Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

HAllo! Vi er 3stk som tenker å se Arsenal Wigan 11. februar. Har ordnet fly og hotell.. trenger kun billetter nå. Noen som har tips angående hva som lønner seg? hva koster de svart utenfor? er det vanlig å få tak i svarte billetter? Noen steder man kan kjøpe billetter?

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om rad 20 på lower er veeeeldig langt bak slik at jeg kan oppleve begrenset utsikt som på Highbury??

 

Mener det var felt J row 20 rett til venstre for midtstreken jeg skal se Arsenal slakte ManU..

 

Rad 20 er ca midt på lower standen. Meget bra sikt.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om rad 20 på lower er veeeeldig langt bak slik at jeg kan oppleve begrenset utsikt som på Highbury??

 

Mener det var felt J row 20 rett til venstre for midtstreken jeg skal se Arsenal slakte ManU..

 

På Emirates er "alle plasser" meget bra. Klubben kunne bygger stadion større 75k+, men ønsket en stadion hvor alle plasser gir bra utsikt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har idag fått denne forespørselen fra en kontakt i London. Er noen på forumet/ Supporterklubben lysten på å få til et samarbeid her? Vi kan dele kostnaden og dele kampene mellom oss??

 

Hello Alex

 

I have a Season Ticket to lease for the 1st half of next season. This will be for ALL home games from the start of the 2007/08 season through to Christmas Day and I also have 1 Season Ticket to lease

for the full 2007/08 season for ALL home games. Arsenal's season tickets include all league, FA Cup and Champions League fixtures. Let me know if you maybe interested.

 

Kun seriøse henvendelser.

 

Send en PM for å få min jobbmail så kan vi evt ringes.

 

Alexander.

Link to comment
Share on other sites

Fikse alt sjølv ja. Supporterklubben får jo ein del billetter. Sjølv meiner eg det beste alternativet å skaffe billetter er å bli red member. Koster £30. Trur samtlige kamper i år har gått til red members.

Link to comment
Share on other sites

Fikse alt sjølv ja. Supporterklubben får jo ein del billetter. Sjølv meiner eg det beste alternativet å skaffe billetter er å bli red member. Koster £30. Trur samtlige kamper i år har gått til red members.

 

 

Samtlige matcher med unntak av Man U kampen 21 januar har gått til Red Members. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye koster bilettene hvis du er medlem i Red Member?

Og er du nesten garantert biletter eller er det lite sjanse for at du får biletter?

Jeg og familien har tenkt oss en tur over til Emirates og vi vil gjerne finne ut hva som er det beste alternativet for å få biletter.

 

Tusen takk for alle svar :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye koster bilettene hvis du er medlem i Red Member?

Og er du nesten garantert biletter eller er det lite sjanse for at du får biletter?

Jeg og familien har tenkt oss en tur over til Emirates og vi vil gjerne finne ut hva som er det beste alternativet for å få biletter.

 

Tusen takk for alle svar :)

 

 

Billetter på Ashburton koster fra £32 og oppover, avhengig av hvor du sitter og om det er en kategori A eller B kamp. Majoriteten av kampene er B kamper og det er disse som er rimeligst.

Når det gjelder sjansen for å få billetter så er den faktisk ganske god til de fleste kampene. Det er bare kampen mot Man U som ikke har gått til salg for Red Members. Sjøl skaffet jeg meg billett til Liverpool kampen i november med medlemsskapet. Men merk at du får kun en billett pr medlemsskap.

 

http://www.arsenal.com/membership/article....5&title=Tickets

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye koster bilettene hvis du er medlem i Red Member?

Og er du nesten garantert biletter eller er det lite sjanse for at du får biletter?

Jeg og familien har tenkt oss en tur over til Emirates og vi vil gjerne finne ut hva som er det beste alternativet for å få biletter.

 

Tusen takk for alle svar :P

 

 

Billetter på Ashburton koster fra £32 og oppover, avhengig av hvor du sitter og om det er en kategori A eller B kamp. Majoriteten av kampene er B kamper og det er disse som er rimeligst.

Når det gjelder sjansen for å få billetter så er den faktisk ganske god til de fleste kampene. Det er bare kampen mot Man U som ikke har gått til salg for Red Members. Sjøl skaffet jeg meg billett til Liverpool kampen i november med medlemsskapet. Men merk at du får kun en billett pr medlemsskap.

 

http://www.arsenal.com/membership/article....5&title=Tickets

 

 

 

Men kjøper man på forhånd eller må man møte opp før kampen? har tilbud om arsenal-wigan til £145 nå,,men virker litt ekstremt høyt.. er jo liksom greit med redmember billetter hvis de kan kjøpes på forhånd.. er det venteliste?

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye koster bilettene hvis du er medlem i Red Member?

Og er du nesten garantert biletter eller er det lite sjanse for at du får biletter?

Jeg og familien har tenkt oss en tur over til Emirates og vi vil gjerne finne ut hva som er det beste alternativet for å få biletter.

 

Tusen takk for alle svar :P

 

 

Billetter på Ashburton koster fra £32 og oppover, avhengig av hvor du sitter og om det er en kategori A eller B kamp. Majoriteten av kampene er B kamper og det er disse som er rimeligst.

Når det gjelder sjansen for å få billetter så er den faktisk ganske god til de fleste kampene. Det er bare kampen mot Man U som ikke har gått til salg for Red Members. Sjøl skaffet jeg meg billett til Liverpool kampen i november med medlemsskapet. Men merk at du får kun en billett pr medlemsskap.

 

http://www.arsenal.com/membership/article....5&title=Tickets

 

 

 

Men kjøper man på forhånd eller må man møte opp før kampen? har tilbud om arsenal-wigan til £145 nå,,men virker litt ekstremt høyt.. er jo liksom greit med redmember billetter hvis de kan kjøpes på forhånd.. er det venteliste?

Billettene kjøpes på nettet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...