Jump to content

Talenter og talentfulle lag i Norge


Chaz

Recommended Posts

Der er vi ute av den vinterserien ja :D 4-3 mot Vardeneset G16 e.e.o

 

Startet kampen med en gigantisk mulighet som vi bommet på. Deretter får de et frispark, som de selfølgelig scorer på etter noe rot i forsvaret. Så leder de 1-0 til pause. Vi scorer på corner tidlig i 2. omgang. Litt senere er det 2-1 etter et selvmål på frispark (som trolig hadde gått inn uansett). Så scorer de igjen og stillingen er 2-2. På slutten scorer vi på enda en corner 3-2, og vi har en fot i semifinalen. Så på overtid gjør keeperen vår en tabbe som fører til mål, og det blir extraomganger. 1 extraomgang går uten mål. Og helt i slutten av 2. extraomgang får vi en corner i mot oss som fører til mål, og Vardeneset er videre på golden goal. Takk til VBK får en jevn match som kunne ent begge veier. Rett etter påskeferien møter vi de igjen i første seriekamp ;)Jeg spilte forøvrig nesten hele kampen, men måtte gå av med strekk midt i 1. extraomgang. Lykke til videre Chaz og VBK G15 ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Takk for lykkeønskningene, Moen. Den kvartfinalen kunne vippet begge veier, gitt. VBK 16 hadde kjøret på dere i 1 omgang, og kunne og burde ha ledet mer enn 1-0. Etter pause og utover i ekstraomgangene har vel dere et aldri så lite overtak mener jeg. Uansett, med 3-2 ledelse 4 minutter før slutt burde dere ha dratt det hele i land. Keeperen deres hadde nok problemer med å sove etter det 2-2 målet. Den var guffen! :(

 

Men ok, nå ble det VBK seier, og et mildest talt durabelig lokaloppgjør på Tasta grus i morgen kveld. VBK G-16 mot VBK G-15. Det kan knapt nok bli en "hetere" semifinale enn det! :P Det er nærmest som en CL kamp å regne, med avspark så sent som 20.40. Mer info følger etter hvert.

Link to comment
Share on other sites

Javel Moen, da blir det Nærbø tur på søndag! ;) ) 92-1 slo 91-1 5-3 i en rimelig het og fartsfyllt kamp sent nå i kveld. Så får vi se om det blir Bryne eller Ålgård som blir finalemotstander. Vi tar hvem som helst. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ok Moen, da har 15 åringene til VBK satt agendaen i 16 årsklassen`s førstedivisjon. 8-2 over Havørn i dag. Totalt og fullstendig ydmyking av et stygt og usympatisk Tananger lag.

 

hehe.. Det låter bra :o

I dag vant vi som du så 4-1 over VBK 16 :o 2. omgang er den dårligste omgangen jeg har sett fra Hinna.. Heldigvis var ikke VBK noe spesielt bedre! Min prestasjon trenger jeg vel ikke å snakke om ! ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå så ikke jeg mer en halve 1 omgangen, men den var FÆL fra et VBK ståsted. 3-5-2 kler ikke det laget. Og ja, 2 omgangen deres var ikke spesielt mye bedre. Men det er dere som sitter med 3 poeng i kassen. Gratulerer. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Da er det på tide å hente opp denne tråden igjen. VBK G 92-1 lag spiller denne sesongen i 16 årsklassen, og suksessen fortsetter. Laget var kun en seier fra å nå eliteseriespill,og ligger nå på plass i sin 1 divisjonspulje. I Vildbjerg Cup tok laget en meg sterk seier i B-sluttspillet i eldste gutteklasse, klasse elite. Hovedmålet denne sesongen har likevel hele tiden vært vært Adidas Cup. i 15 årslassen. Etter at Bryne 5-1, Åsane 7-1 og KFUM Oslo 3-1, var det sist helg sluttspill med semfinale og finale på Gjøvik. I semifinalen møtte guttene Skeid 15-1. Etter en første omgang med et lite Skeid overtak gikk lagene til pause på stillingen 0-0. 2 omgangen, med en liten motvind ble HELT annerledes. VBK guttene storspilte og gikk opp i en 2-0 ledelse før Skeid 3 minutter før slutt fikk et reduseringsmål. Hovedmålet var nådd, vi var i finalen. På søndag møtte laget Grane/ABK fra Arendal. Sørlendingene hadde slått Bærum 1-0 i lørdagens semifinale. Men de var "no match" for VBK. Ledelsen ved pause var 1-0, i 2 omgang rundtspilte vi i perioder Arendalittene. Sluttresultatet ble 3-1. Vi var nærmere 6-1 enn Grane var 3-2. Dermed kan VBK G 92-1 titulere seg som uoffisielle Norgesmestere i 15 årsklassen. En meget, meget sterk prestasjon av lag fra en bydelsklubb i Stavanger. Christian Brekke ble forøvrig kåret til beste spiller i 15 årsklassen.

 

Her er link til VBK`s hjemmeside:

 

http://www.vardeneset-bk.no/

 

Og til neste år blir det sansynligvis offisielt NM for aldersbestemte lag i regi av fotballforbundet. Vi er i rute. :)

 

Norge`s beste 15 årslag? Det er jaggu ikke mange som slår oss i hvertfall!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er det på tide å hente opp denne tråden igjen. VBK G 92-1 lag spiller denne sesongen i 16 årsklassen, og suksessen fortsetter. Laget var kun en seier fra å nå eliteseriespill,og ligger nå på plass i sin 1 divisjonspulje. I Vildbjerg Cup tok laget en meg sterk seier i B-sluttspillet i eldste gutteklasse, klasse elite. Hovedmålet denne sesongen har likevel hele tiden vært vært Adidas Cup. i 15 årslassen. Etter at Bryne 5-1, Åsane 7-1 og KFUM Oslo 3-1, var det sist helg sluttspill med semfinale og finale på Gjøvik. I semifinalen møtte guttene Skeid 15-1. Etter en første omgang med et lite Skeid overtak gikk lagene til pause på stillingen 0-0. 2 omgangen, med en liten motvind ble HELT annerledes. VBK guttene storspilte og gikk opp i en 2-0 ledelse før Skeid 3 minutter før slutt fikk et reduseringsmål. Hovedmålet var nådd, vi var i finalen. På søndag møtte laget Grane/ABK fra Arendal. Sørlendingene hadde slått Bærum 1-0 i lørdagens semifinale. Men de var "no match" for VBK. Ledelsen ved pause var 1-0, i 2 omgang rundtspilte vi i perioder Arendalittene. Sluttresultatet ble 3-1. Vi var nærmere 6-1 enn Grane var 3-2. Dermed kan VBK G 92-1 titulere seg som uoffisielle Norgesmestere i 15 årsklassen. En meget, meget sterk prestasjon av lag fra en bydelsklubb i Stavanger. Christian Brekke ble forøvrig kåret til beste spiller i 15 årsklassen.

 

Her er link til VBK`s hjemmeside:

 

http://www.vardeneset-bk.no/

 

Og til neste år blir det sansynligvis offisielt NM for aldersbestemte lag i regi av fotballforbundet. Vi er i rute. :(

 

Norge`s beste 15 årslag? Det er jaggu ikke mange som slår oss i hvertfall!

 

WENGER UT - CHAZ INN.

Rene Mourinho'en jo, eller grillsjefen?:)

Link to comment
Share on other sites

Moen; datoen er 27 september, are you ready?!?!? ;)

 

Nei :) :P

 

Hehe, joda :P Gleder meg, selv om vi har hatt en dårlig start på sesongen, så denne kampen blir nok veldig vanskelig! Tipper 3-2 til oss. Dere leder 2-1 til pause og vi scorer rett etter pause og nesten på slutten ;) *Optimist! :(*

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...