Jump to content

Kim Andrè Madsen


Eboue

Recommended Posts

Kim Andrè Madsen er 17 år og midtstopper, og har i tillegg Arsenal som favorittklubb.

 

Hvis noen som har med Arsenal å gjøre får snusen i denne artikkelen så kan det hende at de begynner å titte så smått på han her.

Jeg personlig hra ikke hørt om ham før denne artikkelen jeg, men sjekk ut selv. :D

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vore morosamt med ein nordmann i Arsenal. Då hadde kanskje Arsenal fått litt betre mediadekning her til lands. Nokon som såg kampen som veit kva type stoppar han er forresten? Er han stor og sterk ala Senderos eller kjapp og taklingssterk ala Toure?

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vore morosamt med ein nordmann i Arsenal. Då hadde kanskje Arsenal fått litt betre mediadekning her til lands. Nokon som såg kampen som veit kva type stoppar han er forresten? Er han stor og sterk ala Senderos eller kjapp og taklingssterk ala Toure?

 

Lurer på det samma... vi får ikke engang sett ham på bildet som er av "ham" på Dagbladet.no! [vg.no? husker ikke, gidder ikke å sjekke i farta.]

Link to comment
Share on other sites

Så han spille, men tror ikke Wenger har han i planene!

 

Hvis du så ham spille så sier det seg selv at du bør skrive noe om ham, siden det står over at "noen som vet hva type stopper han er" osv.

 

Men samma det, kan du skrive litt om ham... hvordan han var, var han en stor sterk midstopper, var han god?

Link to comment
Share on other sites

Så han spille, men tror ikke Wenger har han i planene!

 

Hvis du så ham spille så sier det seg selv at du bør skrive noe om ham, siden det står over at "noen som vet hva type stopper han er" osv.

 

Men samma det, kan du skrive litt om ham... hvordan han var, var han en stor sterk midstopper, var han god?

Sikkert ikke sett han en gang... :P

Link to comment
Share on other sites

Kan vel bli Arsenal spiller en gang i framtiden. Jeg har ingenting imot det så lenge han er god. Han utvikler seg stadig og er en spiller for framtiden. Jeg tviler også at Wenger har øyne på spilleren men alt kan skje i fotball

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...