Jump to content

Hvor er dere i forumet fra?


taugooneren

Undersøkelse  

87 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Bjerkvik, 3 mil nord for Naaaarvik.

Men bor nå i bartebyen (Trondheim)

 

Det e godt med Bjerkviking!!!!(Hamburger som selges i Bjerkvik)

 

OH YESS! Er forresten tremeningen min sin sjappe.

Er lite med gode burgere i bartebyen. men three Lions er nesten der... :P

Link to comment
Share on other sites

Stavanger her

 

Din j****a SIF tilhenger!!! :P

 

Tasta, hvor Norge`s beste bydelsklubb, Vardeneset Ballklubb, kommer fra.

 

Hah.... Vardeneset BK, "Norges beste bydelsklubb"?! Hør heller på "IL Staal, Norges beste byklubb"...altså, Staal er den klubben som er mest overlegen i sin by i hele Norge.

 

Ta den Jørn, gamle Ørn! :)

Link to comment
Share on other sites

Stavanger her

 

Din j****a SIF tilhenger!!! :P

 

Tasta, hvor Norge`s beste bydelsklubb, Vardeneset Ballklubb, kommer fra.

 

Hah.... Vardeneset BK, "Norges beste bydelsklubb"?! Hør heller på "IL Staal, Norges beste byklubb"...altså, Staal er den klubben som er mest overlegen i sin by i hele Norge.

 

Ta den Jørn, gamle Ørn! :D

 

Takke f*** for det Helmik`n, hvem ser på Jørpeland som en by???? :) Gratla med 3-0 seieren over Sandved i kveld, btw. A- laget til Staal kommer til å gjøre det bra i høst. :D

Link to comment
Share on other sites

Stavanger her

 

Din j****a SIF tilhenger!!! :P

 

Tasta, hvor Norge`s beste bydelsklubb, Vardeneset Ballklubb, kommer fra.

 

Hah.... Vardeneset BK, "Norges beste bydelsklubb"?! Hør heller på "IL Staal, Norges beste byklubb"...altså, Staal er den klubben som er mest overlegen i sin by i hele Norge.

 

Ta den Jørn, gamle Ørn! B)

 

Takke f*** for det Helmik`n, hvem ser på Jørpeland som en by???? :) Gratla med 3-0 seieren over Sandved i kveld, btw. A- laget til Staal kommer til å gjøre det bra i høst. :D

 

Eg har alltid tatt avstand frå dei så seier at Jørpeland er ein by.. men det tilnavnet har han allikavel fått, å då må me jo kunne benytta oss av det òg av og til! B)

 

Å? 3-0? A-lag eller G14? [strandbuen [lokalavisa] henger ikkje alltid like godt med! :D ]

Link to comment
Share on other sites

A - laget i kveld. VBK slo Bjerkreim 4-0. Vidar skal få kamp all the way. 14 åringene begynner høsten på mandag ute mot Randaberg. Randaberg har giret seg opp HELE sommeren til denne kampen, det blir beintøft. Du skal få rapport mandags kveld. "Dine" 14 åringer møter SIF på Jørpeland gress klokken 18.30 på mandag. Do`em!!!!! :-))))

Link to comment
Share on other sites

A - laget i kveld. VBK slo Bjerkreim 4-0. Vidar skal få kamp all the way. 14 åringene begynner høsten på mandag ute mot Randaberg. Randaberg har giret seg opp HELE sommeren til denne kampen, det blir beintøft. Du skal få rapport mandags kveld. "Dine" 14 åringer møter SIF på Jørpeland gress klokken 18.30 på mandag. Do`em!!!!! :-))))

 

Hmm...var det på hjemmebane Staal spilte? *flau*

 

Åhh...ja, vi skal spille på grusbanen 2-3 meter på sida av den banen dere skal spille på, til samme tid! :P

Link to comment
Share on other sites

Stavanger her

 

Din j****a SIF tilhenger!!! :blink:

 

Tasta, hvor Norge`s beste bydelsklubb, Vardeneset Ballklubb, kommer fra.

 

 

Du ser Roger Nilsen får de opp i år. Blir nok kvallik mot Vidar.

SIF e laget :D

Link to comment
Share on other sites

Stavanger her

 

Din j****a SIF tilhenger!!! :(

 

Tasta, hvor Norge`s beste bydelsklubb, Vardeneset Ballklubb, kommer fra.

 

 

Du ser Roger Nilsen får de opp i år. Blir nok kvallik mot Vidar.

SIF e laget :D

 

SIF tar nok avd. 13, men Vidar skal få kamp til døren. Forøvrig, og dønnseriøst Morten, hva synes du om finansieringen av SIF? Dørvakter og "grå" penger, vet du. Any comments?

Link to comment
Share on other sites

Stavanger her

 

Din j****a SIF tilhenger!!! :P

 

Tasta, hvor Norge`s beste bydelsklubb, Vardeneset Ballklubb, kommer fra.

 

 

Du ser Roger Nilsen får de opp i år. Blir nok kvallik mot Vidar.

SIF e laget B)

 

SIF tar nok avd. 13, men Vidar skal få kamp til døren. Forøvrig, og dønnseriøst Morten, hva synes du om finansieringen av SIF? Dørvakter og "grå" penger, vet du. Any comments?

 

Uff,det er akkurat dette som jeg sliter en smule med når det gjelder SIF.

Jeg har lite sans for det og på sikt er det ingen god løsning.

SIF er avhengig av suksess raskt og helst nå.Går ut fra at Beverly sjefen ikke

kan kjøre dette løpet mye lengre i en 3 divisjonsklubb.

 

Som gammel Siffagutt må jeg ærlig innrømme at måten SIF blir drevet på

idag er på kanten til tvilsom dessverre.Og tror ikke mye vil forandre seg heller

så lenge formannen idag sitter...

 

Men for å ta noe positivt som har forandret seg er at de satser mer på ungdom nå enn før da det bare var

spillere på kanten av sin karriere.

Link to comment
Share on other sites

Da er du og jeg helt på linje i vurderingen av SIF, Morten. Også jeg har et forhold til SIF, da både min far og morfar var medlem i klubben. Men jeg kjenner meg ikke igjen, sett i forhold til hvordan SIF fremstod dengang da, kontra dagens tilstand.

 

Og ja, du har helt rett, SIF har flere spennende årskull nedover i ungdomsavdelingen, samtidig som de også er flinke på jentesiden. Så alt er ikke bokstavlig talt "grått". :-)

Link to comment
Share on other sites

Kan jo nevne Ålgård da i samme slengen som kjører en linje som SIF gjorde i 'gamle' dager.

Der er det god rekruttering.

Nå er ikke de jeg trener mer enn 11 år,men de er fryktelig gode.

Kjører mye tekniske øvelser på trening.

Igår feide de over Austrått 23-3;-)

Link to comment
Share on other sites

Kan jo nevne Ålgård da i samme slengen som kjører en linje som SIF gjorde i 'gamle' dager.

Der er det god rekruttering.

Nå er ikke de jeg trener mer enn 11 år,men de er fryktelig gode.

Kjører mye tekniske øvelser på trening.

Igår feide de over Austrått 23-3;-)

 

Skal bli artig å se det kullet møte 95 kullet vårt. Det er en del talentfulle kids på Vardeneset også, gitt!

 

Ålgård jobber bra med talentutvikling. Samarbeidet med RIL bærer frukter vil jeg formene. Men, nå når RIL "styres" av ACTA millionene, skal det bli spennende å se om samarbeidet vil fungere like godt i fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...