Jump to content

Abidal, Malouda


pacman

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Jeg tør garantere at Clichy allerede er vel så god. Kanskje bedre.

I tillegg har vi Traore som har imponert i år.

 

Jeg ble ikke spesielt imponert over Abidal i VM...så jeg sier nei takk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør garantere at Clichy allerede er vel så god. Kanskje bedre.

I tillegg har vi Traore som har imponert i år.

 

Jeg ble ikke spesielt imponert over Abidal i VM...så jeg sier nei takk.

 

Helt enig! Jeg vil si at Clichy er mye bedre enn Abidal! Pluss at vi har Traore på kun 17 år som har imponert! Pluss at vi har jo alltids Gallas som backup på venstrebacken! Jeg har ikke lysst og åpne lommeboka for Abidal!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør garantere at Clichy allerede er vel så god. Kanskje bedre.

I tillegg har vi Traore som har imponert i år.

 

Jeg ble ikke spesielt imponert over Abidal i VM...så jeg sier nei takk.

 

Helt enig! Jeg vil si at Clichy er mye bedre enn Abidal! Pluss at vi har Traore på kun 17 år som har imponert! Pluss at vi har jo alltids Gallas som backup på venstrebacken! Jeg har ikke lysst og åpne lommeboka for Abidal!

 

Helt enig med begge to,Clichy er etter det jeg mener mye bedre en Eric Abidal+at vi har Traore som backup,tror han kan bli veldig veldig god på VB'en etter hvert.

Traore er bare konge :P

Så han mot Chelsea,imponerte meg ;) ...

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Clichy bør være førstevalg, og Traore er en spenende spiller, men Abidal har masse erfaring og er ikke uten grunn at han er førstevalg så langt på det franske landslaget som gikk hele veien til selveste finalen i vm. Abidal er også allsidig og kan fort bli en viktig spiller for arsenal. Når vi ser på skadene på laget de siste 2 årene og den store mangelen på rutine og erfaring så vil nok ikke et kjøp av Abidal skade laget skulle vi få han til en rimelig pris. Vi er tross alt med i samtlige turneringer (hvis vi ikkke roter bort 4 plassen i pl da)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke skvip det. Wenger handler 80% fransk, så hvorfor ikke?

 

Har noen av de franske han har kjøpt vært dårlige?

 

Remi Garde, Gilles Grimandi, Sylvain Wiltord, Pascal Cygan, Gillaume Warmuz....

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke skvip det. Wenger handler 80% fransk, så hvorfor ikke?

 

Har noen av de franske han har kjøpt vært dårlige?

 

Remi Garde, Gilles Grimandi, Sylvain Wiltord, Pascal Cygan, Gillaume Warmuz....

 

Spørs på øyet som ser..

 

Først av alt: Warmuz er vel tysk?

- Wenger hentet ikke Garde, han var manager for Grampus Eight når Garde kom til klubben, men det skal sies at han anbefalte han til klubben.

- Grimandis statistikker viser at han ikke var en total flopp, han var med på å vinne det som kan vinnes i England og selvom han ikke var noen finesmekker eller direkte stabil vil jeg ikke si han var dårlig.

- Wiltord putta 49mål på 175 kamper og viser også i Lyon at han er brukbar. Det var bare ikke nok plass til han på Arsenal. Det laget vi hadde da ga rett og slett for liten plass til Wiltord.

- Cygan derimot.. han kan jeg ikke forsvare med annet enn at han ikke var så veldig dyr. Jeg så han selv som venstreback mot Blackburn i 2005 (min siste match på Highbury) og det var katastrofalt. Et poeng til deg Tusmo.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke skvip det. Wenger handler 80% fransk, så hvorfor ikke?

 

Har noen av de franske han har kjøpt vært dårlige?

 

Remi Garde, Gilles Grimandi, Sylvain Wiltord, Pascal Cygan, Gillaume Warmuz....

 

Spørs på øyet som ser..

 

Først av alt: Warmuz er vel tysk?

- Wenger hentet ikke Garde, han var manager for Grampus Eight når Garde kom til klubben, men det skal sies at han anbefalte han til klubben.

- Grimandis statistikker viser at han ikke var en total flopp, han var med på å vinne det som kan vinnes i England og selvom han ikke var noen finesmekker eller direkte stabil vil jeg ikke si han var dårlig.

- Wiltord putta 49mål på 175 kamper og viser også i Lyon at han er brukbar. Det var bare ikke nok plass til han på Arsenal. Det laget vi hadde da ga rett og slett for liten plass til Wiltord.

- Cygan derimot.. han kan jeg ikke forsvare med annet enn at han ikke var så veldig dyr. Jeg så han selv som venstreback mot Blackburn i 2005 (min siste match på Highbury) og det var katastrofalt. Et poeng til deg Tusmo.

 

- Warmuz er fransk jo: http://en.wikipedia.org/wiki/Guillaume_Warmuz

Vet riktignok ikke om han var dårlig, fordi han aldri spilte for oss. Men bare det er jo et tegn på at han ikke var verdens beste...

- Kom ikke Garde samtidig som Gilles?

- Grimandi var ok som squadplayer og gav alltid det han hadde, men det var egentlig ikke så mye å skrive hjem om. At laget vant så mye med han i stallen var nok ikke hans fortjeneste.

- Wiltord passet ikke inn i spillestilen vår, og var derfor dårlig. Han skal riktignok ha for at han scoret noen viktige mål.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke helt sikker egentlig, men vi har jo begge litt rett.. eller? :P

 

Uansett synes jeg de fleste franskemenn Wenger har kjøpt har gitt laget kvalitetsløft og de få bomkjøpene han har gjort har ikke kostet oss skjorta. Hadde de vært engelske ville de vært dyrere tabber.

 

Tror Wenger ser mer på ferdigheter og innstilling enn passet når han henter spillere. Det at det har blitt mye franskemenn er kanskje en tilfeldighet? Eller kanskje ikke? Frankrike har jo vært et av verdens beste landslag det siste tiåret.. :P

Link to comment
Share on other sites

Er ikke helt sikker egentlig, men vi har jo begge litt rett.. eller? :P

 

Uansett synes jeg de fleste franskemenn Wenger har kjøpt har gitt laget kvalitetsløft og de få bomkjøpene han har gjort har ikke kostet oss skjorta. Hadde de vært engelske ville de vært dyrere tabber.

 

Tror Wenger ser mer på ferdigheter og innstilling enn passet når han henter spillere. Det at det har blitt mye franskemenn er kanskje en tilfeldighet? Eller kanskje ikke? Frankrike har jo vært et av verdens beste landslag det siste tiåret.. :P

 

- Joda, ingen av disse var dårligere enn meg, så helt elendige var de nok ikke. Tror nok at de hadde vært blandt de bedre i Tippeligaen f.eks.

- Anelka, Vieira, Petit, Henry, Clichy osv. var/er jo gode spillere som har preget fotballverden.

- Wiltord £15m, Jeffers £10m, Reyes £17m...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ryktet om Malouda blusset opp igjen i dag. Ikke gjennom tvilsomme nettsider eller aviser heller.

 

Kanskje ikke dumt med en venstrebent kantspiller som har noen år på baken.

 

 

 

Har du kilden?

Link to comment
Share on other sites

Er spent på om Wenger gjør noe i de nermeste dagene for å få han, hvis ikke er det for sent vil jeg tro. I år må han starte tidlig med overgangene hvis han skal få de nye spillerene til å fungere fra starten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke, men han er nok bare på "ferie"...hehe.

Tror ikke han går en dag uten å jobbe og tenke på Arsenal, selv om vi ikke har hørt noe i media fra han i det siste.

 

Ang. Malouda....er han egentlig god nok?

Jeg ble ikke imponert under VM, men mulig han er bedre nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...