Jump to content

Talenter og talentfulle lag i Norge


Chaz

Recommended Posts

Ser ut som de får han. Dermed vil nok Tottenham få irriterende mye oppmerksomhet i norske medier i tiden fremover.

 

Æsj, det tenkte jeg ikke på. Da vil vi bli prioritert bak Man U, Chelsea, Liverpool og Tottenham ;)

 

Tøys og vas. Når de talentene jeg trener får plass på The Home of Football, blir media bildet snudd opp ned! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Helt utrolig. I dag driter jeg flatt i at Arsenal har tapt!!! :-))) VBK er kretsmestere i gutt 14 i Rogaland. En tett og jevn finale mot Hana på Hana ble vunnet 2-0. Seieren satt langt inne. Hana presset kraftig på i en periode i medvinden i 2 omgang, men da 2-0 ble satt inn kvarteret før slutt var det ingen tvil. Vardeneset Ballklubb har det beste 14 årslaget i Rogaland! En fantastisk sesong ble kronet med den ultimate tittelen.

 

Nå er det bare å håpe at Viking gjør det som gjøres skal på Viking stadion og at lykken står oss bi i en av de andre nedrykkskampene.

Link to comment
Share on other sites

Reading - Spurs 3-1. Arsenal - Liverpool 3-0. Opp klokken 07.15. 14 åringene skal spille sluttspill i Rema 1000 Cup, Hinna høstturnering. Pissevær. Regn og kuling. 8-0 over FGI i 1/8 delsfinalen, 2-2 (5-2 på cornere) mot Madla i 1/4 finalen, 5-1 over Hundvåg i semien og til slutt 6-0 i finalen mot Viking. Og vi var nærmere 10-0 enn Viking var 6-1. Norges beste 14 åringer?

 

What a fookin` brilliant sunday!!! :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Siden denne tråden nå er "het" igjen, kan jeg bare innformere om at VBK`s 15 åringer i kommende seson kommer til å spille i serien for 16 åringer. De trenger utfordringer!

 

Hehe. Stilig! Men det er jo oss det! ;) Hvilken pulje? Laget vårt heter hinna 1.. Kult hvis vi kommer i samme pulje! :angry: ;)

Link to comment
Share on other sites

Siden denne tråden nå er "het" igjen, kan jeg bare innformere om at VBK`s 15 åringer i kommende seson kommer til å spille i serien for 16 åringer. De trenger utfordringer!

 

Hehe. Stilig! Men det er jo oss det! ;) Hvilken pulje? Laget vårt heter hinna 1.. Kult hvis vi kommer i samme pulje! ;) :D

 

Oppmeldingen en årsklasse opp har skjedd etter kretsens orginale frister, og hvorvidt vi har havnet med dere i pulje 2, eller i pulje 1 er jeg faktisk talt ikke sikker på. Vi får se. :P Det er godt å se at min gamle klubb Hinna endelig begynner å få noen brukendes lag i ungdomsfotballen, det er lenge siden sist! ;)

Link to comment
Share on other sites

Moen: Du får hilse lagleder Anda fra undertegnede. Hils fra han med tunnellene på C-laget for mange hundre år siden. Eller du kan nevne boccia kuler! :)

 

Haha! Stilig! Var han så god som han skryter på seg eller? Hehe.. btw: Han heier på QPR! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Moen: Du får hilse lagleder Anda fra undertegnede. Hils fra han med tunnellene på C-laget for mange hundre år siden. Eller du kan nevne boccia kuler! ;)

 

Haha! Stilig! Var han så god som han skryter på seg eller? Hehe.. btw: Han heier på QPR! :blink:

 

Anda`en? God? Øyet som ser også videre...... ;) På den andre siden, vi som spilte på Hinna den gangen i "steinalderen", vi var selvsagt bedre enn alle dagens spillere! ;) Og nå har gamle Jarle "bom-bom" Rygg fyllt 50 år, fy te pokker så gamle vi er blitt! :)

 

Når det gjelder Anda`en og QPR; i den tiden holdt vi med riktig så mange forskjellige lag. Noe gjorde fornuftig valg, andre gjorde valg som medførte årevis med tårer og tenners gnidsel. Anda`en te dømes! ;) På den andre siden; i 1976 hold QPR på å vinne ligaen, tro det eller ei! Men uansett, Anda`en e ein fin-fine kar!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Nope. Det er det lag som heter Vardeneset 3 som er i pulje 1. Men jeg ser at dere også er videre i Toove Bygg serien. Når skal kampen mot Bryne 1 spilles? Dere kan jo ende opp som vinnere i puljen, ser jeg. Vi har vunnet pulje 3 med 4 - 0 - 0 og en målforskjell på 25-3. Kanskje møtes vi i sluttspillet på Nærbø? ;)

Men for all del, først skal vi ha en tøff kvartfinale mot Sandnes Ulf neste uke.

Link to comment
Share on other sites

 

Nope. Det er det lag som heter Vardeneset 3 som er i pulje 1. Men jeg ser at dere også er videre i Toove Bygg serien. Når skal kampen mot Bryne 1 spilles? Dere kan jo ende opp som vinnere i puljen, ser jeg. Vi har vunnet pulje 3 med 4 - 0 - 0 og en målforskjell på 25-3. Kanskje møtes vi i sluttspillet på Nærbø? ;)

Men for all del, først skal vi ha en tøff kvartfinale mot Sandnes Ulf neste uke.

 

Litt dumt det da.. Ja, vi skal spille mot Bryne på torsdag uten to av våre beste spillere.. Går for seier og puljevinnere ;) Er dere med G16 i Toove Bygg serien og? Veldig bra med de resultatene i alle fall! Isåfall må dere passe dere mot Sandnes Ulf, som er (var ialle fall i fjor) et utrolig bra lag. Tapte forøvrig 3-1 mot de (mener jeg og huske ;) )

 

Litt mer til topic: En veldig god keeper på laget vårt som faktisk har debutert på A-laget til Hinna (4. Divisjon) som 14 åring. Han er jeg sikker på kommer til og slå til når han blir eldre.. Spiller ofte på juniorlaget vårt og tar det med storm.. vet ikke helt om jeg skal nevne navn her eller :S

Link to comment
Share on other sites

Moen: Hvilket klokkeslett på torsdag går kampen deres mot Bryne? Og ja, vi stiller i 16 årsklassen i Toove Bygg serien.

 

Torsdag 8/3: Kamp mot Bryne kl 17:30. Frammøte kl 16:45 i garderoben.

Hjemmesiden vår

 

Good one. Pratet forøvrig nettopp med den godeste herr Anda. Jeg skal prøve å stikke hodet bortom. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med 3-2 seieren over Bryne, Moen. Jeg ble positivt overrasket av dere. Nå får vi se hvordan det går mot VBK`s 16 åringer. Bryne skuffet meg dog.

 

Hehe.. Takker :blink: Dumt jeg var småsyk (som jeg enda er). Tro meg, du har enda ikke sett det beste av oss! Bryne skuffet ja.. VBK`s 16 åringer ja. Har de bare et lag med? Er de gode? Spillestil? (Må planlegge litt her ;) )

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke røpe for mye. :blink: Men dere har da møtt de ved flere anledninger så vidt jeg vet. I følge Tor i det minste. De imponerte i kampen mot SIF hvor de vant 9-1. Håper du er frisk til denne kampen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ok Moen; then it is up for grabs! :P

Slår dere VBK 16 i morgen, så er det tid for "mestermøte". I går kveld vant nemlig VBK 15 3-1 over Sandnes Ulf i vinterserien. Høyst fortjent, må jeg få lov til å tilføye. Etter 1-1 ved pause i litt motvind gjennomførte guttene en knall 2 omgang, og til tider utspilte Sandnes laget. Are your lot up for it? :P

 

Tror eg tar en telefon te Anda`en i dag! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...