Jump to content

Hvem bør danne spisspar sammen med Henry??


@rsen@l

Hvem bør danne spisspar sammen med Henry??  

78 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Thomaz1989
Robin Van Persie bevist nok en gang at han har kvalitetene til å ta over spissplassen sammen med Henry.

I tillegg kan om nødvendig Reyes spille der, og snart er også Lupoli moden.

 

Bergkamp er rimelig snart historie, en jævla god historie også.  ;)

26024[/snapback]

 

har lest i TGP at lupoli banker inn mål i ett sett for reserve laget og U18 laget

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Guest Thomaz1989
Van Persie  er der snart og er den framtidige makkeren.

Foreløpig gjør DB det bra nok han med en teknikk i verdensklasse.

Synd ikke farten er likedan. ;)

26028[/snapback]

 

det er ikkje mange i DB sin alder som er like teknisk som det han har. Målet mot Newcastle for nokon år tilbake var genialt

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Jeg skjønner ikke hvordan det var mulig å IKKE spille RVP fra start. Fantastisk spiller som absolutt burde fått mye mer spilletid.

26038[/snapback]

 

er enig med deg der. spillere som er så god bør få masse kamp erfaring. det er det de blir bedre av

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper at det går mye på at kjemien mellom Thierry/DB er så god at Wenger vil bruke

det mest mulig.

Kan jo ikke akkurat si det slo feil i går.

Dennis var involvert i alle måla og Van Der Man kom inn og scorte 2.

Er ikke feil det. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Robin can Scorsie har en tendens til å være bedre når han kommer inn som reserve.

Ellers må det jo sies at hans ferdigheter absolutt holder mål.

Allikevel vil jeg per i dag foretrekke Jose Antonio som makker til Henry på topp, men når det er sagt spiller det faktisk liten rolle når de spiller sammen som mot sparta.

Totalfotball kalles det, og rulleringen i måten å angripe på er utrolig vanskelig å stoppe.

Det skal nok både scumchester og chelsky få føle på utover i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Gi oss Trezeguet han vil blomstre i arsenal-trøya akkurat som henry

 

tror de blir et bra spisspar

10344[/snapback]

 

Trez og Henry på topp vil uten tvil vært et spennede spisspar og ikke mist utfyller de hverandre veldig godt. Desverre er nok Trez utenfor vår rekkevidde

10425[/snapback]

 

 

TREZ har vel uttalt at han kan tenke seg til arsenal syns jeg å huske

10437[/snapback]

 

Frykter at han kan komme i bytte med Henry i Januar... :)

 

Men bare for å svare direkte på tråd-spørsmålet: Robin van Persie!

Link to comment
Share on other sites

Robin van Persie skal være spissparteren til Henry.

 

Jeg blir forbannet når jeg tenker på at Bergkamp har spilt foran van Persie tidligere i sesongen. Bergkamps tid er endelig over. Får jeg håpe.

26330[/snapback]

 

Jeg føler fortsatt at Bergkamp har noe å gi klubben. Men ikke fra start. Bergkamp bør være en joker som kommer inn de siste 20-30 minuttene i kamper hvor vi sliter litt, da er spillerne litt slitne, og DB10 får rom å jobbe i. Da vet vi alle hva han kan gjøre. Han kan fortsatt slå de supre pasningene bak forsvaret og mellom spillere. Reyes eller van Persie bør starte på topp sammen med Henry, og DB10 kan deretter komme inn og vise oss litt magi på slutten av kampene. Jeg vet han fortsatt kan det.

Link to comment
Share on other sites

Robin van Persie skal være spissparteren til Henry.

 

Jeg blir forbannet når jeg tenker på at Bergkamp har spilt foran van Persie tidligere i sesongen. Bergkamps tid er endelig over. Får jeg håpe.

26330[/snapback]

 

Jeg føler fortsatt at Bergkamp har noe å gi klubben. Men ikke fra start. Bergkamp bør være en joker som kommer inn de siste 20-30 minuttene i kamper hvor vi sliter litt, da er spillerne litt slitne, og DB10 får rom å jobbe i. Da vet vi alle hva han kan gjøre. Han kan fortsatt slå de supre pasningene bak forsvaret og mellom spillere. Reyes eller van Persie bør starte på topp sammen med Henry, og DB10 kan deretter komme inn og vise oss litt magi på slutten av kampene. Jeg vet han fortsatt kan det.

26347[/snapback]

 

Akkurat det er jeg enig i, syns Van Persie har vokst som spiller denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

hva med å hente inn Carew som spiss sammen med Henry?

 

Henry sier jo selv at han har veldig lyst til å spille sammen med en som Carew. så hvorfor ikke kjøpe Henry i Januar, da vil nok Henry underskrive ny kontrakt på flekken.

 

Carew ville jo fungert som et bra oppspillspunkt mens Henry kan bruke mer farten. enn Carew i form scorer jo også mye mål. men vi må kjøpe han fort før prisen på han går opp.

Link to comment
Share on other sites

hva med å hente inn Carew som spiss sammen med Henry?

 

Henry sier jo selv at han har veldig lyst til å spille sammen med en som Carew. så hvorfor ikke kjøpe Henry i Januar, da vil nok Henry underskrive ny kontrakt på flekken.

 

Carew ville jo fungert som et bra oppspillspunkt mens Henry kan bruke mer farten. enn Carew i form scorer jo også mye mål. men vi må kjøpe han fort før prisen på han går opp.

26371[/snapback]

 

Det hadde vært veldig bra, og de passer nok sammen også. MEN: Etter den suksessen i Lyon som John har, så reiser han ikke fra de med det første.. :lol:

Let's hope! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

hva med å hente inn Carew som spiss sammen med Henry?

 

Henry sier jo selv at han har veldig lyst til å spille sammen med en som Carew. så hvorfor ikke kjøpe Henry i Januar, da vil nok Henry underskrive ny kontrakt på flekken.

 

Carew ville jo fungert som et bra oppspillspunkt mens Henry kan bruke mer farten. enn Carew i form scorer jo også mye mål. men vi må kjøpe han fort før prisen på han går opp.

26371[/snapback]

Rar setning: "Henry sier jo selv at han har veldig lyst til å spille sammen med en som Carew. så hvorfor ikke kjøpe Henry i Januar, da vil nok Henry underskrive ny kontrakt på flekken."

 

Hvorfor skal vi kjøpe en som allerede er i klubben?

Link to comment
Share on other sites

hva med å hente inn Carew som spiss sammen med Henry?

 

Henry sier jo selv at han har veldig lyst til å spille sammen med en som Carew. så hvorfor ikke kjøpe Henry i Januar, da vil nok Henry underskrive ny kontrakt på flekken.

 

Carew ville jo fungert som et bra oppspillspunkt mens Henry kan bruke mer farten. enn Carew i form scorer jo også mye mål. men vi må kjøpe han fort før prisen på han går opp.

26371[/snapback]

 

Det hadde vært veldig bra, og de passer nok sammen også. MEN: Etter den suksessen i Lyon som John har, så reiser han ikke fra de med det første.. :lol:

Let's hope! :rolleyes:

26373[/snapback]

 

Er vel heller ikke akkurat det som er mest til å stole på det spillerne sier til journalister fra andre land. Har en tendens til å si veldig mye pent om spillere som kommer fra akkurat det landet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Heller Carew enn Forlan. Såpass er i alle fall klart. Suksess i Spania eller ikke, Forlan holder ikke i en topp PL-klubb. Der får han ikke den tiden han trenger til å tenke seg om og klø seg i ræva før han skyter. Tempoet er hinsides det Forlan klarer å henge med på. Carew har en mulighet i kraft av sin fysikk (hurtighet og styrke).

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler fortsatt at Bergkamp har noe å gi klubben. Men ikke fra start. Bergkamp bør være en joker som kommer inn de siste 20-30 minuttene i kamper hvor vi sliter litt, da er spillerne litt slitne, og DB10 får rom å jobbe i. Da vet vi alle hva han kan gjøre. Han kan fortsatt slå de supre pasningene bak forsvaret og mellom spillere. Reyes eller van Persie bør starte på topp sammen med Henry, og DB10 kan deretter komme inn og vise oss litt magi på slutten av kampene. Jeg vet han fortsatt kan det.

26347[/snapback]

 

Veldig enig i dine synspunkter angående Bergkamp. Blir galt å avskrive denne spilleren. Bergkamp har vært positiv nå nylig.

 

Stemmen går til van Persie. Men hvem vet hva som skjer når overgangsvinduet åpner i januar?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...