Jump to content

2006.07.31 Schwadorf B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

hmm mål nr 2 og 8 funker ikke,noen andre som har de ? :unsure:

Ingen andre har klaget på det og de funker hos meg. Prøv å laste de ned en gang til, kanskje det fungerer da.

 

 

 

har prøvd ett x antall ganger på begge målene nå,får ikke lastet de ned nei.noen andre som har samme problemet ? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

hmm mål nr 2 og 8 funker ikke,noen andre som har de ? :unsure:

Ingen andre har klaget på det og de funker hos meg. Prøv å laste de ned en gang til, kanskje det fungerer da.

 

 

 

har prøvd ett x antall ganger på begge målene nå,får ikke lastet de ned nei.noen andre som har samme problemet ? :unsure:

Jeg kan laste de opp på nytt til Yousendit. OK? Linker kommer straks

Link to comment
Share on other sites

hmm mål nr 2 og 8 funker ikke,noen andre som har de ? :unsure:

Ingen andre har klaget på det og de funker hos meg. Prøv å laste de ned en gang til, kanskje det fungerer da.

 

 

 

har prøvd ett x antall ganger på begge målene nå,får ikke lastet de ned nei.noen andre som har samme problemet ? :unsure:

Jeg kan laste de opp på nytt til Yousendit. OK? Linker kommer straks

tusen takk for de,du fortjener ros for din insats i dag.

Link to comment
Share on other sites

Sit og ser på høgdepunkt frå dagens kamp no.

 

Legg merke til at Reyes er veldig tent, og har store sjansar med jevne mellomrom. Burde kanskje scora på enkelte av dei, men greit nok. Trur han og RvP kjem til å gå godt saman framover.

 

Ser også at Cesc har nokre fantastiske gjennombruddsballar og innlegg. Det er berre til å ta av seg hatten for vidunderbarnet frå Spania!

Link to comment
Share on other sites

Sit og ser på høgdepunkt frå dagens kamp no.

 

Legg merke til at Reyes er veldig tent, og har store sjansar med jevne mellomrom. Burde kanskje scora på enkelte av dei, men greit nok. Trur han og RvP kjem til å gå godt saman framover.

 

Ser også at Cesc har nokre fantastiske gjennombruddsballar og innlegg. Det er berre til å ta av seg hatten for vidunderbarnet frå Spania!

 

Herlig å høre! Det eneste som er synd er at Reyes ikke er mer målfarlig enn det han er. Med den presisjon han har i vesntrebeinet sitt er det egentlig rart at han ikke er det. Han burde lære av Henry: Plassere forbi keeper / finte ut kepper istedenfor å prøve å dunke ballen i kassa som en ape. Men jeg har uansett stor tro på vidundergutten vår (som av en eller annen grunn blir kritisert veldig mye) som fikk like mye i poengligaen som Ljungberg og Pires tilsammen i fjor :D

Link to comment
Share on other sites

Dette var en morsom kamp!

På hvilken måte? Var det målene eller sjansene? Så du på kampen? Hvordan var pasningsspillet syns du?

Var det veggspillene som var fine å se på, så derfor var det morsomt?

 

Skulle ønske du kunne utdype litt i hva du mener med "morsom kamp"

Link to comment
Share on other sites

For de som er interesserte:

 

Alle målene zippet i 1 fil:

 

http://www.sharebigfile.com/file/17312/Ars...1-file.zip.html

 

Takk skal du ha :) Litt enklere å få sett målene på denne måten :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...