnsykt god for Parma's reservelag!

Scora sinnsykt mange mål for Parma.. Han og Bendtner kan bli viktige framover!!

 

Da har jeg og deg totalt forskjellige definisjoner på ordet "viktige"... Han er god på reservelaget, men i selskap med Henry, RvP, Adè, Reyes, Rosicky, forblir han ikke noe annet enn nettopp 'god på reservelaget'..Det samme gjelder Bendtner.

 

På hvilken måte er han "viktig" for deg Helmik? :angry: ;)

Jeg er usikker på hvem som har riktig definisjon på "viktig" av jeg og deg og meg.

Vær obs på norsken, gutt!

 

Hæ?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lupoli sitt største problem er nok fysikken og då tenkjer eg på musklar i fremste rekke. Dette er ein ideell måte å lære seg å spele mot fysisk sterke medspelarar, samstundes som dei eigentleg ikkje er så veldig gode - så det er mogleg å finne vegar rundt dei.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er positiv til å låne bort de yngre spillerne i utgangspunktet - problemet er bare "historien" til Arsenal og utlån av de yngre... Det er mange yngre spillere som har forsvunnet etter ett utlån, fordi de ikke blir fulgt opp på samme måte, som de unge spillerne som får fortsette på reservelag til Arsenal. Alle våre spillere som har holdt seg i Arsenal har blitt satsa på, og de som har gått på utlån har sakte men sikkert sklidd bort ifra klubben... Desverre.

 

Får bare håpe dette ikke tilfellet nå, spesielt siden det handler om Lupoli og Mannone.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

En begivenhetsrik kveld for vår unge italiener i Carling Cup-kampen mot Doncaster.

 

Først fullfører han en imponerende opphenting fra 3-0 et kvarter før slutt ved å utligne på overtid. Deretter blir han utvist etter fire minutter i første ekstraomgang for spytting...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

da ser det ut som om vi mister Lupoli ja. Som dere kan lese på Sky Sports så nevner han(Wenger) ikke Lupoli en gang når han snakker om hvem som kommer tilbake og kjemper om 1.lags plassen neste sesong. Håper han kan finne seg en fin klubb og utvikle seg bra videre ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

da ser det ut som om vi mister Lupoli ja. Som dere kan lese på Sky Sports så nevner han(Wenger) ikke Lupoli en gang når han snakker om hvem som kommer tilbake og kjemper om 1.lags plassen neste sesong. Håper han kan finne seg en fin klubb og utvikle seg bra videre ihvertfall.

Veldig synd :ph34r:

Som du sier håper han får seg en "god" klubb til å jobbe videre med talentet

Link to comment
Share on other sites

Vi kan ikke beholde Stokes, Bendtner og Lupoli.. Det blir litt for mye.. Syns vi skal slippe Lupoli.. Jeg har mer tro på de to andre.. Særlig etter hva de har vist og sagt i år..

 

enig!!

 

her sier lupoli og at han har bestemt seg og http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=439556

 

går rykter om at vi skal selge stokes også men håper vi beholder stokes og bendtner!

Link to comment
Share on other sites

Lupoli skyter Derby videre i FA cupen idag. Han fortsetter å imponere mot svakere motstandere. Som nevnt over er det mye å hente på fysikken hans, men at han er en fox in the box er det vel liten tvil om. 3 mål så langt!!

 

Synd han lengter hjem da det kunne vært spennende å se om han kunne utviklet seg og tatt ett ekstra steg med 1-2 år til med fysisk trening og hard motstand på utlån.

Link to comment
Share on other sites

Denne karen blir nok ikke i Arsenal Lenge:D

Det ser ut som et ungt talent. Det er fortåelig at han har lyst til å spille for en Italiens klubb i så ung alder. Og Napoli er ikke akkuratt et dårlig lag heller. Kan ikke klage på ambisjonene hans. :P

 

Hvem vet, kanksje han blir kjøpt opp til Arsenal når han blir eldre :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...