Jump to content

Hva bør Arsenal få?


taugooneren

Hva bør Arsenal få?  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gilbeto kan ikke gå hvis det er det du mener. Han er den beste defensive midtbanen vi har. Resten er offensive så han MÅ bli. Han var fantastisk i CL i fjor og jeg tror han kommer til å spille veldig bra i år også.

 

Ellers vil jeg si at Arsenal trenger en ny midtstopper og en keeper som kan ta over Lehmann i framtiden.

Link to comment
Share on other sites

Gilbeto kan ikke gå hvis det er det du mener. Han er den beste defensive midtbanen vi har. Resten er offensive så han MÅ bli. Han var fantastisk i CL i fjor og jeg tror han kommer til å spille veldig bra i år også.

 

Ellers vil jeg si at Arsenal trenger en ny midtstopper og en keeper som kan ta over Lehmann i framtiden.

 

Jeg er litt enig og litt ikke. Gilberto har vært veldig opp og ned denne sesongen. Minner ikke helt om en brasillianer. Men 04/05 sesongen var han og Patrick i midten. Når Vieira forsvant var det egentlig hvem som skulle spille med gilberto. Denne sesongen har Cesc blomstret og Gilberto har hatt et par elendige kamper dette året. Men jeg håper De to gjør det bra sammen i år :)

Link to comment
Share on other sites

Gilbeto kan ikke gå hvis det er det du mener. Han er den beste defensive midtbanen vi har. Resten er offensive så han MÅ bli. Han var fantastisk i CL i fjor og jeg tror han kommer til å spille veldig bra i år også.

 

Ellers vil jeg si at Arsenal trenger en ny midtstopper og en keeper som kan ta over Lehmann i framtiden.

 

Jeg er litt enig og litt ikke. Gilberto har vært veldig opp og ned denne sesongen. Minner ikke helt om en brasillianer. Men 04/05 sesongen var han og Patrick i midten. Når Vieira forsvant var det egentlig hvem som skulle spille med gilberto. Denne sesongen har Cesc blomstret og Gilberto har hatt et par elendige kamper dette året. Men jeg håper De to gjør det bra sammen i år :P

Gilberto er den eneste midtbanemannen vi har med gode nok defensive gener... Like viktig for oss som Makelele er for Chelsea :P De synes ikke så mye, men når kamper analyseres i ettertid så roses begge opp i skyene...

Link to comment
Share on other sites

Gilbeto kan ikke gå hvis det er det du mener. Han er den beste defensive midtbanen vi har. Resten er offensive så han MÅ bli. Han var fantastisk i CL i fjor og jeg tror han kommer til å spille veldig bra i år også.

 

Ellers vil jeg si at Arsenal trenger en ny midtstopper og en keeper som kan ta over Lehmann i framtiden.

 

Jeg er litt enig og litt ikke. Gilberto har vært veldig opp og ned denne sesongen. Minner ikke helt om en brasillianer. Men 04/05 sesongen var han og Patrick i midten. Når Vieira forsvant var det egentlig hvem som skulle spille med gilberto. Denne sesongen har Cesc blomstret og Gilberto har hatt et par elendige kamper dette året. Men jeg håper De to gjør det bra sammen i år :P

Gilberto er den eneste midtbanemannen vi har med gode nok defensive gener... Like viktig for oss som Makelele er for Chelsea :P De synes ikke så mye, men når kamper analyseres i ettertid så roses begge opp i skyene...

 

Men gilberto har hatt en pariode med elendige kamper og noen gode. Som sagt en opp og ned sesong

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil helst ha en forsvarer nå når Sol og Ashlee forsvinner og en makker til Henry.

Midt banen er grei nå når Rosicky og Ribbery er komt inn i troppen.

 

No har da seg sånn at Cole e endo ikkje selt og Ribbery e i vert fall ikkje kjøpt !

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil helst ha en forsvarer nå når Sol og Ashlee forsvinner og en makker til Henry.

Midt banen er grei nå når Rosicky og Ribbery er komt inn i troppen.

 

No har da seg sånn at Cole e endo ikkje selt og Ribbery e i vert fall ikkje kjøpt !

 

 

 

ja, bynte og lure på om Arsenal hadde kjøpt Ribery, står ikke nemt ett stelle

Link to comment
Share on other sites

Det Arsenal trenger for øyeblikket er en rutinert defensiv spiller kanskje en defensiv midtbanespiller eller en midtstopper. Jeg håper en del på Gallas, og Ribery selv om han verken er defensiv eller rutinert.

Jeg tror ikke at Gilberto klarer den defensive rollen alene en hel sesong.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil helst ha en forsvarer nå når Sol og Ashlee forsvinner og en makker til Henry.

Midt banen er grei nå når Rosicky og Ribbery er komt inn i troppen.

 

No har da seg sånn at Cole e endo ikkje selt og Ribbery e i vert fall ikkje kjøpt !

 

 

 

ja, bynte og lure på om Arsenal hadde kjøpt Ribery, står ikke nemt ett stelle

 

Nei, men hvis dere ser dere litt rundt i Arsenal-verden så er Cole som godt så borte og hvis du søker og går innpå 100% fotball og leter deg fram til Arsenal så er Ribery veldig og da mener jeg veldig nær med å bli en arsenal spiller.

 

Men det kan jo være at Cole og Wenger blir venner igjen og at Marseile bare plutselig sier nei, vi ombestemmer oss!

 

Hvem vet?

Link to comment
Share on other sites

Arsenalverden om kva som faktisk har skjedd og ikkje, står ikkje på 100 % fotball, taugooneren. Den står på Arsenal.com. Om du les der, så finn du ut at Wenger slett ikkje har lagt inn noko bud på Ribery (med andre ord ikkje nær oss i det heile), og at Cole slett ikkje er borte enda.

Link to comment
Share on other sites

Arsenalverden om kva som faktisk har skjedd og ikkje, står ikkje på 100 % fotball, taugooneren. Den står på Arsenal.com. Om du les der, så finn du ut at Wenger slett ikkje har lagt inn noko bud på Ribery (med andre ord ikkje nær oss i det heile), og at Cole slett ikkje er borte enda.

 

Så da er det om Ribery bare en påstand det da. Både Nrk og Aftenposten står det at Ribery er nær en overgang til The Gunners.

 

Men nei vel da, du har vel rett!

 

Men det så veldig bra ut på Nrk alltså, jeg vet ikke, jeg :P

 

Vi får vente å se B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...